3

227 9 0
                                    

DÜZENLENDİ...

Annem mutfaktan çıktıktan sonra bir bardak su içtim ve kendime gelmeye çalıştım.Ve tabii ki düşünmeye zamanım vardı.Aslında bir yanım onun la gitmek istiyordu. Ama bir yanımda istemiyordu. Çünki o sürekli sütüdyoda olacaktı ve benimle sürekli ilgilenmesini ve hastanede bana bakıcılık yapıp bebek muamelesi görmek istemiyordum. Ve bu durumunda medyaya yansımasından korkuyordum. Düşünsenize internette dolaşıyorsunuz ve bir magazin sayfasında ''Harry Styles eskiden çok samimi olan arkadaşı Anna Morgan'a kafasında AVM olduğu için geri dönüş yaptı.'' İğrenç ve ürkütücü bir durumdu. Magazinciler hep canımı sıkmıştı. Eski Harry'i geri istiyordum. KADIN AVCISI damgası  yiyen ve zengin piç lakabı çok iğrenç. Bir yanım cidden onları sevdiğinden dolayımı çıkıyor diyordu ama diğer yanım hangi aptal kendinden 20 yaş büyük olan bir kadınla çıkıp onu gerçekten sevsinki diyordu. Gerçi Harry bir aptaldı ama o kadınla çıkacak kadar gerizekalı biri değildi. Kadın onun yanında teyzesi gibiydi. İğrenç bir şey. Kaç dakikadır mutfakta düşüncelere daldım bilmiyorum. Harry'nin sesi beni yerimden sıçrattıysa bayadır mutfaktaydım.

''Ne istiyorsun Harry? Dalgamı geçeceksin.? Yada o saçma ve hiç gülünmeyen espirilerinden mi yapıcaksın yoksa?''

''Hayır ben iyimisin diye bakmaya geldim sadece.'' dedi. Bana acıyan gözlerle bakmasını istemiyordum. Bu cidden sinirimi bozuyor.

'' Bana acıyan gözlerle bakma.'' dedim sinirli bir şekilde.

'' Sana acımıyorum ben sadece biraz üzüldüm.'' dedi.

'' Üzülmene gerek yok Harry. Nasıl olsa bir gün patlıyacak. Sonuçta hepimiz bir gün öleceğiz değilmi.?'' dedim gözlerine bakarak.

Kaşlarını çattı ve tek dediği kelime ''Haklısın'' olmuştu. Tabii ki haklıydım.

''Seninle biraz özel konuşalım mı.?'' dedi.

''Ne konuşacakmışız Harry. Burda kimse yok.'' dedim alayla.

''Peki

.'' dedi ve söze başladı. ''Benimle Londraya gelmeni istiyorum.''Tam itiraz edip onu mutfaktan kovucakken sözümü kesti ve devam etti.

''Sözümü kesmeden önce dinle beni.Seninle bir anlaşma yapalım. Benimle fazla yakın olmanı istemiyorum. Kız arkadaşı dedikodularından yeterince sıkıldım zaten. Tedavini olur gidersin. Bu süreçte'de benimle kalıcaksın. Fazla yakın temas tok. Anlaştıkmı?''

''Kadın avcılarıyla çıkmıyorum.'' dedim ve sevimli bir şekilde gülümsedim.

''Kadın avcısı ha? Bunu sevdim.'' dedi. Mutfaktan çıkıp salona geçtim. Annemle babama teklifi kabul ettiğimi söyleyince sevindiler ve annem bana kocaman sarılıp kulağıma ''Sana bağırdığım için üzgünüm meleğim. Ben sadece bir an önce iyileşmeni istiyorum.'' dedi ve kulak arkama öpücük bıraktığında. Gülümsedim ve ona daha sıkı sarıldığımda. ''Önemli değil anne'' dedim ve ona gülümsediğimde annemde bana gülümsedi ve yanağıma bir öpücük kondurup geri çekildi. Babama'da sarıldım ve yanağına öpücük bıraktım. Onları bir kaç sende olsa göremeyeceğimden üzgündüm. Gemma ve Anne'yede sarıdım. 

