Pov George
Zvedl jsem se a otevřel oči pohled se mi na můj pokoj... překvapivě.
Stoupl jsem si na zem a protáhl se.
Udělal jsem si hygienu a šel najít Dreama.
Šel jsem kolem community house a myslel jsem že potkám ty tři,ale nepotkal jsem nikoho ale to vůbec..
Šel jsem na louku v naději že tam budou.Došel jsem tam a překvapivě...nikdo.
Zamručel jsem a nakopl trs trávy.
Sedl jsem si na zem a dlaněmi přejížděl po trávě.Bylo to celkem uklidňující.Zahlédl jsem v vzadu u stromů povědomý obrys.
"Dreame"! vykřikl jsem a vyskočil, rozeběhl jsem se za ním.
Podle obrysu to sedělo ale postava byla trochu... vyšší.? A větší.?
Zpomalil jsem.
Byl jsem pár metrů od něj
Tohle nebyl Dream...
Byla to vysoká postava s zelenou kápí po bocích pozlacenou.
Měl křídla ne tak jako Philza byly bílé měl dvě větší vzadu a dvě menší vpředu.Měl masku jako Dream ale bylo tam D které leželo takže tvořilo úsměv.
Okolo hlavy měl překřížené zlaté pruhy které... levitovali..?A tvořili XDPostava se ke mě přiblížila a já o krok ucouvl.
"A do prdele"...
________________________Prudce jsem si sednul.Strašně jsem se potil, rozhlédl jsem se okolo sebe.
Můj..pokoj.? Nechápal jsem co se děje, musel jsem se uklidnit.
Zhluboka jsem se nadechl a šel se napít.
"Takže to byl jen sen?"zeptal jsem se sám sebe.Z nějakého důvodu ten sen působil tak zasraně reálně.Zatřepal jsem hlavou jako bych se snažil zahnat myšlenky na to.
Potřeboval jsem přijít na jiné myšlenky.
Obul jsem se a vyšel ven.
Potkal jsem Sama s Ponkem.
[There it Is✨Awsamponk✨]
Ponk mi zamával a Sam mi kývl na pozdrav."POČKEJ AŽ TĚ CHYTÍM TY MALEJ PARCHANTE!"
Jop tohle byl totálně Quackity,uchechtl jsem se sám pro sebe.
"Jseš menší než já koťátko~"zasmál se Sapnap a dal si ruku na Quackityho hlavu.
[ Malý lidé znají že ano xd]"Ahoj Georgi"pozdravil mě Karl a usmál se.
"Čau Karle"usmál jsem na něj na oplátku.
[Heh oplatka:P]"Neviděl jsi Dreama?"zeptal jsem se a pohled zabodl do země.
"Myslím že šel do lesa, ale odešel asi před hodinou takže úplně nevím"
Kývl jsem na znamení díku.
Rozloučil jsem se a šel se podívat za Badem.Stál jsem před jeho domem a zaťukal.
Jednou jsem to neudělal a do teď toho lituju.
Bad mi otevřel a usmál se na mě,za ním stál Skeppy který mě probodával pohledem.
"Doufám že neruším"usmál jsem se nevinně, prostě jsem si musel rýpnout však víte.
"Ale vůbec ne Georgi u mě jsi vždycky víta-" nestihl to dopovědět a Sleppy mu skočil do řeči."Ale docela jo Georgi"zamručel na mě.
"Geppy!"okřikl ho Bad.
Bad se usmál a odstoupil od dveří abych mohl vejít.Seděl jsem naproti Bada, protože jsem se bál že mi mě Skeppy kousl xd.
Skeppy stál přímo za Badem a pozoroval mě.
Kdyby pohled zabíjel tak tu ležím na zemi.
"Kouše?"zeptal jsem se a snažil nevyprsknout smíchy.
"Rat?,Ale kdepak nikdy nikoho nekousla,jen Skeppyho"to poslední dodal tiše skoro neslyšitelně a poplácal Rat po hlavě.
"Ale ne,já mluvím o Skeppym"vyprskl jsem smíchy.
Badovi líce nabrali červené barvy.
"Ehh.. myslím že je čas jít- nestihl jsem to doříct a Skeppy mi skočil do řeči.
"Taky si myslím tak běž"zavrčel na mě.
"Geppy"povzdechl si Bad.
Rozloučil jsem se a vyšel ze dveří.
"Co teď"ptal jsem se sám sebe.
Šel jsem se podívat k community house jestli by někdo nešel třeba na lov nebo jen tak procházku.
Šel jsem okolo lesíku a já si kouskem oka všiml pohybu.Znejistil jsem znovu jsem si vzpomněl na ten sen.
"Uh ahoj Georgi"Hned po té z lesa vyšel Dream.
"Uh to jsi ty"oddychl jsem si."Kdo jiný bych byl"zasmál se Dream.
"Kam jdeš?"zeptal se mě."Chtěl jsem jít s někým na procházku ale už mě to přešlo"usmál jsem se a zahihňal.
"Doprovodíš mě?"zeptal jsem se a udělal psí oči."Víš že nemůžu odmítnout,ale běž na před ano?"
"Já musím ještě eh pro něco"zadrhl se.
Hmm divný...
"Dobře"řekl jsem a chtěl aby to vyznělo uraženě,ale on prostě odběhl do lesa.
Nespokojeně jsem zamručel a vydal se zpátky k domovu.______________________________________
Hølaa
Další kapitola je tu eh yooo
Kapitoly by měli [při mém štěstí] vycházet každý den jak budu stíhat
Doufám že se líbila a eyy mějte se dobře[Btw jenom omlouvám se pokud to zní jako creepypasta xd kamarádka mi sebrala notes přečetla si kousek a řekla že to zní jako creepypasta takže nevím]
Buenos noches:]
- Tommy/Atlas:]
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanfictionDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]