Biraz kısa oldu biliyorum ama haftaya uzun bir bölüm gelicek. ^^
NOT= Hikayenin yarısı Cinsellik rahatsız olan yarısını okusun kdjsal
Sabah istemeyerek uyandım yataktan. Dün pek fazla bir şey yapmamıştık sadece televizyon izleyip uyumuştuk. Evet 'tuk'. Harry ısrar etti yanımda uyumak için ben ise kıramadım. Şuanda o kadar masum bir şekilde uyuyorduki,uyandırmamaya çalışarak yataktan kalktım. Banyoya doğru yürüdüm ve elimi yüzümü yıkayarak kendime gelmeye çalıştım. Banyo dolabından bir diş fırçası aldım,birde macun. Macunu fırçanın üzerine sıktım ve suya tuttum. Dişlerimi fırçaladıktan sonra saçlarımı tarayıp odama geçtim. Hala uyanmamıştı. Dolabın önüne geçtim ve kazak,kotpantolon aldım. Üstümü tam çıkaracakken telefon çaldı. Sehpanın üstündeki telefona doğru gittim ve kimin aradığına baktım. 'Kendal Jenner'. Bende Kendall var mı diye düşündüm,yoktu. Bu Harry'nin telefonuydu,bende Kendall'ın numarası ne olucak.? Askerlik arkadaşım sanki. Hem bu sürtük neden aradı şimdi?
'Alo?'dedim soğuk bir şekilde.
'Harry?'
'Harry yok siz kimsiniz.?' Harry'nin telefonunda kayıtlı değilmiş gibi davrandım.
'Ben arkadaşıyım. Kendall,Jenner olan.' dedi.
'Hım..Şuanda uyuyor Harry. Bir şey mi olmuştu.?'
'Çok önemli bir şey değildi. Sadece nasıl diye aradım.' Sanane benim sevgilimden sürtük.
'Anladım.' dedim. Telefonda uzun süre bir sessizlik oldu.
'Sen kimsin?' dedi karşı taraf.
'Sevgilisiyim.' dedim.
'Hım tanıştığıma memnun oldum.' dedi soğuk bir şekilde. Bir şey demediğimi duyunca iyi günler diledi ve kapadı. Ben hiç memnun olmadım SÜRTÜK.
'Anna.' diye mırıldandı Harry. Arkamı döndüğümde gözleri kapalıydı.
'Efendim Harry?' dedim. Cevap yok.
'Harry.?' diye tekrardan seslendim ama cevap yoktu. Uykusunda benimi görüyordu. Ya yerim. (kdfjsjd)
'Siktir,orası evet.' dedi.
'Ne?' diye resmen çığırdım suradım kıpkırmızı olmuştu. Harry yataktan sıçradı. Aferin kızım uyuyan adamı uyandırdın,iyi bok ettin.
'Ne oldu Anna? İyimisin?' dedi. Korkarak bana bakıyordu.
'E-evet,uyandırdım mı? Çok,çok özür dilerim Harry.'
'Sorun değil.' dedi ve gülümsedi. Elimdeki telefona baktı ve kaşlarını kaldırdı.
'Biri aradı,bende sen uyuyorsun diye açtım.' dedim.
'Kim aradı peki?'
'Kendall,Jenner olan.' Aynı Kendall'ın bana sölediği gibi söledim. Güldü ve yastığa başını koydu.
Boğuk bir sesle 'Yanıma gel.' dedi.
'Tamam' dedim ve yanına yaklaştım yavaşça. O inlemesinden sonra tedirgindim. Çünki, ah tanrım bizi şeyken görmüştü. Rüyasını hatırlıyor muydu?
'Kendall'dan mı kıskandın beni?' dedi ve ukala bir şekilde güldü.
'Ben mi? Ben seni Kendall'dan kıskanıcam.?' dedim ve bu sefer gülen taraf bendim.
Kıskanıyormuydum?
Evet.
Peki bunu dile getiricekmiydim.
Hayırrr.
'Hadi ama çok seksiyim.' dedi,bu sölediğine kahkaha attım.
'Evet seksi,ve benim' dedim.
'Hım.' dedi ve bana doğru yaklaştı. Dudağıma bir öpücük kondurdu. Sonra bir kere daha ve bir kere daha.
'Harry' dedim ve güldüm.
'Evet bebeğim?'
