10

181 18 0
                                    

Pov George

Posadil jsem se,ah byl jsem v obýváku na gauči.V pokoji bylo trochu šero, podíval jsem se na hodiny.Půl šesté.
Podíval jsem se na konec pohovky.
Sap,Karl a Quackity se tam na sobě váleli,Sapnap byl ve spodu, takže jim složil jako matrace.
Karl ležel k Sapnapovi zady a mazlil se s Sapnapovou rukou, mezitím co Quackity ležel u jeho noh a objímal je.

Musím uznat že mají zajímavé polohy.
Šel jsem si pro foťák,tohle se musí zaznamenat xd,budu jim to mlátit o hlavu ještě dlouho.
Vyfotil jsem si je a pousmál se.
Otočil jsem se,za mnou se rýsoval obrys s křídly a sněhově bílou maskou.
Než jsem stihl vůbec něco udělat, zmizel.A já si vzpomněl.DREAM.
Jestli je opravdu ve vězení..Dost ale pochybuju že mě tam Sam pustí nebo vůbec řekne něco co by mi pomohlo, poslední dobou se chová divně.

Šel jsem se převléct a udělat snídani.
Chodil jsem po kuchyni a přemýšlel.
Po jídle se líp myslí ne?"Tak co těm třem udělám hm"zeptal jsem se sám sebe a nakoukl do obýváku.
Co třeba lívance,Dream se po nich může utlouct.
Začal jsem chystat těsto a za chvíli i smažit.
Začal jsem podávat na talíře, lívance s nutelou nebo marmeládou, musím uznat vypadalo to dobře.
"Dobré ráno"Ozvalo se za mnou, otočil jsem se."Dobré,Karle"usmál jsem se a ukázal mu místo u stolu.

"Ah díky Gogy, vypadá to úžasně"usmál se Karl a pustil se do jídla."Ale notak už i ty?"zasmáli jsme se.Za chvíli se ve dveřích ukázali i ti dva."Buenos Dias"řekl Quackity a zývl."Dobré,ah jé tys nám udělal jídlo, už jsem si myslel že nás necháš o hladu"zasmál se Sapnap a posadil se.
Quackity šel k Sapnapovi a sedl si mu na klín.Začali se pusinkovat a já na ně zíral.Dělají si srandu?Karl mě pobaveně sledoval a snažil se nesmát,on byl asi zvyklí,ale já se nechci dívat jak si to tady rozdají přímo na mém kuchyňském stole.
"Hoši, já jím"řekl jsem a přitočil očima."Dobrou chuť"řekl Quackity a vrátil se ke své práci bottoma.

Heh, sáhl jsem si pro telefon a otevřel galerii."Vlastně teď jsem si vzpomněl, podívej jak roztomile jste spali"řekl jsem a nevinně se usmál.Všichni tři se na mě otočili a prohlídli si fotku.
Sapnap se jen zasmál a dál se věnoval lívancům, vypadal asi tak nejlíp.
Karl se podíval a zahihňal se."Pošli mi to"řekl a dal si do pusy další kousek lívance.Quackity na to chvíli zíral."Proč tam zrovna já musím vypadat jako totální pako?"

Neměli reakci jakou bych chtěl."Takže by vám nevadilo kdybych to ukázal na shromáždění"řekl jsem a sledoval je.
Karl se zakuckal a ti dva na mě vrhly pohled něco mezi naprostým vyděšením a nebo něco jako "to neuděláš". Quackity zesedl se Sapnama a sedl si na židli mezitím co mě propaloval pohledem. Usmál jsem se a vrátil se k jídlu.

"Guys, řekněme že potřebuju něco dostat ze Sama, nějakou informaci,ale on mi to neřekne,jak to mám udělat?"zeptal jsem se, možná mi pomůžou.
"Unes Ponka"řekl Quackity engergeticky."No jasně!Unesem Po-"Až teď mi došlo co ten idiot řekl."Vážně?"zeptal jsem se ho.
Jen pokrčil rameny a dál jedl.Ale s Ponkem měl pravdu, možná by něco věděl.
Rozloučili jsme se a já šel k Ponkovy.

Zaťukal jsem."Ponku"řekl jsem a počkal.
Dveře se otevřely a v nich Ponk.Vypadal utahaně,jak si mě ale všiml rozjasnili se mu oči."George!"usmál se a objal mě.
"Co potřebuješ?"zeptal se mile a vtáhl mě dovnitř."Vlastně se chci zeptat na Sama"Zasekl se."Dlouho jsem ho neviděl,ale jestli ho hledáš nejspíš je v té jeho milované věznici"řekl a posadil se na sedačku.Sedl jsem si vedle něj.Vždycky když jsme mluvili o Samovi se mu rozjasnili oči,ale teď ne.
"Děje se něco Ponku?"zeptal jsem se ho a podíval se na něj."Ne asi to moc dramatizuju"zasmál se, šlo vidět že ho to trápí a to hodně.

Povzdechl jsem si."Já.. myslím si že drží ve vězení Dreama"řekl jsem tiše, doufal jsem že ho neštvu.
Podíval se na mě, nevypadal naštvaně.
"Možná máš pravdu, slyšel jsem ho jak se baví s Badem a Antem že tam někoho drží"řekl a podíval se na mě.
"Myslíš.."řekl a já zabodl pohled do země."Vlastně by to sedělo"Vyskočil z pohovky a přecházel po pokoji.
"Asi bych měl jít"řekl jsem, chtěl jsem mu dát čas na přemýšlení.
"Ahoj, uvidíme se na shromáždění"
Řekl a vyprovodil mě že dveří.

Šel jsem k věznici.
Měl jsem pocit jako by mě zpoza stromů někdo sledoval.
Zrychlil jsem krok.

Předemou se rozprostírala obří cihelná budova, už chápu proč ji Ponk tak nesnáší.Sedl jsem si ke chladné stěně,jestli tam opravdu jsi..tak tě dostanu ven,neboj.
"A co Ponk?"
Málem se mi zastavilo srdce.Rychle jsem se vyhoupl a schoval za sloup.
"Nemyslím si, že bude působit problémy navíc nic neví"řekl Sam těsně za ním šel Ant.
"Aby ses ho nezastal"zasmál se Ant a šel pryč.Sam tam chvíli stál a potom šel zpátky.
Ponk? Neubližili by mu ne?
Chvíli jsem počkal a potom vyběhl, narazil jsem.Někdo mě strhl zpět ke sloupu.Podíval jsem se, XD.
Přidržel mi prst na puse.Podíval jsem se za roh.Sam tam pořád stál,musel se vrátit.Podíval jsem se na XD."Díky"zašeptal jsem.Jen kývl a zmizel.

Teď už byl vzduch opravdu čistý a já se rozběhl pryč.
XD se mě snažil chránit před Samem.
Myslím že mi Sam bude muset na shromáždění něco vysvětlit.

____________________________________
Høla amigos
Další kapitola bcs im bōred lol doufám že se líbila:]

-Thømas
Have flower Friend🌼

Já a ty pamatuješ??Kde žijí příběhy. Začni objevovat