-big time skip- hehe
Pov GeorgeVztal jsem do sedu a protáhl se, podíval jsem se na prázdné místo vedle mě.
Dneska.Dneska se měl Dream utkat s XD.Každý den od rána do večera trénoval s Technem,vracel se vždy až po setmění úplně vyřízeny.
XD nesmí vyhrát, nemůžu už Dreama ztratit.Oblékl jsem se a sešel dolů se najíst.
"Dobré ráno Gogy"
Lekl jsem se, když mě Dream ze zadu objal."Dobré, myslel jsem že jsi s Technem"Usmál jsem se na něj,když mi dal lehký polibek do vlasů.
"Něco mu do toho vlezlo, takže za ním půjdu až po obědě"Řekl s donesl na stůl dva talíře s wafflemi [im sorry im just dude whos like waffles,like a lot]
Děkovně jsem se na něj usmál a pustil se do jídla.
Mezi námi se rozprostřelo ticho,ale ne to příjemné.Věděl jsem na čem přemýšlí.
"Nemůžu tě už ztratit, chápeš?"
Ani se na mě nepodíval, povzdechl si a zvedl se."Kam jdeš? Říkal jsi že až po obědě"
Zmateně jsem ho sledoval jak po sobě uklízí."Ano,ale já už radši půjdu trénovat, sám"Řekl tiše a stoupl si za mě.
"Jestli je tu nějaká šance, tě bych mohl vyhrát.Nemůžu ji propásnout"Dal mi pusu do vlasů a odešel.
Povzdechl jsem si a uklidil po sobě.
Žaludek se mi stáhl nervozitou, XD nesmí vyhrát.
Potřeboval jsem se odreagovat a tak jsem šel za Quackitym, Sapnapem a Karlem.Našel jsem je u nich doma.
"Ahoj"Pozdravil mě Karl a pustil dál.
"Děje se něco?"Usmál se na mě, když jsme seděli v obýváku a popíjeli colu.
"Nene, já jenom-"Jak jsem jim to měl vysvětlit? Pochopili by to vůbec?
"Jde o XD?"Zeptal se Karl a já ze zakuckal."Ty o něm víš?"Zeptal jsem se snažil se nezadusit.
"Jo myslíš ten manipulativní týpek co ti unesl přítelíčka?"Řekl Quackityho bez zájmu.
"Jak? Počkej co?-"Karl se zahihňal.
"Dream mi všechno řekl"Co všechno?
Nervózně jsem pokýval hlavou.
"Monopoly?"Usmál se Quackity a zajiskřili se mu oči.
"Jasně!"Výkřikl Sapnap a Quackity vyletěl jako blesk,u prahu sice zakopl a málem se tam natáhl,ale ustál to.
Za chvíli se přiřítil zpátky i s krabicí monopol.
"Ayooo připravte se na prohru!"Zasmál se a sedl si na Sapnapa, který seděl v tureckém sedu na koberci.
"Man nevrť se tak"Zasyčel rudej Sapnap.Mezitím co oni se tam prali my s Karlem jsme chystali hru."Hele nevím jak vy ,ale myslím že jsme chtěli hrát monopoly"Ti dva mi jen věnovali naštvaný pohled a sedli si normálně.
"Fajn zabírám si tu kachnu"Řekl a hmátl po kovové kachničce, které přikreslil sluneční brýle permanentkou.-time skip-
"Haha mám vás!"Zařval nadšeně Karl.
Sapnap s Quackitym na sebe vrhli spiklenecký pohled a vrhli se na něj.
Quackity si na něj sedl obkročmo a lehtal ho,Sapnap mu chytl nohy.
"Notak George! Nestůj tam jak sloup a pojď mi pomoct"Zasmál se Sapnap, mezitím co Karl tam umíral.Podíval jsem se na hodiny, půl šesté.
Sevřel se mi žaludek a uschlo v krku.
"Promiň kluci, už musím jít.Ahoj"Rozloučil jsem se s nimi a odešel.
Dreama jsem našel v na louce,byl tam sám.Seděl tam s hlavou v dlaních.
Přiběhl jsem k němu a objal ho.
"Pšššš dobrý.To bude v pořádku"
Zvedl hlavu, šlo vidět že byl unavený.
