18

157 19 0
                                    

-three days later-

Pov Karl

"Dobrou noc"Usmál se Sapnap a natáhl se přes Quackityho ke mě a dal mi pusu.
Zahihňal jsem se."Dobrou noc"Usmál jsem se a dal jim oboum pusu.
Quackity se otočil ke mě a chytil mě za ruku,Sapnap ho ze zadu obejmul.
Po chvíli jsem usnul.

-little time skip-

Zvedl jsem se do sedu a podíval se na Sapnapa co objímal Quackityho kolem pasu mezitím co on slintal na polštář.
Usmál jsem se, chvíli jsem poslouchal jejich spokojené vydechování.

Zvedl jsem se a tiše se vydal ke skříní.
Přetáhl jsem si přes hlavu mikinu a pod paži jsem si vzal hnědý kabát.
Šel jsem ke dveřím,ale zastavil jsem se.Vrátil jsem se k posteli a políbil oba na čela.Usmál jsem se a pohladil je po tvářích.

Vyšel jsem na chodbu a co nejtišeji zavřel dveře.Došel jsem k botníku a nazul si boty a vyšel ven.
Nasadil jsem si kabát a podíval do noci předmnou,muselo být něco okolo půlnoci.Podíval jsem se na barvené hodinky na pravé ruce,jen jsem si upřesnil svoji teorii. 23:56

Došel jsem k lesu a vytáhl z velké kapsy kabátu knihu.
Otevřel jsem ji a pomocí tužky zapsal
pár údajů.Poté jsem pohled věnoval opět hodinkám,ale tentokrát hnědým na levé.01:26/0,56.
Spokojeně jsem zakroutil hlavou.
Předemou se utvořil portál, přesně v čas.
Vešel jsem do portálu a nechal mým tělem projít ten známý šok.

????????????????????????????????????

Rozhlédl jsem se.Divné,tady jsem to nepoznával.Musela to být nově utvořená dimenze.Dotkl jsem se mochomůrky u mých noh,ale ruka ní projela a mochomůrka zpixelovatěla.Zamrčil jsem se, zajímavé.Tohle musela být nedávno vytvořena dimenze.Mým tělem projel záchvěv nadšený z neprozkoumaného prostředí.
Byl to nějaký les,celkově to tu působilo příjemně.Uslyšel jsem nějaké hlasy, lekl jsem se a schoval se za strom.Ten hlas...připadal mi hodně povědomí, přiblížil jsem se a nakoukl z mé skrýše.

"I hope you die,I hope we both die"
[Písnička je nahoře;]]

Dream? Zmateně jsem se díval na něj.
Seděl na mechu a opíral se strom.
Něco si zpíval, zamýšleně si prohlížel muchomůrku.
Co se tady děje.
Natáhl jsem se ještě blíž,ale podemnou křupla větvička.Shit.

Pov Dream

Polk jsem.Vrátil se?
Zpod kmene jsem uviděl povědomou barevnou mikinu."Karle?"Zmateně jsem vstal.
Karl vyšel a pozoroval mě stejně vyděšeně jako já ho.
"Co tu děláš?Jak jsi se sem dostal?"
On mě jen pozoroval,ale ani se nehl.
Jak se sem kurva dostal?

"Dreame?"Řekl a prohlédl si mě.
"Jak jsi sem dostal?"Řekl zmateně.
"To bych taky rád věděl"Zasmál jsem nervózně."Karle, musíme se odsud dostat!Než tě uvidí!"Zařval jsem a chytil ho za ruku.
"Počkej kdo?"Řekl zmateně a pokoušel se mě zastavit."Eh..asi budu znít jako šílenec,ale no jmenuje se XD.To on mě tady zavřel."Řekl jsem rychle.
"XD?On tě tady zavřel?"Řekl zmateně.
Podíval jsem se na něj.
"P-Počkej ty ho znáš?"Zeptal jsem se zmateně a pustil jeho ruku.
"Ano.Proč tě tady uvěznil?"
"Já úplně tak nevím,ale hodně s tím souvisí George"Řekl jsem a on přidá koukal na zem před ním.
"George?"Zopakoval zmateně.

"Počkej je George v pořádku"On mi odpověděl slabým kyvnutím.Oddechnul jsem si.
"Víš jak se odtud dostat?"Zeptal jsem se ho, vypadalo to že me úplně nějak nevnímá.Kývl.
Podíval se na hodiny na jeho ruce.
Jeho ruka byla doslova obalená hodinkami.Kde to kurva vzal?Nikdy jsem si toho nevšiml.
"Dobře takže pevně se mě chytíš, dobře? Poslouchej mě.Za žádnou cenu se mě nesmíš pustit, jasné?!"Řekl a dal na to velký důraz.To mě trochu zmátlo a vyděsilo.Jen jsem přikývl a chytil ho okolo pasu.

Znovu se podíval na hodiny a kývl na mě.Před námi se objevil portál, vyděšeně jsem se na něj podíval.
"Dobře takže na tři,ano?
1

2

3

Chytil jsem ho pevněji a on mě popostrčil k portálu.
Mým tělem projela obří vlna bolesti.
Bylo to jako by mě někdo prášil páčidlem ze zadu do hlavy.

______________________________________
Økey tady je trochu kratší, snad nevadí
Doufám že se vám to líbilo btw budu happy za každej komentář nebo vote
Mějte se krásně, Buenos noches

-Tommy
Dont forget your loved:]

Já a ty pamatuješ??Kde žijí příběhy. Začni objevovat