.37.

244 29 8
                                    


Birlikte keyifle yedikleri pizzalar bitmesine rağmen hala masada oturup muhabbet etmeye devam ediyorlardı.

Eşyaları seçerken ve eve yerleştirirken yaşadıkları komik detayları anlatıp Taehyung'un eve alışma sürecini hızlandırıyorlardı bir nevi.

Jimin bir yandan Jungkook'un evine diye hediye seçtirdiği Taehyung ile; bir yandan da duvarları boyarken videoya aldığı Jungkook ile dalga geçiyor sevgilisi de bol bol kahkaha atarak onu destekliyordu.

"Tulum çok yakışmış Kook... özellikle şu kalça tarafındaki el izi bambaşka bir hava katmış. Yeni moda sanırım."

Taehyung, videodaki sakarlıklara uzun süre gülüp dudaklarını birbirine bastırdıktan sonra dalga geçmişti Jungkook ile.

"Ha bi de dalga geçiyorsunuz yani beyefendi? Benim her yerim tutulmuş boya yapıcam diye, ah Jungkook'cuğum dur sana masaj yapayım, demek yerine..."

Yalancı bir tavırla suratını diğer tarafa döndüğünde Taehyung gülerek "çok beklersin" diye çıkışmış, bu sırada Yoongi kemikli parmakları ile Jungkook'un iki omzunu sıkıp resmen bağırtmıştı.

"Sen masaj istememiş miydin yaa?"
"Aman hyung aman vazgeçtim... kalsın."

Yoongi haince gülerek sandalyesinde geri yaslanmış küçüğünden gelen 'sen görürsün' imalı bakışların keyfini sürüyordu.

"Ee napıyoruz şimdi?"

"Saat daha erken, Zootopia yarım kalmıştı onu bitirelim mi?"

Yoongi'nin sorusuna Taehyung'un verdiği cevap ile kimse içinden geçenleri yansıtmamış hepsi onaylamıştı.

Aslında dördü de filmin yarım kaldığı gece yaşananları unutmuyor, hatırlamak ve hatırlatmak istemiyordu. Böyle bir durumda Taehyung'tan gelen teklif fazlasıyla anlamlı olmuştu.

Bir şeyleri aştığını, iyileşmeye başladığını göstermeye çalışıyordu Taehyung. Sadece denediğini bilmek bile ona değer veren bu üçlüyü memnun ederken, başardığını görmek tarifsizdi.

Yeni koltuklara yayılıp filmi izlemeye başlayacaklardı,
Yoongi günün yorgunluğu ve fazla yemiş olmanın ağırlığı ile L koltuğun bir tarafına ayaklarını uzatmış köşe kısmında oturan sevgilisinin dizlerine başını koymuştu.
Taehyung, hemen yandaki ikili koltuğa yerleşen Jungkook'a baktığında "sen de uzan yorgun görünüyorsun" demiş ve L koltuğun ona yakın olan köşesine adımlamıştı.

O anda gördüğü manzara içine sinmemişti. Herkes yabancı bir ortamda gibi şık ama rahatsız kıyafetlerle duruyordu hala.

"Ya ne diyeceğim..." üç çift göz kendisine dönmüştü ciddiyetle "gerçekten yorgun görünüyorsunuz isterseniz izlemeyelim film falan."

Jimin karşı çıkmıştı sevimli sesiyle
"Yaaa hayır ben izlemek istiyorum."

Jungkook "bana farketmez herşeye uyarım yani sen de çok yorgunsan Tae..."

"Hayır ondan demedim..."

"Filmi izleyelim ama müsadenizle benim şu kemeri biraz genişletmem lazım." diyerek doğrulmuştu Yoongi ve Jungkook'un paylaşamadıkları o son dilim pizza ile ilgili söylenmesini dinlemek zorunda kalmıştı.

"O zaman en azından rahat bir şeyler vereyim üstünüze. Jimin biz de değişelim."

Ev sahibinin teklifini Jimin "iyi fikir" diye onaylayıp hızla kalkmış ve birlikte diğer ikiliyi umursamadan yatak odasına gitmişlerdi kendi aralarında konuşarak

"Yoongi'ye benimkiler olur. Kook'a sen senin büyüklerden verirsin anca olur zaten."

Taehyung yatak odasının kapısından girmeden geri dönüp şöyle bir süzmüştü Jungkook'u onun bedenine olabilecek rahat bir kıyafet seçebilmek için. Jungkook'un da ona sorgulayarak baktığının farkında değildi.

Ashes of Mine - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin