DÜZENLENDİ...
Eve girdiğimde koşarak odama çıktım. Buraya gelmek ile hata yaptım. Hastalığımdan dolayı üzülmemem gerekiyor. Ama buraya geldiğim andan beridir hep beni üzen bir şey çıkıyordu. Neden böle davranıyorlardı.? Ben onlara hiç bir şey yapmamıştım. Bana sürtük demeleri için onlara ne yaptımki. Bana o iğrenç sıfatı kullanmaları için.?
''Anna.Ben üzg-'' Harry'nin sesini duyduğum an kapıyı açıp suradına doğru kükremem bir oldu.
''Üzgünsün ölemi? Bende üzgünüm. Buraya geldiğimden beridir üzgünüm.!'' diye bağırdım. Şaşkın bir şekilde yüzüme bakıyordu. Yatağın üstündeki bavuluma baktı,birde bana.
''Eve mi gitmek istiyorsun.?''
''Evet. Hemde hemen.''
''Ya tedavin ne olucak.?'' dedi. Sanki beni çok umursuyordu. Keşke ölsem.
''Tedavi felan olmıyacam.!'' dedim sinirli bir şekilde.
''Nasıl olmıycaksın.? Hastasın sen.!'' diye bağırdığında gözlerim doldu.
''Ölmek istiyorum anladınmı.! Yaşamak istemiyorum.!'' diye bağırdım ve komodinin üstündeki çerçeveyi elime alıp yere attım.
''Bıktım.!'' diye bağırdım ve ortalığı dağıtmaya başladım.
Harry
Her yeri dağıtıyordu. Ağlıyordu ve sinir krizi geçiriyordu. Onun peşinden gidip beline kollarımı doladım ve onu tüm gücümle kendime çektim. Bir şey daha kırmasına izin vermeden odadan dışarı çıkardım onu.
''Bırak beni.!'' diye çırpınıyordu ama onu bırakmıycaktım. Konuşmanın vakti gelmişti. Ona aşıktım ve onu böle güçsüz görünce elimden kayıp gidicek diye korkuyordum.Aşkımı itiraf etme vakti gelmişti. Onu salona götürdüm,kapıyı kapattım ve kolundan çekip onu koltuğa zorla oturttum.
''Beni dinliyceksin.!'' diye bağırdım. Ağlamaktan kızarmış gözlerini bana dikti.
''Ne anlatıcaksın Harry.?''
''Sana aşığım.'' dediğimde ilk başta şaşırdı ve sonradan kahkaha attı.
''Bana aşık. Harry Styles piçi eskiden sübyancı olmayan piç. Şuanda bana aş-.!''
Elimle ağzını kapattım ve daha fazla bağırmasına engel oldum.
''Dinle beni.!'' diye bağırdığımda sustu ve oturduğu yere iyice sindi.
''Sana ben hep aşıktım Hanna. Seni seviyorum. Ciddi ciddi seviyorum hemde deliler gibi. Sana ben sübyancı değilim dediğim an seni düşünüyordum. Bizi. Bir kariyer yapmak istiyordum. Yaptımda, ama seni hayal kırıklığına uğratmaktan korkuyordum.'' diye her şeyi açıkladığımda gözünden bir damla yaş düştü.
''Zaten çoktan hayal kırıklığına uğrattın beni.'' dediğinde şaşırmıştım. Onu ne gibi hayal kırıklığına uğratmış olabilirdimki.?
''Ne gibi?''
''Sen..çok değiştin Harry. Ben eski halini geri istiyorum.'' dedi. Değişmiştim evet ama hayalimdeki işi yapıyordum.
''Ben hayallerime kavuştum.Yanlış bir şey yapmadım.''
''Tabii ki yapmadın ama şimdi bir çok kızla görüntüleniyorsun. Sex sembolü olarak görüyor herkes seni ve ben buna üzülüyorum.'' dedi.
''Ben üzülmüyorum mu sanıyorsun.? Louis benim kardeşim gibi ama bize gay diyorlar. Arkadaşlığımız bozulacak diye korkuyorum. Hayranlarımı üzmekten korkuyorum Hanna.''
''Lütfen bana bir daha Hanna deme.''
''Diyicem. Sende beni hayal kırıklığına uğrattın.! Eski seni istiyorum bende. Hanna olan. İsmini değiştirmenden nefret ediyorum. Üzgünüm Bayan Morgan artık size Hanna diye hitap ediceğim.''
''Peki. Bende sana Hazz diyeceğim.'' dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım.
''Gitmek yok. Hayranlar sana alışacaklar. Alışmalılarda. Seni seviyorum.'' dediğimde gözleri genişlemişti.
*********************
Hanna
Beni sevdiğini söylüyordu ve ciddiydi. Bunu gözlerinden anlamıştım. Aşkla bakıyordu.
''Seni seviyorum.'' dediğimde gözleri heyecanla parladı. Dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde ağzına doğru inledim.Dudaklarımızı ayırdığında utançtan kızardı. Kıkırdadığında ona ters bir şekilde baktığımda kıkırdamasını kesti.
''Çok iyiydi.'' dediğinde terlediğimi hisettim. Kesin şuan domates rengindeydim.
''Harry.!'' dediğimde. Kahkaha attı.
''Tamam bebeğim üzgünüm'' dedi. Ayağa kalktığımızda kapının arkasında bir gölge vardı. Sarı saçlı bir kız gölgesi.. Gemma.! Aman tanrım bizimi dinlemişti.? Harry kapıya doğru hızlı bir şekilde ilerledi ve kapıyı aniden açınca Gemma yere düştü.
''Hey. Selam çocuklar.'' dedi ve gülümsediğinde kaşlarımı sorgulayıcı bir şekilde yukarı kaldırdığımda.
''Kolyem. Kolyemi düşürdüm onu arıyordum.'' dedi.
''Kapıyı dinleyerekmi arıyordun Gemma?'' dedi Harry.
''Kes sesini bücür.'' dedi ve salondan çıkıp mutfağa girdi. Bende tam kapıdan çıkacakken Harry kolumdan tuttu ve beni kendisine çevirip 2 3 defa dudağıma öpücük bıraktı.
''Harry.'' dediğimde
''Ne var sevgilimi öpemiycem mi?''
''Sürekli öpüceksen ilişkimiz bitsin.'' dediğimde gözleri genişledi. Kahakaha attım.
''Şaka yaptım kendine gel.'' Tuttuğu nefesini dışarı verdi ve bir ''Oh.'' çekti. Bu haline kıkırdamadan edemedim. Salondan çıkıp mutfağa ilerlediğimizde Gemma ve Robin yuvarlak cam masasında oturuyorlardı. Annem ve Anne'de yemeği hazırlıyorlardı. Yanlarına gidip ''Yardım edilicek bir şey varmı?'' diye sorduğumda ikiside kafasını hayır anlamında salladığında sessizce ''Tamam'' dedim. Arkamı döndüğümde Harry dikkatle beni izliyordu. Her şey çabucak gelişmişti. Bu biraz tuhaf hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage
RandomHem gıcık edip hem de kendini nasıl aşık etti bana? Onun büyüsüne kapıldım. Ve bu büyünün bir gün bozulacağından korkuyorum..