15

160 16 0
                                    

- o měsíc později-
Pov George

Probudilo mě ostré pištění, zatřepal jsem hlavou,abych se toho zbavil.
Zývl jsem a rozhlédl se po pokoji, už jsem si zvykl že se probouzím tady, povzdechl jsem si.Zvykl jsem si,na všechno.

Pištění konečně přestalo a já vstal z postele.
Podíval se ven oknem,pohled na Kinoko byla jedna z výhod kterou tento dům měl.Miloval jsem sedět večer na střeše a pozorovat západ slunce.Převlékl jsem se, připnul plášť a nasadil si korunu.Kinoko už teď bylo plně postavené a já byl "princ".
Povzdechl jsem si a šel se nasnídat.
Bylo tu ticho, výjimka.Obvykle slyšívám zvenu smích těch tří.
Vyšel jsem ven,bylo ticho.Krásné ticho,do obličeji mě udeřili ranní sluneční paprsky.Nasadil jsem si sluneční brýle a šel se projít k dolíku.
Bylo to kousek a já stejně neměl co dělat.

Loudal jsem se k dolíku,celkem jsem doufal že potkám Tommyho s Tubbem a Ranboo.Povětšinou tam blbli,ale dneska ne.Bylo tu pusto,ani nohy.
Přemýšlel jsem že bych skočil třeba za Niky.
Niky s velkou pravděpodobností pekla má dost práce s Lmanburgem, ještě bych jí rušil při práci.Odfrkl jsem si a otočil se na patě k lesu.

Zastavil jsem se na kraji lesa, podíval jsem se na květiny u mých kotníku.
Usmál jsem se a dřepl jsem si.
Jemně jsem pohladil květiny.Byly tam kopretiny a nějaké modré květiny.
Pamatuju si jak mi z nich Dream udělal věneček.

-flashback-

Dream mi dal na hlavu modrobílý věneček."Vypadáš nádherně můj princi"Zasmál se Dream a uklonil se.
Zahihňal jsem se a dokončil věneček v mých rukou."Rytíři"Usmál jsem se a pobídl ho k úklonu.Uklonil se a já mu nasadil věneček."Teď je z tebe král"Usmál jsem se a on si mě přitáhl do obětí.Pohladil mě nártem ruky a naklonil se ke mě."Ale i král potřebuje svoji druhou polovičku ne?"Usmál se.
"Však máš mě"Natáhl jsem se na špičky a políbil ho, usmál se do polibku.

-end of flashback-

Usmál jsem se a zvedl jsem se.
Snažil jsem zaplašit slzy.Nadechl jsem se a uklidil se.
Prošel jsem na mítinku,tak kde jsem byl předtím s XD.Usyšel jsem kroky, otočil jsem hlavu.

Dream?

Zmateně jsem se na něj podíval,on mě pozoroval a pak se mu ústa rozšířili do velkého úsměvu."GEORGIE!"Zařval a přiběhl ke mě.
Stál jsem tam.On mě obejmul a málem umačkal v objetí.Nic jsem nedělal.
Byl to opravdu Dream? Vždyť Dream je ve vězení.Pustil mě a chytl mě za tváře."Georgie?To jsem já Dream!To jsi na mě zapomněl?"Řekl zoufale a podíval se mi do očí.
Mlčel jsem, nedávno mi to smysl.
"Ale Dream je ve vězení.."Řekl jsem potichu a sklopil hlavu.
"Utekli jsme, já a Techno.Chápeš?Už jsme zase jen ty a já.Už jsme zase spolu.Ty a já, pamatuješ?"Usmál se.
Prudce jsem mu skočil do náruče.
"Dreame!"Zařval jsem a pevně ho k sobě tiskl.Objal mě a dával mi polibky.
Začali jsme se smát.Položil Jeho čelo na moje,oba jsme brečeli.
"Strašně jsi mi chyběl"Zašeptal jsem.
"Ty mě tak-"Za námi se ozval křik.

Oba jsme se otočili.
"Prohledejte les! Někde tu musí být!"Zařval někdo."Co se děje?"Zeptal jsem se zmateně.On mě chytl za ruku a odtáhl mě k vyvrácenému stromu.
Schovali jsme se v dolíku po kořenech.
"Víš, když jsme s Technem utekli tak se spustil alarm a teď mě všichni hledají."Řekl a nakoukl přes kořen.
"Alarm?"Ale já nic neslyšel.
Vzpomněl jsem si na ostré pištění z rána.Kolem nás někdo proběhl.
Víc jsme se skrčili a sledovali jak probíhá parta lidí kolem nás.Skoro jsme ani nedýchali, počkali jsme než odběhli."Pojď se schovat ke mě"Řekl jsem a podíval se na něj.
"To není dobrý nápad.Budou mě tam hledat."

Oba jsme teď přemýšleli kde by bylo vhodné útočiště.
"A co ta puklina za vodopádem,je to kousek za lesem"Řekl jsem nadějně.
Dreamovi se zajiskřili oči."Ano!"Vyjekl a já mu pusu zakryl rukou.
"Neřvi tak.Počkáme chvíli a pak vyrazíme ano? Přinesu ti tam jídlo a pití a vše co budeš potřebovat."Usmál se se na něj a on mě obejmul, nečekal jsem to."Děkuju za všechno co pro mě děláš"Řekl a políbil mě.

____________________________________
Eh So hola amigos
Kapitola je trochu kratší snad nevadí každopádně doufám že se líbila.Brzy vyjde další takže uh yoo.
Budu rád za každej komentář nebo vote,kdyby něco tak se ozvěte a ehm

Buenos noches:]
- Tommy
Here 🧁 cupcake hehe



Já a ty pamatuješ??Kde žijí příběhy. Začni objevovat