'Kahvaltı.?' diye sordum. Şirin bir şekilde gülümsedim. Harry'de gülümsedi ve ayağa kalktı. Altında boxer'ı vardı ve bir tarafı kabarıktı,önü ise ıslak. Gözlerim kocaman oldu ve başka tarafa baktım. Harry banyoya ilerledi ve kapıyı kapadı. Elimdeki kazak ve pantolunu yatağa koydum ve üstümü soydum. Banyodan Harry aniden çıkınca çığlık attım. Hem korkutmuştu,hemde uygunsuz haldeyken beni görmüştü.
'Siktir.' dedi ve dudağını ısırdı.
'Harry git.' diye bağırdım. Gülümsedi ve yanıma doğru yaklaştı. O her bir adım attığında ben geri geri gidiyordum. Dudağımı ısırdım ve gülümseyerek ona baktım.
'Biliyorum bebeğim,sende istiyorsun.' dedi ve bana daha hızlı bir şekilde adım attı. Bir kere daha geri gittiğimde sırtım duvarla buluşmuştu. Soğuk duvar tenime çarpınca titredim.
'Yakalandın küçük fare.' dedi ve güldü. Kollarını uzattı ve duvara yasladı ellerini,beni bu hareketiyle sıkıştırmıştı.
'Harry,kahvaltı?' dedim tekrardan. Geri çekilmesi umuduyla.
'Ne olmuş kahvaltıya?' dedi.
'Acıktım.' dedim. Ama hala önümden çekilmedi.
'Karnını doyurabilirim sevgilim.' dedi ve gülümsedi.
'Ama farklı bir şekilde.' dedi. Dudağıma doğru uzandı ve uzun bir öpücük kondurdu. Dudaklarını açtı ve bu sefer üst dudağımı emdi. Dili ağzımdan içeri girdi. Ona karşılık veremiyordum. Çünki hayatımda hiç bir aşkımla bu şekilde öpüşmemiştim. Sadece dudaklarımızı değdirip çekiyorduk. Harry kalçamı sıktı ve şaplak attığında nefesim kesildi.
'Bana karşılık ver.!' diye bağırdı.
'B-ben nasıl yapılacağını bilmiyorum.' dedim. Bana o kadar garip bir şekilde bakıyorduki. 'Ciddimisin?' der gibiydi gözleri. Ciddi olduğumu anladı.
'Bebeğim sadece alt dudağımı em' dedi. Bana yaklaştı tekrardan ve bu sefer sert bir şekilde öptü.
Dediğini yaptım ve alt dudağını kavradım,dudağını emdiğimde inledi.
'Anna.' dedi 'Siktir aynen böle bebeğim.' dedi ve kalçalarımı tutup kaldırdı. Bacaklarımı kalçasına doğru kaldırdım ve çapraz bir şekilde bacaklarımı oraya sabit tuttum. Bana kendini bastırınca bu sefer inleyen taraf bendim. Dudaklarımdan ayrıldı ve boynuma gömdü kafasını. Boynumu sert bir şekilde emmeye başladı.
'Harry.!' diye sessiz bir şekilde bağırdım. Ama bırakmıyordu.
'Canım acıyor.' dediğimde bıraktı. Tekrardan dudağıma uzanıp öpücekken kapı çaldı. Sıçradım ve ayaklarımı Harry'den ani bir şekilde indirdim.
'Anna,tatlım kahvaltı hazır. Uyandın mı?' Anne kapıya vurdu. Cevap veremedim çünki nutkum tutulmuştu. Kapıyı açtı ve içeriye kafasını uzattı. Beni ve Harry'i yarı çıplak bir şekilde görmüştü.
Utancımdan sesimi çıkaramamıştım.
Uzun bir sessizlik oldu ve bu sessizliği bozan taraf Harry oldu.
'Anne sen in biz geliyoruz.' dedi Harry dudağını ısırarak annesine baktı. Annesi hala şaşkın bir şekilde bize bakıyordu.
'T-tamam.' dedi Anne ve hızlı bir şekilde kapıyı kapadı.
'Aman tanrım.' diye fısıldadım ve elimi ağzıma götürerek kapattım.
'B-bizi gördü.' dedim. Hala şaşkındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage
RandomHem gıcık edip hem de kendini nasıl aşık etti bana? Onun büyüsüne kapıldım. Ve bu büyünün bir gün bozulacağından korkuyorum..