DÜZENLENDİ...
Doktorun odasından neşeli bir şekilde çıkmıştım.Çok mutluydum ve gülücükler saçıyordum. Çünki... Hastanede kalmıyorum.Tadaaa... Harry ile kalıcaktım.
Harry ise bana deliymişim gibi bakıyordu.
''Ne var.?''
''Etrafa deli gibi gülücükler saçıyorsun.Asıl sende ne var.?''Soruma soruyla karşılık verince sinir oluyorum.
''Ne insan mutlu olamazmı yani.?'''
''Sen bundan sonra olma.''
''Bana bak Styles sana fazla iyi davranıyorum.Eskisi gibi olmamızı istemiyorsan bana iyi davran.!''Resmen suradına doğru kükremiştim.
Gözlerini kısarak bana bakmaya başladığında nefesim kesilmişti.
Soğuk bir şekilde ''Yürü.'' dediğinde. Onun talimatını yerine getirdim.
Arabaya doğru giderken temkinliydim. Neden diye sorarsanız doktorun odasında beklerken sıkılmıştım.Çünki doktor bizi 10 dakika boyunca Harry ile yalnız bırakmıştı. Bir hastasımı ne varmış acilmiş felan bende o sırada telefonumdan ınstagram'a girdiğim anda bazı hayranlar Harry ile benim yanyana hastaneye girerkenki fotoraflarımızı medyaya yaymıştı ve bir hayran sürüsü tarafından parçalanmak istemiyordum. Etrafıma sürekli bakınıyordum. Tek bakmadığım yer hastane kapısının önüydü ''Aman.Tanrım.!'' diye mırıldandığımda Harry ilk önce bana baktı sonradan hastanenin önüne baktı ve ''Siktir.!'' diye küfretti. Beni hemen arabaya doğru fırlattı. 2.defa evet. Bu sefer o öne geçmişti.
''Niye öne oturmuyorum.? Biliyorsun arkada canım sıkılıyor.'' diye mızmızlandım.
''Şu hayran sürüsünü görüyormusun.?''
''Evet.?''
''Susmassan seni onlara yem olarak atarım.!'' diye tısladığında. Korkmuş gibi yaptım ve ondan sonra güldüm. Ama ciddiydi.
''Şaka yapıyorsun dimi.?''
''Hayır.!'' Tanrım.!!
''Tamam,tamam sustum. Yeterki sür şu arabayı ve uzaklaşalım burdan. Lütfen.'' nazik ve kibar bir şekilde konuştuğumda şaşırmıştı. Aynı şekilde bende öle şaşırmıştım.
Yorgunluktan ne yapacağımı bilmiyordum. Çok uykum vardı. Başımı arakaya yasladım ve gözlerimi kapattım.☜♡☞ ☜♡☞ ☜♡☞ ☜♡☞ ☜♡☞
''Anna.'' diye bir ses duydum ve kolumda bir el hissettiğimde yerimden sıçradım. Gözlerimi yavaş ve ağır bir şekilde açtığımda karşımda Harry'i gördüm.
''Hadi canım eve geldik odanda uyursun istersen. Bugün yeterince yoruldun.'' Hastanedeyken bana böle davranmıyordu. Bu çocuğa ne olmuştu böle.?
''Tamam. '' dedim ve arabadan indim. Evin önüne doğru geldiğimde bahçe kapısın önünde dikildim. Anahtar bende değildi. Harry yavaş ve ağır bir şekilde yanıma yaklaşarak kapıyı açtı ve yavaş bir şekilde ittirdi. Neden bu kadar yavaş davranmak zorundaki.? Eskiden hiç kası yoktu ve dövmeli kolları. Ama şimdi...farklıydı. Benim Hazz'ıma ne yaptın böle Harry.?
''Hiç bir şey yapmadım bebeğim sadece biraz kas yaptım.'' Tanrım sanırım sesli düşünmüştüm.
''Siktir git.!''
''Senin baya uykun gelmiş git zıbar.''
''Zıbarmadan önce yemek yicem. Çok acıktım ben.'' diye mızmızlandım evet yine mız mız ben. Teşekkürler bende sizi seviyorum sjakhs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage
RandomHem gıcık edip hem de kendini nasıl aşık etti bana? Onun büyüsüne kapıldım. Ve bu büyünün bir gün bozulacağından korkuyorum..