4

187 12 0
                                    

DÜZENLENDİ...

Hastaneye vardığımızda derin bir nefes aldım ve arabadan indim hastane önünden geçmek istemedik bir sürü küçük kızlar vardı ve kesin Harry'e hepsi aşıktı paparazi izdiamı yaşamadan arka kapıdan girdik. Danışmanın yanına doğru yürüdük.

''Merhaba.''

''Merhabalar. Buyrun nasıl yardımcı olabilirim.?''

''Ben Doktor Bay.Swichts'e gelmiştim.Kendileri buradamı acaba.?''

''Doktorunuz başka bir hastaneye aktarıldı sizinle DR.Browser ilgilenecek.'' 

 Danışmana teşekkür edip merdivenlere yöneldim. Harry tam tersine asansöre yöneldi. Yanına gidip onu kolundan çekiştirdim.

''Ne var.?''

''Benim asansör fobim var Harry kapalı alanlarda duramıyorum. Nefesim kesiliyor.'' 

''Bir dahakine zaten başka tarafından nefes aldıracam sana.'' diye mırıldandı. Ne demek istediğini anladım ve gözlerim pörtledi.

''Sorunun ne senin? Yoksa sende kızlar gibi regl'mi oluyorsun. Döneminmi yaklaştı.?'' dediğimde.

''Haha Anna Morgan espiride yapıyormuş.''

'' En azından bir espiri yaptım Harry.''

''Salak.''

''Aptal.''dedim ve merdivenlerin oraya doğru yürüdüm.


İnsanlar inip çıkıyorlardı. Ve küçük çocuklarda. Yüzüme çantayı tuttum ve merdiven basamağını aramaya koyuldum. Bir adım attığımda bulamadım çünki kocaman çantam yüzünden önümü bile göremiyordum.

''Ne yapıyorsun sen.?''

''Yardım et.'' dedim ve tekrardan ayağımı öne attığımda merdiven felan bulamadım.

''Düşeceksin'' dediğinde.

''Kapa çeneni'' dedim.Tekrardan adım attığımda merdiveni bulduğuma sevindim. İkinci adım atacağım sırada tökezledim ve Harry hemen beni tuttu. Yere düşmedim ve rezil olmaktan kurtuldum.

''Aptalsın şu çantayı çek önünden.'' dedi ve çantamı aldı. Ver onu bana dedim. Bana cevap vermek yerine kafamı eğdi ve saçlarımı öne attı.

''Böyle daha iyi. Merdiveni de görürsün hem.'' dedi.

''Senin beynin varmış. Vay canına.'' dedim ve güldüm.

''Var ama kullanmasını biliyorum.''

''Pislik az önce bana laf mı soktun.'' dediğimde omuz silkti. Onun koluna şakayla karışık bir yumruk attım.

''Acıttın.''dedi.

''Oh oldu.'' dediğimde güldü ve merdivenleri çıkmaya başladık.


Onunla ilk defa eğleniyordum. Eskiden çok kavga ediyorduk. Ama şimdi iyi gibiydik. Tamam arada bir atışıyor olabilirdik ama yinede birbirimize karşı iyi davranıyorduk. Yani bana öle geliyordu. 

 DR.Browser yazan bir kapı görüş alanımıza girdi. 


Harry Kapıyı açtı ve içeri girdik. Bu doktor bayandı. Bayan olması beni mutlu etti.  

''Merhabalar. Buyrun oturun lütfen.'' dedi.

''Merhaba.'' dedim ve yerime geçip oturdum. Doktorumun söyleyeceği şeyler için hazırmıydım bilmiyorum. Hem korku hemde tedirgindim. Umarım hastaneden iyi haberlerle çıkarım.


MarriageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin