Pov George
Seděl jsem v lese na mechu,okolo mě rostly mochomůrky.Rozhlédl jsem se,tady jsem to poznával.Chodíme sem s Dreamem občas na procházky.Něco tu bylo trochu jinak,bylo to tu víc zarostlé víc hub a květin.
"Ah..hello my mushroom prince~"
Otočil jsem se,zase on.
Jemně se držel pár centimetrů nad zemí,vypadal tak snobsky s těmi zlatými pruhy a čistě bílými křídly.Ucouvl jsem a zaryl pohled do země, nemělo cenu utíkat."Chyběl jsi mi, víš to?"řekl a připlul ke mě.Uhl jsem pohledem,XD si povzdechl a pohladil mě nártem ruky po tváři, uchopil mě jemně za tváře a zvedl mi hlavu.
Ta maska,byla děsivější než by se zdálo."Copak"zeptal se překvapeně.
Otočil jsem hlavu na stranu, přál jsem si abych se probudil nejlíp hned vedle Dreama.Povzdechl si, občas si myslím že mi čte myšlenky."Nelíbí se ti má podoba? Mužů ji změnit"řekl a podíval se mým směrem.Podíval jsem se něj,on jemně kývl a snesl se na země.Dotkl se jednou nohou jemně země a přistál.
"Zavři oči"řekl šlo poznat že se usmívá.Zavřel jsem je,ani nevím proč.
"Můžeš"Otevřel jsem oči, už alespoň vypadal jako něco co připomínalo člověka.Měl černé úplé triko jako měl i Dream nebo Sam.
Přes to měl přehozenou kápi a na obličeji masku s XD přes které mu padali prameny špinavě blond vlasů.
Poutáhl si brnění a prohlédl si černé pohorky na nohách."Takže?"zeptal se a podíval se na mě."Asi dobrý"řekl jsem a pokrčil rameny, otočil se a šel na mítinku.Zabodl jsem pohled do země,cestu tam jsem znal naspamět.
Přemýšlel jsem o Dreamovi,znovu.
Za sebou jsem uslyšel kroky."Proč za mnou pořád chodíš?"řekl jsem nenuceně a zvedl pohled ze země.XD mě doběhl a jemně chytil za zápěstí.
Zastavil jsem a podíval se na něj.
Povzdechl si,jako by musel vysvětlovat dítěti proč ráno vychází slunce."Poslyš Georgie,jsem tvůj ochránce.."řekl a rozešel se jako by věděl kam mám namířeno."Nepamatuju si že bych se tě prosil o ochranu"
Došli jsme na malou paseku mezi stromy.Sedl jsem si na mech a nadechl se té krásné vůně.Všiml jsem si muchomůrky u mojí boty.Důkladně jsem ji zkoumal,byla ještě maličká musela vyrůst nedávno.
XD si sedl naproti mě a chvíli mě sledoval.
"Georgie.. ochráním tě před čímkoliv, dám ti cokoliv..cokoliv co chceš, chápeš?"řekl a podíval se na nebe.
"Nic není zadarmo,co za to chceš?"zeptal jsem se bez zájmu,jen jsem chtěl vědět o co mu jde.
Postavil se a nabídl mi ruku."Jediné co žádám je tvé přátelství"Řekl a upravil si masku, šly mu vidět jen ústa, která se teď doširoka usmívala.Zamyslel jsem se,jestli chce jen být můj přítel..
Nejistě jsem ruku přijmul a on mě zvednul."Takže... přátelé?"zeptal jsem se nejistě a nastavil ruku."Navždy"Jeho hlas zchraplal a úsměv se prodloužil až do nelidského úšklebku.Sedl si a opřel se o strom.Sedl jsem si ke stromu naproti.
Chvíli si mě přihlížel a potom si sáhl pod kápi.Sledoval jsem ho, připadal jsem si jako dítě co sleduje kouzelníka co dělá zvířátka z balónků.
Vytáhl korunku upletenou z květin.
Musím uznat že to vypadalo nádherně, viděl jsem sice velmi omezený počet barev,ale i tak to vypadalo nádherně.Bylo tam zapleteno plno druhů květin, natáhl ruku s věncem mým směrem a věnoval mi úsměv.
Nejistě jsem se na něj podíval.Chtěl jsem se pro něj natáhnout,ale on se zvedl a podal mi ruku.Nechápal jsem o co mu teď jde,ale ruku jsem přijmul.
Zvedl mě a klekl si na jedno koleno a volnou ruku nechal volně ležet zatímco v druhé držel věnec.Věnoval jsem mu zmatený pohled ale on se usmíval.
"Můj princi~"řekl a jemně se uklonil.
Sledoval jsem ho jak se zvedá a drží věnec jako korunu při korunovaci.
Došlo mi o co jde, pousmál jsem se a jemně zohl hlavu.Nasadil mi věnec a znovu se uklonil."Můj princi,slybuji vám věrnost,slybuji vám že vám splním každé přání jaké vám na očích uvidím"řekl,zvedl se a poupravil mi pramen vlasů který mi volně vysel přes obličej.Dostal jsem nápad."Jakékoliv přání?"řekl jsem vyzývavě."Ano, jakékoliv"řekl a usmál se.
"Mám pár otázek"řekl jsem a posadil se."Znám odpověď na všechno... ptejte se vaše výsosti"řekl a posadil se vedle mě.
"Co jsi zač?"
"Už jsem to řekl, ochránce."řekl a podíval se někam za mě.Povzdechl jsem si.
"Ty jsi bůh nebo..."řekl jsem a podíval se na něj.
"Ano,dalo by se říct.Posední otázka už budu muset jít"
Kam by musel jít?Eh mám poslední otázka pro dnešek..
"Kde je Dream?"zeptal jsem se sebevědomě, chtěl jsem odpověď.Ne já ji přímo potřeboval, vlastně se divím že to nebyla moje první otázka.
XD vypadal zamýšleně."Nechceš se zeptat na něco jiného?"zeptal se nejistě."Ne, říkal jsi že znáš odpověď na všechno a já chci vědět tohle.Říkal jsi že mi splníš každé mé přání a mé přání je vědět kde je Dream."XD se zvedl vypadal že dost spěchal.
"Nevím jestli je dobré ti to říkat..Ale jestli je to tvé přání.Je ve věznici."Řekl a přišel ke mě.Stál jsem tam jak přibitý,myslel snad tu obří budovu co postavil Sam.
Ponk se o ní párkrát zmínil.Nechápal jsem, co tam dělá?
"Ale co tam d-"XD mi položil prst přes pusu."Příště.Ale neboj,budu s tebou,budu tě chránit."____________________________________
Høla amigos
Doufám že se kapitola líbila, btw už jsem to říkal ale teď mi došlo že ta zasraná ff awsamponk navazuje víc než bych chtěl.
Není tam nic co by měnilo nějak děj,ale vcelku se to dobře vyplňuje.
Nemusíte to číst jestli nechcete.
*Oh god i feel so manipulative*
Užijte si mcc:]Buenos noches
-Tommy
Have cookie🍪 or want cake?🍰 Ah your not hungry?Heres flower🌻:]
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanfictionDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]