Každý den jen trénoval a teď.. jestli to bude na nic.
Zvedl se a nasadil si masku."Měli by jsme jít"Řekl a chytil mě za ruku.Za chvíli jsme byly v dolíku.
Natáhl jsem se na špičky a opřel se o Dreama čelem."Já ti věřím, zvládneš to"Usmál jsem se a zavřel pevně oči."Mhhm"
Lekl jsem se, otočil se.
Přistoupil ke mě a pohladil mě po tváři."Brzy budeš můj Muchomůrko.
Jen můj~"Polk jsem,to se nestane.Nesmí.Otočil se k Dreamovi, který ho probodával pohledem.
"Jsi připravený?"Řekl lehce pobaveným hlasem XD."Ano"Sykl a sáhl po meči.
XD vytáhl meč a nahl se ke mě.
"Ustup ano"Řekl starostlivě a já tak udělal.
Dream se po něm natáhl,ale on uhl.
XD se prosmekl za něj a sekl po něm.
Meč mu projel okolo tváře, vyděšeně jsem sebou škubl.
XD ho srazil na kolena a napřáhl se.
"XD!"Zařval jsem na něj a on se otočil čímž Dream získal čas se postavit.
"Ale notak Muchomůrko.Doufal jsem že budeš na mojí straně"Zasmál se.
Dream po něm sekl,ale on uhl a podkopnul Dreamovi nohy.
Dream ležel na zemi a on stál před ním a mířil na něj mečem.Zasmál se a povzdechl si.
"Prohrál jsi"
Vyběhl jsem k němu a stoupl si před Dreama.Posunul si masku.Koukal přímo na mě, těma jeho zelenozlatýma očima tikal mezi mnou a Dreamem, který klečel na zemi a pohled měl upřený na zem.Věděl že prohrál."Muchomůrko~"Usmál se položil meč.
Odvrátil jsem pohled.Zamručel a obratil se na Dreama za mnou.
"Prohrál jsi.A víš jaká byla dohoda"
Řekl bez emocí.Dream zvedl hlavu. XD mě obešel a stoupl si před něj.
"Slyšíš ubožáku?"Řekl a prudce mu strhl masku, leskli se mu oči.
Zvedl se a podíval se na mě,usmál se.
"Promiň Georgie.Nechtěl jsem to takhle"Vyhrkli mi slzy, přiběhl jsem k němu.
"Ne!Ty nemůžeš odejít! Prosím"Objal jsem a začal brečet.Cítil jsem jak se mi XD pohled zarývá do zad.
Dream mě hladil po zádech."Promiň"
Pustil mě a zvedl se země masku.
Spadl jsem na kolena.Polikal jsem slzy,dusil jsem se a nemohl se nadechnout.
Přeji si aby se tohle nikdy nestalo!
Kéž by to byl jen špatný sen, noční můra ze které bych se mohl probudit.Prudce jsem se zvedl a otočil na XD.
"Řekl jsi že by splníš každé mé přání že ano"XD se na mě zmateně otočil,Dream mi věnoval ublížený pohled.
"Tak o-odejdi a nech nás na pokoji"
Vykoktal jsem.XD mě zamýšleně projel pohledem.
Usmál se.
"Je to opravdu tvé přání?"Řekl a já poctíl naději."Ano"Řekl jsem rychle.
Dream sledoval co se před ním odehrává."Fajn.Jak tedy chceš Muchomůrko"
Řekl a pohladil mě po tváři.Nahl se k mému krku
"Ale já se vrátím~"Zašeptal a mě přejel mráz po zádech.Odtáhl se a usmál se.
Pak se rozplynul, stál jsem tam jak přibitý a pozoroval teď už jen výhled na mítinu předemou.
Dream mě povalil na zem a začal se smát.
Začal jsem se smát s ním, brečel jsem a smál zároveň.
Objímali jsme se na trávě za západu slunce.Byl to nejlepší okamžik mého života.
______________________________________
Welcome in End
Gratuluji zůstal jsi až na konec:)
Děkuju že jsi tohle četl/a/o a doufám že se příběh líbil
Adíos Amigo
Love you all🤍🖤
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanficDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]