Pov George
Nespokojeně jsem zamručel a znovu se prohlédl v zrcadle.
Zoufale se podíval do skříně.Povzdechl jsem si a vzal si černé kalhoty.
Nebylo to dokonalé,ale neměl jsem čas si teď vybírat outfit.
Rozhlédl jsem se po pokoji a vyšel ze dveří.Kurva jdu pozdě.Zrychlil jsem krok, už jsem viděl community house.Pálili mě plíce,vpadl jsem dovnitř.Všechny pohledy se upřeli na mě.
Sedl jsem si na volné místo mezi Skeppym a Karlem.
Sam,Ant a Bad seděli u sebe v čele stolu,z rohu seděl skeppy pak já a karl Quackity a Sap.Naproti mě seděl Ponk.
Seděl mezi Fundym a Ranboo.
(Srr tady jsem to skloňování nedal znělo to hrozně)Díval se na podlahu, vedle něj se se Tubbo s Tommym o něčem hádali, mezitím co se je snažil Ranboo zklidnit.Karl s Sapnapem a Quackitym vedli zapálenou konverzaci, takže si zřejmě ani nevšimli mého příchodu.
Nervózně jsem se podíval po všech.
Chtěl jsem se zeptat Sama na věznici, přemýšlel jsem jestli se ho zeptat v soukromí nebo by bylo lepší teď.
Podíval jsem se okolo sebe a pak na Ponka,vypadalo že přemýšlí o tom samém.Nadechl jsem se,to snad zvládnu ne?"Same,na co je ta obří budova co jsi postavil?"Zeptal se Fundy a přimouřil oči.Překvapilo mě to,byl jsem možná trochu rád že se zeptal první,ale musel jsem přemýšlet jestli něco ví.
Sam se podíval na Anta a pak Bada.
"Jo,Same na co to je?"zeptal se hrubě Sapnap."Měl bys odpověď, znáš pravidla"Řekla Puffy odhodlaně.
Tedy páni,bylo to lepší než jsem čekal.
"Chceme slyšet pravdu"Řekla tiše Nikky a podívala se na Sama.Sam si povzdechl.
"Je to věznice"Řekl bez emocí.
Všichni se zmateně podívali kolem sebe.Ponk pořád držel pohled na zemi."Na co je nám věznice?"Zeptal se zmateně Karl a podíval se na Sapnapa.Sapnap se podíval před sebe,pak na mě.
"Same,kde je Dream?On je tam že ano."Řekl sebevědomě Sapnap a probodl Sama pohledem.
Ant se podíval na Sama.Sam se díval na Sapnapa."Tak co"Řekl provokativně Sapnap.Ponk zvedl hlavu a podíval se na Sama.
"Ano"Řekl Sam a zvedl se a šel pryč.
Ant s Badem si vyměnili pohledy a šli za ním.Skeppy chytl Bada za ruku.
"Ty jsi v tom s ním?"Řekl chladně.
Bad probodnul zem pohledem a vykroutil se ze Skeppyho sevření.Šli k východu, všichni je sledovali jak odchází.Někdo občas něco zašuškal,ale jinak bylo ticho.
Všichni se teď bavili jen o tom, občas někdo za mnou přišel a zeptal se na Dreama.Seděl jsem v rohu místnosti s Karlem, Sapnapem a Quackitym.
Něco si říkali,ale já je stejně neposlouchal.Byla to pravda, je ve vězení.Musím za ním.
"George"Ozvalo se a já sebou trhl.
Karl na mě soucitně koukal.
"Chtěli jsme se tě zeptat,chceme založit ehm..um.."zem" kde by si všichni byly rovni nikdo nevládl a byl by jen mír"zasmál se Karl a podíval se na Quackityho s Sapnapem.Zpozorněl jsem."Jasně rád"usmál jsem se.A oni mi úsměv oplatili.
"Pojmenovali by jsme to ..."Zasekl se Quackity.
"Co třeba Kinoko kingdom?"zeptal se nadšeně Karl."JOO KINOKO KINGDOM"Zařval nadšeně Sapnap.
Začali se smát, ještě něco vykládali,ale já pohledem hledal Ponka.
Byl pryč,musel se cítit hrozně.
Hah jak ironické, můj přítel zmizel a jeho přítel ho unesl lol."Už půjdu jsem unavený"Řekl jsem a zvedl se."Dobrou"Popřáli mi a já vyšel ven.Konečně čistý vzduch,zvolna jsem se nadechl.
Něco mě táhlo k věznici,ten když vím jistě že tam Dream je, potřebuju ho vidět, potřebuju ho.
Rozešel jsem se cestou k té budově co mi ten ničí život,cestou bylo ticho.Stál jsem před temnou cihelnou budovou, teď působila ještě chladněji.
Přišel jsem ke zdi, dotkl jsem se jí.Jakmile jsem se jí jen dotkl,chlad mi projel prsty.Otřepal jsem se a sedl si k ní.Někde tam,za tou hromadou cihel je.. Zavřel jsem oči a snažil se ignorovat chlad co mi pronikal do těla.Brečel jsem.Někdo mi otřel slzy, otevřel jsem oči.
Předemou klečel XD.
"Ahoj"řekl unaveně."Běž pryč"řekl jsem potichu a strčil hlavu mezi kolena."Prochladneš"Řekl a zvedl se.
"No a co"sykl jsem."Nemůžu tě tu nechat"
Proč mě prostě nemůže nechat být, ať mi splní to přání a vypadne.Počkat, prudce jsem se zvedl a podíval na něj."Ty mi můžeš splnit cokoliv že ano"zeptal jsem se se slzami v očích.
"Ano"řekl trochu zmateně.
"Dokážeš Dreama dostat vězení?"Zeptal jsem se a usmál se.
"To nemůžu"Řekl a sklopil hlavu na stranu."Proč?! Říkal jsi že dokážeš všechno!"Zařval jsem na něj a z očí se mi opět hrnuli slzy.
Povzdechl si a přišel blíže ke mě.
"Dokážu všechno,ale.. já nemůžu chápeš? Prostě nemůžu ho dostat z vězení"Zvýšil hlas,docházela mu trpělivost.
Sklopil jsem hlavu a sesunul se opět na zem."Georgie"řekl jemně."Pomož mu prosím, už kvůli mě"zašeptal jsem.Chvíli tam jen tak stál jako by přemýšlel."Dobře"řekl tiše a zvedl mě ze země,zval mě do náručí a rozešel se pryč od věznice.
Byl jsem unavený, zabořil jsem hlavu do jeho kápi,byla teplejší než by se zdála.Připonělo mi to jak jsem se tulil k Dreamovi.-little time skip-
Opatrně mě položil na postel,celou cestu bylo ticho,ale to příjemné.
Zakryl mě dekou a otočil se."Nechoď"Řekl jsem tiše a chytil ho z ruku.Potřeboval jsem společnost, nevím proč jeho možná mi jen připomínal Dreama.
Sedl si ke mě a opřel se o čelo postele,lehl jsem mu na hruď a on mě začal hladit po vlasech._____________________________________
Hehe høla amigos:]
Doufám že se kapitola líbila těšte se na další:]Btw teď jdu psát ještě Awsamponk lol
Možná to vyjde ještě dnes but idk
- Tommy:]
Have cake friend 🍰 Buenos noches
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanfictionDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]