12

37 1 0
                                    

DÜZENLENDİ....
Hastaneye girdikten sonra doktorum iğne yapılmasını istedi. Artık iğnelerle devam edeceğimizi hapların bir yararı olmadığını söledi.İğne yemekten nefret ediyorum. Yukarı2.kata çıkıp kolum kadar olan iğneyi damarıma vurdular.Bir kaç dakika sonra doktorumuza sonucu yollayacaklarını söyleyerek bizi resmen nazikçe kovmuşlardı. Şimdi ise doktorun odasında bıkkın bir şekilde etrafı inceliyordum.Doktor'un bir hastası varmış ve önemliymiş. Sanki ben hasta değilim muhabbete geldim buraya. Harry ise kendi aleminde takılıyordu. Telefonuyla uğraşıyor suradıma bile bakmıyordu. Telefonu alıp kafasına atmamak için kendimi zor tutuyorum. Sabır Anna. Sabırlı ol.


Daha fazla dayanamayıp Harry'nin ilgisini çekebilmek amacıyla bacağına tekme attım. İrkilerek kızgın gözlerle ve şaşkın yüz ifadesiyle bana bakıyordu.

''Anna ne yapıyorsun.? Delirdin mi?.!'' diye bağırdı.

''Evet delirdim.!'' diye aynı şekilde bende ona bağırdım. Elimi uzatıp telefonu almak istediğimde vermedi.

''Harry ver bende bakıcam.'' dediğimde omuz silkti ve koltuktan kalktı. Kapıya kadar yürüdü ve kapıyı açıp koridora çıktı. Bende tam arkasından ilerleyecekken doktor içeri girdi. Kaç saattir gelme şimdi gel. Zamanlamanız çok güzel doktor hanım.!

''Merhaba.Beklettiğim için üzgünüm.'' dedi ve geçip masasına oturdu. Harry'de doktorun geldiğini görünce oda içeri girdi ve arkasından kapıyı kapattı. Ona kızgın bir şekilde bakıyordum ama onun umrunda bile değildi.

''Sorun değil.''dedi Harry ve geçip karşımdaki tekli koltuğa oturdu. Ne demek sorun değil.! Ha?

''Nasılsın Anna?''

''İyi.''diye kısaca cevapladım sorusunu.

''İyi olduğuna sevindim. Ameliyat olduktan sonra hastalığın yine tetikliyormu.?''

''Tetiklemiyor.Verdiğiniz iğneleri bir güzelce yiyorum.'' dedim ve şirince gülümsedim. Doktorun bakışlarından kızgın olduğunu ve çenesini sıkmasından dediğim şeye alındığını hissettim ama bozuntuya vermedim.

''Bundan şikayetçimisiniz küçük hanım?'' Pardon?!

''Hayır aksine çok mutluyum.'' dedim ve yapmacık bir şekilde gülümsedim.

''Harika o zaman.'' dedi ve önündeki dosyamda gözlerini gezdirdi ve bize dönerek konuşmaya başladı.

☜♡☞ ☜♡☞ ☜♡☞ ☜♡☞

Eve gelir gelmez kendimi yatağa atıp, uyumuştum. Öğlen 12 gibi annem beni uyandırmıştı. Kalktığımda Harry evde değildi. Aşağıya inmeden önce balkona çıkıp hava aldım. Balkondaki yuvarlak ahşap masa kahvaltılıkla doluydu.

Kesin annemin işi bu. Tabureye oturup güzelce bir kahvaltı yaptım. Kalktım ve dolabıma giderek üstüme beyaz elbisemi giydim. Altınada sandalet. Saçımı at kuyruğu yaptım ve aşağıya indim.

Tekli koltukta Anne diğer üçlü koltuktada annem uzanmış bir şekilde televizyon izliyorlardı.

''Selam.'' dedim ve bende diğer tekli koltuğa geçerek yayıldım. Çok sıcaktı havalar ve Anne ve annem burda mayışmış yarı açık yarı kapalı gözlerle bana bakıyorlardı. Klimayı neden açmamışlardı?

''Neden klimayı açmadınız?''

''Bozabilirim diye düşündüm. Biliyorsun çok sakarım bu işlerde. Senin uyanmanı bekledik.'' dedi annem. Annem cidden bu konularda çok sakar bazı kaldığımız otellerde odasındaki klimayı bozmayı beceriyordu. Bunuda bozmamak için ellememişti. Ayağa kalktım ve klimayı açtım. Derecesini 28'e çıkarttım.

''Şimdi canlanırsınız bayanlar.'' dedim ve gülümsedim.Koltuğa oturup sırtımı koltuğun kenarına dayadım bacaklarımıda aynı şekilde koltuğun kenarına uzattım. Evde tek Anne ve annem olduğu için istediğim gibi yayılabiliyordum. Elbisemin eteği kısaydı. Ama onlardan utanacak değildim sonuçta onlarda bir bayandı. Bende bayandım. Kapının kilit sesi geldiğinde kafamı bile çevirmedim. Harry'e trip atma zamanıydı. Beni o yaşlı sürtükten korumadığı aklımdan çıkmıyordu birde kadından özür dilemişti.

''Merhaba bayanlar.!''

''Merhaba oğlum.''dedi Anne.

''Selam.'' diye karşıladı annemde. Ama ben hiç birşey demeden televizyona pür dikkat bakıyordum. Ensemde bir nefes hissettiğimde kalbim hızlandı. Tüylerim diken diken oldu.

Kulağıma seksi bir şekilde ''Bana merhaba yokmu güzelim?'' diye fısıldadı. Boğazımdaki yumruyu giderebilmek amacıyla yutkundum.

''Bilemem,şuanda televizyona odaklıyım Harry. İlgimi çekmen lazım.'' dedim be güldüm.. Bunu söylerken sesim titremişti. Annemle Anne'ye baktığımda bizimle ilgilenmiyorlardı. Pür dikkat televizyon izliyorlardı. Harry onların bizimle ilgilenmediklerini fark edince. Boynumu öptü. Bu yaptığıyla irkildiğimde kıkırdadı.

Yanağımı öptü ve sırtını dikleştirerek karşıma geçip t-shirt'ünü çıkardı.Ona baktığımı görünce ellerini karın kasına koyup parmaklarıyla daire çizdi. Dudaklarını ısırdı ve göz kırptı.Sırttım ve kafamı iki yana sallayarak gülümsedim. Ensemi kaşıdım ve başka tarafa baktım. (Multi) Gülümsedi ve göz kırpıp merdivenlere yöneldi. 

MarriageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin