DÜZENLENDİ...
Annem ve Anne'nin hazırladığı yemek harikaydı. Hepimiz tıka basa doymuştuk ve televizyonun karşısına geçip dizi izliyorduk. Gemma hariç tabi onun bugün önemli bir randevusu varmış. Yukarıya lavobaya çıkmıştı ama hala inmemişti. 5 dakika olmuştu. Ben ise meraktan çıldıracaktım. Gidip bakmalı mıyım? Evet bencede hemen gidip bakmalıyım.
Koltuktan kalktığım an bileğimi birisi tutmuştu. Kafamı çevirip baktığımda meraklı yeşil gözlerle karşılaştım. Kaşları 'Nereye?' dermişcesine havaya kalkmıştı.
''Yukarıya Gemma'yı merak ettim.'' dedim. Kafasını salladı ve bileğimi bırakıp gülümsedi. Bende ona aynı şekilde gülümsedim ve salondan çıkıp merdivenlere yöneldim. Merdivenleri ağır bir şekilde çıkıp koridorun sol'undan dönüp banyo'nun önüne geldiğimde kapıyı yavaş bir şekilde 2 kez tıkladım.
''Gem?'' diye fısıldadığımda.
''Evet.!'' diye bir ses yükseldi.
''İyi misin? Yaklaşık 5 dakikadır tuvalettesin merak ettim.'' dediğimde kapının kilit sesini duydum. Kapıyı açtığında kızaran gözler ve kan olmuş pantolunuyla karşımda saçları dağılmış bir Gemma vardı.
''Hey ne oldu sana böle.!'' dedim. Parmaklarını dudaklarına götürüp ''Şittt.!'' dedi ve elimden tutup beni banyonun ortasını sürükleyip kapıyı kapattı.
''Giyecek bir şeyim yok regl'im ve ağrım var. Konuştuğum çocuk bugün beni ekti.''
''Bir dakika hangisi için üzgünsün tam anlamadım.'' dedim şakacı bir şekilde ve pantolununa bakıp kıkırdadım. O ise bana kaşları çatılmış bir şekilde bakıyordu.
''Dalga geçme ve bana hemen bir pantolon getir.'' dedi. Sesi çok emreder bir şekilde çıkmıştı. Bana emredilmesinden nefret ederdim. Kaşlarımı kaldırıp dik dik ona baktığımda dudaklarını büzüp yavru köpek bakışlarından attı.
''Lütfenn.'' dediğinde kafamı salladım ve banyodan çıkacakken seslendi.
''Pedin varmı? '' diye sordu.
''Bilmiyorum dolaba bak ben hemen geliyorum.'' dedim.
Banyodan çıkıp odama yöneldim ve dolaptan ona kot şort ve kolsuz pembe bluz çıkarttım.
İç çamaşırı çekmeceme ilerleyip beyaz iç çamaşırı çıkarttım. Arkamı döndüğüm an yerimden sıçradım. Harry bana ve elimdekilere dikkatli bir şekilde bakıp kaşlarını çatmıştı.
''Gece gece nereye prenses.?''dedi.
''Hiç bir yere.Bunlar Gemma için.'' dediğimde kaşlarını sorgularcasına yukarı kaldırmıştı.
''Gemma'nın üstündekiler neyine yetmiyor.?''
''Terlemiş bende ona bunları götürücem.'' dediğimde gözlerini kıstı.
''Peki.'' dedi ve kapının önünden çekilip bana geçebilmem için yer açtı. Ona gülümseyip banyoya yöneldim. Arkamı döndüğümde kollarını birbirine bağlamış ve sırtını kapıya yaslayıp beni süzüyordu. Önüme dönüp banyonun kapısını çaldığım an. Gemma gözleri genişlemiş bir şekilde bana baktı ve bağırdı.
''Hanna acil durum evde ped yok.!'' dediğinde gözlerim genişlemişti. Harry'e baktığımda dudaklarını biribirine bastırmış gülüyordu ve göz bebekleri genişlemişti. Gemma hala bağırıyordu. En sonunda elimi ağzına götürüp onu susturdum ve içeriye girdim.
''Sakin ol sen burada bekle ben hemen markete gidip gelicem.'' dediğimde azda olsa sakinleşti ve klozetin üstüne oturdu. Kapıdan dışarıya çıktığımda Harry hala benim odamın önünde bekliyordu. Yanına doğru gittim ve onu odamın içine sürükleyip kapıyı kapattığımda kahkasını tutamayıp gülmeye başladı. (Multi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage
RandomHem gıcık edip hem de kendini nasıl aşık etti bana? Onun büyüsüne kapıldım. Ve bu büyünün bir gün bozulacağından korkuyorum..