6

152 9 0
                                    

DÜZENLENDİ...

Sabah uyandığımda Harry yanımda yoktu. Nereye kaybolmuştu şimdi bu. Karnım acıkmıştı. Yeni kalkmış olabilirim ama karnım aç. Yataktan kalkıp banyoya doğru gittim ve ışığı açtım. Sonunda elektrikler gelmişti. Aynadan kendime baktığım an korktum. Çünki şuan aynı bir hortlağa benziyordum. Elimi yüzümü yıkadım,dişlerimi fırçaladım ve duş almak için kıyafetlerimi çıkartıp suyun sıcaklığını ayarladım. Suyun altına girdiğim an rahatladım. Bir anda uykum açılmış ve ferahlamıştım. Duştan çıktım ve kapının arkasındaki bornozla havluyu aldım. Bornozu vucuduma sardım, havluyuda kafama. Banyodan çıktıktan sonra Harry'i göremedim. Nereye gittiyse artık.

Bavulumdan askılı bir bluz ve birde şort çıkardım. Üstümü giyindim ve aynanın karşısına geçtim. Saçlarımı kuruladım,küçük çantamdan sakızımı çıkardım ve çiğneyerek aşağıya indim. Sabah sabah sakız çiğnenmez ama ben çiğnerim.

Aşağıya indiğimde sofra hazırdı. Kahvaltılıklar hazırlanmış masa baştan aşağıya donatılmış ve bir not bırakılmıştı. Tahmin edin. Kimden.? Tabii ki Harry'den. Kimden olcaktı Bradd Pit'tenmi?

''Biraz işlerim var umarım uyanmışsındır uykucu. Sofrayı beğendinmi? Hepsi benim yapımım bebeğim. Minicik karnını doyur ve sofradan kalk. İlaçlarını içimeyide unutma. Seni Seviyorum. Arkadaş olarak bebek ;)

Harry.X Baş belası kıvırcığın. :) :*''

Notun hepsini okurken suratımda bir gülümseme oluştu. Ama anında bu gülümseme söndü. Çünki Seni Seviyorum yazısının yanında ARKADAŞ OLARAK kelimesini gördüğümde kalbim incilmişti. Eskiden bana beni sevdiğini söylediğinde kalbim güm güm atıyordu çünki sanırım bende ona aşıktım. Ama sonradan beni hayal kırıklığına uğratarak. Ben sübyancı değilim demişti. Tanrım.! Çok utanç verici. Notu yırtsammı diye düşünmeden edemedim. Ama sonradan kalsın dedim. Daha fazla kağıda bakmaktansa masaya oturup kahvaltımı yemeye başladım. Tanrım.! Bunların hepsi MÜHTEŞEMDİ.!

☞ ☜♡☞

Televizyonun karşısında oturmuş. Süngerbob izliyordum. Patlamış mısır yapmıştım ve birde bolca twix alıp hayvan gibi yemeye başladığım anda kapının açılma sesini duyduğum an hemen twixlerin yarısını aldım ve yastığın altına sakladım.Twixlerin yarısını bitirmiştim ve Harry bana çok kızıcaktı.  Kapıya doğru baktığımda Harry şaşkın şaşkın salona bakıyordu.

''Burda iç savaşmı çıktı.?'' dediğinde kahkaha attım.

''Keşke öle olsaydı daha eğlenceli olurdu.'' dediğim an kaşları çatılmıştı ve yastığın arkasına doğru bakıyordu.

''Sadece 2 3 tane yedim Hazz. Sakin ol.'' dedim ve şirince gülümsediğim.

''Ciddimisin yastığı tam yerine oturtamamışın. Twixler ordan bana ''Merhaba'' diyor Anna.!'' diye kükrediğinde gülümsemem soldu.

''S..Sadece canım çikolata çekmişti.''

''İlaçlarını içtinmi?'' Kahretsin onları tamamen unutmuştum. İçmedim desem dahada çok kızacaktı.

''Evet...içtim.''

''Güzel.''dedi ve yanımdaki koltuğa kuruldu ve yastığın altındaki twixlere elini uzattı.

''Hepsini yiyecek misin.?'' diye şirin bir şekilde sorduğumda.

''Evet.'' diye mırıldandı ve dilini dudaklarının etrafında gezdirerek gözlerini pörtletmiş bir şekilde yastığın altına doğru bakıyordu. Koltuktan kalktı ve hızlı bir şekilde yanıma geldi. Yastığı yere fırlattı ve benim gibi hayvan bir şekilde yemeye başladı. Kıkırdadım ve onun şirinliğini izlemeye devam ettim. Başımın dönmesiyle kıkırdamamı yarıda kesmem bir olmuştu. Bayılacakmışım gibi hissediyordum.

MarriageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin