17

153 18 1
                                    

Pov George

Promnul jsem si oči, podíval se na hodiny.Byl skoro čas oběda,ale já byl stále unavený.
Lehl jsem si zpět do postele a otočil se na bok.Zakručelo mi v břiše,nespokojeně jsem zamručel.
"KURVA"Prudce jsem se zvedl do sedu.
Dream! Musí umírat hlady, bože jak jsem mohl zapomenout.
Rychle jsem se převlékl a vyletěl po schodech dolů.
Rychle jsem nachystal nějaké palačinky s ovocem.Popadl košík s jídlem, do pusy jsem si hodil topinku s marmeládou a vyletěl že dveří.

Proletěl jsem kolem Karla,Sapnapa a Big Q."Co jdeš na piknik?"Zasmál se Quackity, když jsem kolem něj proletěl a málem ho srazil.
"Sorrry"Zařval jsem za ním a zasmál se.Doběhl jsem k jeskyni a vběhl do vnitř."Ahoj dreamiee, promiň za spouždě-"Rozhlédl jsem se po prázdné jeskyni."Dreame?"Začal jsem jemně panikařit.Chill jen se šel třeba projít..?
Věděl jsem že tohle není pravda, spíš jsem tím uklidoval sám sebe.
Začal jsem zrychleně dýchat.Co když ho našli a zavřeli? Nervózně jsem se zasmál.Ne to se nemohlo stát,o téhle jeskyni nikdo nevěděl ne?Polk jsem a sedl si."Dobrý, musím to vzít logicky,
venku nemůže být, protože nechtěl riskovat že ho chytí.Tady ,ale taky není..Tak kde kurva byl?!

Někdo mě vzal za ramena a já sebou prudce škubl.XD mě držel kolem ramen a nějak mě tím způsobem objímal."Dobrý, dobře Georgie?"
Řekl uklidňujícím hlasem.
Uklidnil jsem se."Ale Dream..on- ale"
Zakoktal jsem se , XD se na mě usmál pohledem matky na dítě, když si odře koleno."Neboj je v pořádku, určitě"Zašeptal."Jak to můžeš vědět?!"
Zařval jsem na něj a po tvářích mi začaly téct slzy.Objal mě a já mu položil hlavu na rameno.
"Nezapomeň, já vím všechno"Řekl a mě předběhl mráz po zádech.
"Takže víš i kde Dream je?"Řekl jsem s zájmem v hlase,bylo mi jasné že bude mít problém mi to říct.Vždy když jde o Dreama, má problém.
"Ano,ale -" "Nemůžeš mi to říct že ano"Řekl jsem podrážděně.
Zakroutil hlavou."Jistěže, najdu si ho sám"Sykl jsem a vytrhnul se mu z obětí."Tam kde je ho nenajdeš"Řekl tiše, když jsem vycházel z jeskyni.Sotva jsem ho slyšel, znělo to spíš jako mi si to říkal pro sebe.Zastavil jsem se a otočil se na něj.
"Kde je"Řekl jsem pevně.Měl jsem podezření , že s tím něco má. Říkal že dokáže vše,ale jak jde o Dreama tak nezmůže nic.Mlčel a pohled měl zarytý v zemi.Prohlédl jsem si ho od paty až k hlavě."A to si říkáš kamarád?"Řekl jsem tiše a odešel.
Šel jsem se podívat k věznici kdyby ho opravdu objevili.
Slyšel jsem za sebou kroky.Ignoroval jsem to a šel dál.Asi ho začala štvát má ignorace, ucítil jsem nějaký dotek na mých nohách.Zmateně jsem se podíval na mé kotníky obmotané zlatými pruhy.Šel jsem dál, nešlo to ale vůbec.Další stuhy se mi obmotávali a já zakopl a spadl.
Tentokrát mě nechytil, stoupl si předemě a klekl si.
"Georgie, víš že tě mám a udělal bych pro tebe všechno.Ale o Dreamovi už nechci slyšet ano?"Řekl chladně zvedl se a podal mi ruku.Ruku jsem po malém zaváhání přijal a on mě vyhoupl na nohy.Z očí mi pořád tekly slzy.Stáhl si mě do objetí a slzy mi hřbetem ruky otřel."Pššššš to bude dobré.Omlouvám se, nechtěl jsem být zlý,ale on tě opustil.Nezaslouží si tě"
Zasekl jsem se.