'' Anna istersen bavullarını Gemma ile birlikte hazırlayın. Bizde uçak bileti alalım ve bir an önce Londrada olun.'' dedi annem. Başımı salladım ve Gemma'ya baktığımda kafasını salladı. '' O zaman gidelim'' dedi ve elimden tuttup odama çekiştirdi. Arkama baktığımda  Harry elinde telefonu ile ilgileniyordu. Merdivenleri Gemma yüzünden hızlı bir şekilde çıktık. Gemma dolabıma doğru  koştu. ''Bavulların nerde?'' dedi. 

''Annemlerin odasında olabilir bir bakıyım.'' dedim. Kafasını onaylar bir şekilde salladı ve askılıktan bir elbise çıkartıp yatağımın üstüne koydu. Odamdan çıkıp annemlerin odasına girdim. 3 tane büyük bavul alıp odama geri döndüm. Harry'de gelmişti. İç çamaşır çekmecemi kurcalıyorlardı Gemma ile.

''Hey ne yapıyorsunuz siz orda.!'' dediğimde.''Sakın bana iç çamaşırı giymediğini söleme.'' dediğine göz devirdim.

''Sen karıştırabilirsin ama Harry sen oradan uzak dur.!'' dediğimde göz devirdi ve çekmeceden uzaklaştı. Kapının orada dikildi ve bavulları yere bıraktıktan sonra Gemma kıyafetlerimi bavula karışık bir şekilde koydu. 2 bavulu doldurdu. Küçük valizime makyaj malzemelerimi ve tokalarımı kremlerimi koydum. Arkamı döndüğümde Harry ile göz göze geldim. ''Hazırmısın'' dediğinde. ''Sadece üstümü değiştiricem.'' dediğime kafasını salladı ve odadan yavaş ve ağır bir şekilde çıktı. Üstüme siyah uzun elbise geçirdim. 86 yazıyordu bu tür elbiseleri çok seviyorum. Ayağıma siyah sandalet geçirdim. Saçlarımı açık bıraktım. Takı olarak altın rengi yüzüklerimi taktım. Çantamı ve telefonumu alıp aşağı indim. Bavulları Harry'e söledim. Cidden çok ağırlardı ve onları indirseydim kolum kopabilirdi. Yanımdan geçerek üst kata çıktı. 

''Harika görünüyorsun tatlım.'' dedi Anne.

''Teşekkürler.''

''Taksi kapıda.'' dedi Harry. '' Başımı salladım ve son kez annemleri kucakladım.

Gemma'da duraksadım.

''Teşekkürler her şey için.'' dedim ve ona sıkıca sarıldım. ''Bir şey değil tatlım tedavini ol ve harika haberlerle gel.'' dedi ve sırtımı sıvazladı. 

''Geç kalıyoruz'' diye sitem etti Harry.''Tamam geliyorum''dedim. Kapıdan dışarı çıktım. Taksiye doğru yavaş adımlarla yürüyordum. Harry bunu fark etti ve yanıma gelerek kolumdan çekiştirdi.

''Bugün gitmek zorundamıyız.?''

''Evet.''

''Ama bize geldiğinde ellerinde bavul ile geldin? Kalmıyacak mıydın?''

''Hayır sadece İngiltereden annem'lere bir kaç parça kıyafet almıştım onları getirdim.''

''Anladım.'' dedim ve önüme döndüm. Şimdiden canım sıkılmaya başlamıştı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hava alanına girdiğimizde güvenlikler çoktan etrafımızı sarmışlardı. Bu bile bana şimdiden fazlaydı. Burası çok kalabalıktı ve nefes alamıyordum. Bütün herkez Harry'nin adını deli gibi haykırıyorlardı. En sonunda içeri girdiğimizde rahatlamıştım.

''Deli gibiler.'' dedim ve güldüm. Arkama baktığımda inanılmazlıkla başımı salladım ve kendime gelmeye çalıştım.

''Evet öleler.'' dedi ve oda benim gibi güldü. 

Arka tarafa dışarı çıktığımızda özel bir uçak vardı. 

''Hadi gitme vakti.'' dedi ve benden önce uçağa bindi. 

Bekle beni Londra..... 


MarriageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin