Pov George
Kdo by to byl čekal.Už to bude skoro týden a oni to vzdali.
Myslím že už ho prostě nechají být.
Byly u mě asi třikrát za týden, prohledali celý dům.
Už i na shromáždění se o tom tolik nemluví.Šel jsem po cestě k vodopádu.
V ruce jsem měl nějaké věci pro Dreama, říkal že si tam na to už zvykl s líbí se mu tam.Nedivím se mu, každý den mu nosím jídlo a chodím k němu na návštěvy.
Uchecht jsem se, teď si ho musím rozmazlovat.Uslyšel jsem za sebou křupnutí větvičky, otočil jsem se.
"Eh..haló?"Řekl jsem nervózně, měl jsem pocit že tam předtím někdo byl.
Asi jen veverka.Řekl jsem si pro sebe a nervózně se uchecht.
Znovu jsem se rozhlédl abych se ujistil že mě nikdo nesleduje.
Možná by už s tím nebyly takové problémy,ale jak by lidi reagovaly na to že Dream je celou dobu schovaný v jeskyni za vodopádem a já mu nosím věci.
Rozešel jsem se k jeskyni rychlejším tempem.Prošel jsem tenkou dírou mezi skálou a vodou, nepotřeboval jsem být hned mokrý.
Dream se mi vrhl kolem krku.
"Georgie!"Usmál se a dal mi pusu na tvář."Myslím že brzy se budeš moct ukázat.Už tě ani nehledají.Spíš to vypadá že Sam se uzavřel ve věznici a nemá teď náladu se vůbec zajímat o tebe"Řekl jsem a položil jídlo na jeho provizorní stolek.
Dream se na mě podíval."Konečně."Oddychl si a usmál se."Ale pro jistotu počkáme ještě chvíli."Nechtěl jsem mu to kazit vím že být tu celý den nemůže být moc zábavné,ale nemá na výběr.Kdyby si to rozmysleli a chytili ho, už by se nemusel dostat ven.
Kývl a objal mě.Položil si hlavu na moje rameno a já trochu zrudl.
Nejspíš si toho všiml, protože se přiblížil k mému krku a začal na něm dělat značky.
"Přestaň,co si o tom kdo pomyslí co?"Řekl jsem a odstoupil jsem od něj.
Otočil se ke mě zády a dělal uraženého."Už musím, uvidíme se zítra"Usmál jsem se a dal mu kradmo polibek na tvář.
On se na mě otočil a smutně mě pozoroval psíma očima.
"Dost Dreame"Zasmál jsem se a odešel.Za pár ní už to budete jako předtím.
Jen já a on.Pov Dream
Sledoval jsem jak George odchází.
Už mě tu štvalo sedět,ale pořád lepší než ve vězení.
Tady jsem měl alespoň lepší jídlo a Gogyho návštěvy."Tak, nabídla se mi ta možnost tě navštívit a já si ji nemohl nechat ujít"
Prudce jsem se otočil.
Stál tam ta bytost z věznice.Jak ví že jsem tady?Co když to někomu řekne.
Zasmál se.Jeho hlas byl drsný a přeskakoval."Haha,neboj nemám v plánu ostatním říct že jsi tady.Popravdě...mě nezajímáš vůbec.
Ale zajímáš někoho kdo zajímá mě."
Sledoval jsem ho,o čem kurva mluví.
"Nejsi jediný kdo má o George zájem.Ale buďme upřímní..Jsem pro něj lepší"Řekl pohrdavě.Co si kurva myslí že je?!
"Co na tobě jen vidí co? Řekni mi"Řekl a prohlížel si mě od hlavy k patě pak svůj pohled upřel na zem.
"George je můj, nechce tě.Má mě."Sykl jsem.
On se na mě prudce otočil.
"Ty blázne.Já mu můžu nabídnout co ty ne."
"Ale on má mě.I kdybys mu chtěl nabídnout cokoliv.On bude chtít jen mě"Řekl jsem vysmívaně.Usmál se a mě to trochu zarazilo.
"Tak se postaráme o to abys nám tu nepřekážel.Uvidíme jak rychle změní názor"Řekl a ze země vyrašili zlaté stuhy."Co to kurva?"Zmateně jsem koukal na stuhy oblézající mé kotníky.
Snažil jsem se je ze sebe servat,ale nešlo to.Zoufale jsem sebou škubal zatímco on mě pobaveně sledoval.
Stuhy mě obmotali a já se začal jemně dusit.Stuhy mě škrtili přes hrudník a krk.
Svaly na rukou a nohou mi začaly pomalu slábnout pod nedostatkem kyslíku.
Podlomily se mi nohy a já sebou praštil o podlahu jeskyně.
Zčernalo mi před očima.______________________________________
Økey hola guys
Řekněme že tohle byla trochu kratší kapitola.
Brzy vyjde pokračování a eyo um yo fella budu happy za každej komentář nebo vote a mějte se hezky:]Buenos noches amigos
- Tommy
🏳️🌈Hehe gae idk why but yoo man 🏳️🌈
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanfictionDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]