"O-opustil?"Podíval jsem se na něj.
Jemně přikývl."Nechtěl jsem tě ranit,ale měl bys znát pravdu.Odešel"
Podlomily se mi nohy.To není pravda!
Neopustil by mě bez toho aby mi vůbec něco řekl."Ty-lžeš mi, že ano.Prosím řekni že lžeš.Že si děláš srandu."Díval jsem se na něj zoufalým pohledem,ale nedočkal jsem se odpovědi kterou jsem tak potřeboval.
"Pojď,jsi unavený.Pojď si odpočinout"
Vzal mě opatrně do náruče.Zavřel jsem oči.Dream by mě nikdy neopustil.Lhal mi,musel lhát.

Probudil jsem se až když moje tělo bylo dáno na něco měkkého.Byl jsem doma.XD mě přikryl a pohladil po tváři."Odpočiň si,za chvíli přijdu jen si musím něco vyřídit"Řekl, dal mi pusu na čelo a zmizel.Unaveně jsem se přetočil na bok a všiml si rudé obálky s zlatým okrajem.Natáhl jsem se pro ni.
Otevřel jsem dopis,bylo to pozvání na ples."Červená hostina"Přečetl jsem nahlas krásně napsaný zlatý nápis.
Eggpire?Bylo to něco ve smyslu pozvání na ples ve kterém byla i hostina.Bylo to ani ne za týden.
Otráveně jsem hodil dopis zpět na stolek a zavřel oči.Bylo toho na mě moc.Flustrovaně jsem vzdych,zase jsem ho ztratil.

Pov Dream

Seděl jsem uprostřed mítiny.
Prohlížel jsem si muchomůrku u mých noh.Jak dlouho už tu vůbec jsem?

Dotkl jsem se ruky mechu,mech zpixelovatel a na chvíli změnil svůj tvar a potom se vrátil do normálu.
Za tu dobu co tu jsem jsem si zvykl na tenhle špatně udělaný svět.
Všeho čeho jsem se dotkl mělo stejnou reakci.Prvn, když jsem se tu probudil jsem si myslel že jsem mrtvý.
Pak jsem si zvykl na blikající objekty v mé blízkosti.Nemohl jsem odsud ven.
Nebyla žádná spateční cesta, uvízl jsem tady..

"Ah well well well.
Podívejme kdo se probudil"Řekl povýšenecky hlas nademnou.XD.
"Pusť mě odsud"Sykl jsem.
"Promiň,ale to jaksi nebude...Hmm možné"Uchecht se a já už to nevydržel a skočil po něm.Zlaté stuhy jakoby se v sekundě vytryskli ze země a pevně mě chytili za krk.Hekl jsem a dopadl na zem.On se jen zasmál a přišel ke mě.
"Nechci tě zabít, kvůli Georgovi.Tak se pokus aby ses nezabil sám"Sykl a stuhy mě pustili.Chytil jsem se za krk a mnul si rudé odlitiny co zůstali po stuhách.
"Nikdy George nezískáš,kdy už to pochopíš?"Řekl jsem tiše.
Otočil se ke mě a natočil mi hlavu abych se díval na něj.
"Heh, uvidíme jak rychle tě nahradí"Usmál se a otočil se.
"Zajímá mě co si George bude o tobě myslet až zjistí že jsi mě unesl"Usmál jsem se a on se zastavil.Otočil se a chytl mě za vlasy.
"Ale on to nezjistí,o to se postarám"

______________________________________
Soo hola
Doufám že se kapitola líbila:]
Budu rád za každej komentář nebo vote.Taky chci poděkovat za dva nové sledující:]
Děkuji za každý vote nebo komentář
Mějte se hezky

Buenos noches amigos
- Tommy
Ah man i want waffles.Do you want with me¿🧇Here get some:]

Já a ty pamatuješ??Kde žijí příběhy. Začni objevovat