14

34 1 0
                                    

Mobilden yazıyorum yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim.

Saskın bir şekilde Harry'e bakıyordum. Utancımdan kıpkırmızı olmuştum,Harry hala aynıydı. Ne bir utanma vardı yüzünde nede bir şaskınlık.

'Hey kendine gel' dedi ve güldü.

'Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?'

'Niye olmıyım?' Soruma soruyla karsılık vermesine sinir oluyorum.

'Hadi asagıya inelim,karnımızı doyuralım' Ne?

'Ben gelmiyorum' dedim kesin ve net bir sekilde.

'Nasıl gelmiyorsun?'

'Gelmiyorum işte'

'Daha demin kahvaltı diyordun!'

'Bana bağırma!'

'Asıl sen bağırma!'

'Hala bağırıyorsun!'

'Ah,gerçektenmi?'

'Oh,evet!' Dedi ve sinirli bir sekilde kapıya doğru yaklaştı. Kapıyı hızlı bir şekilde açıp dışarı çıktı ve sert bir şekilde kapıyı kapadı. Anne'nin bizi basması çok kötü olmuştu. Sevgili olarak ilk kavgamızı etmiştik. Daha demin yiyip bitirirken beni iyiydi.! Yatağın üstündeki kiyafetlerimi alıp giyinmeye basladim. Aşağı insem mi?
Anne 'yi görünce o anı hatırlayıp daha fazla utanıcaktım. Aynanın karşısına geçtigimde gözlerim pörtledi. Dudaklarım kıpkırmızıydı, boynum ise çürümüştü. Böle asagiya inemezdim. Aynanın önündeki küçük makyaj çantamı elime aldım ve fermuarı açıp içinden kapatıcıyı aldım. Kapatıcıyı fırçama sıkıp yaydım elim ile. Fırçayı boynuma değdirdiğimde canım acıdı. Sıvıyı iyice yayıp morluğu kapattım. Hazırdım. Kapıyı açıp odadan çıktım. Merdivenlere doğru yürüdüm ve indim. Yemek odasına doğru yaklasinca kalbim hızlandı. İçeriye girdiğimde herkez masadaydı. Anne bana baktı ve gülümsedi, bende ona aynı şekilde gülümsedim ve masaya oturdum. Harry bana çok dikkatle bakıyordu ve bu beni rahatsız ediyordu. Kaslarımi -ne var- anlamında kaldırdım. Boynuma baktı ve gülümsedi. Masadaki sessizliği annem bozdu.

'Bugün hastanede kontrolün varmış?'dedi soru sorar bir sekilde.

'Evet?'

'Ben hatırlatmasaydım gidicekmiydin?'

'Evet anne.'dedim ve gülümsedim.

'Güzel' dedi ve kahvaltısını yemeğe devam etti.

'Bugün için bir planın varmı Anna?'dedi Gem. Basımı -hayır- anlamında salladım.

'Peki o zaman benimle gel' dedi.

'Ola-'

'Gelemez' dedi Harry.

'Ne? Benim adıma ne zaman karar vermeye basladın Harry?' Dedim ve kaslarımı çattım.

'Hastaneye gidicez' dedi.

'Ben hemen mi gidicem Harry.'dedim.

'Kaçta gidip,gelceksiniz Gemma?'

'4'te orda olucaz 6 gibi gelicez.' 10 gibi hasttanede olucaktık,bu da benim gitmeme engel değil.

'Nereye gidicez peki?' Dedim.

'Lou'nun güzellik okulu açıldı.!'diye cıvıldadı. Lou? Lou? Oda kimdi.?

'Lou?' Dedim

'Bizim kuaförümüz'dedi Harry.

'Süpermis.'dedim ve gülümsedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MarriageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin