DÜZENLENDİ
Harry İngiltere'den gideli tamı tamına 4 sene olmuştu. Sadece lanet bir yarışma için buralardan uzaklaşmıştı. Bizim ve ailesinin yanından. Ailesi ile annem ve babam çok yakındılar. Harry'nin gitmesini kimse kaldıramadı. Bana bir kere ''Seni Seviyorum'' demişti oda bir kere. Ama sonradan bunun bir şaka olduğunu ve sübyancı olmadığını söledi. O günden beridir ona gıcığım zaten. Ama bir yandan da üzülüyorum. Çünki uğraşacak kimsem yok. Çok arkadaş çevremde yok aslında evden okula okuldan eve. Okulda sadece bir arkadaşım vardı. Cherly oda burdan taşınmak zorunda kaldı. Bana haber vermeden gitmişti. Ne sarılma,ne telefon,nede bir mektup. Sanırım sorun bendeydi. Kimse ile arkadaşlık kuramıyordum.Sanırım hastalıklı bir kızla kimse arkadaşlık kurmak istemez.
''Anna 5 dakka aşağıya gelebilir misin.?''
''Geliyorum anne.'' diye mırıldandım.
Umarım duymuştur. Altımdaki pijamaları çıkartıp kot pantolon giydim üstünede bir tane kazak saçımıda dağınık topuz yapıp aşağıya indim. Gelenler Gemma Anne'nin kocası Robin'di. Hepsinin yüzünde kocaman ağzı kulaklarına kadar uzanan gülümsemeler vardı. hepsi bana heyecanla bakıp sırıtıyorlardı. Bende onlara yapmacık gülümsemem ile ''Hoşgeldiniz.'' dedim. Hepsi bir ağızdan '' Hoşbulduk.!'' diye cıvıldadılar. Tekli koltuğa geçip oturdum. Gemma telefonu elinde heyecanla birisine mesaj atıyordu. Anne ise annem ile bir konu hakkında konuşuyorlardı babam ise leptop'u ile meşguldü. Oturduğum yerden kalktım ve misafirlere '' İçecek istermisiniz.?'' diye sordum. Sadece Anne bir tane su istedi ve bende hemen mutfağa gidip raftan bir bardak su alıp doldurdum. Anne'ye bardağı verdim.
''Teşekkür ederim canım.'' diye gamzelerini gösterecek şekilde gülümsedi. Ah.. Şu gamzeler. Ah..
'' Sorun değil.'' diye gülümsedim ve babamın yanına doğru ilerledim. Google'dan Londra uçak biletlerine bakıyordu. Bu da neyin nesiydi.
'' İş için mi ?'' diye sorduğumda babam hemen arkasına dönüp benimle göz göze geldi ve derin bir nefes alıp. Anne'me döndü.
'' Alicia hayatım istersen sen anlat.'' Neler oluyordu.?
'' Anna tatlım yerine oturur musun hayatım.?'' Annem oldukça sakin görünüyordu. Babam ise biraz telaşlıydı. Tekli koltuğa geçip oturdum ve ne diyeceklerini heyecanla bekledim.
'' Anna seni Londraya Harry'nin yanına göndermek istiyoruz kızım.'' dedi. Hah şaka mı bu ?.
''Şaka yapıyorsunuz dimi?.''
''Bak Anna'cım hastalığın için orda olman lazım güvende olacaksın hem Harry'de daima seninle olur seni yalnız bırakmaz.'' Beni ikna etmeye çalışıyorlardı ama boşunaydı. Zil çaldımı anneme sinirli bir şekilde bakıp kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda Şok içinde bana bakan kıvırcık vardı. Aynı şekilde bende ona bakıyordum. Ve yanında bavulu vardı. Olanlar'dan kesin onun haberide yoktu demekki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage
RandomHem gıcık edip hem de kendini nasıl aşık etti bana? Onun büyüsüne kapıldım. Ve bu büyünün bir gün bozulacağından korkuyorum..