Bölümü yayınlar yayınlamaz 20-30 kişi okuyor. Seviniyorum.
Ciddi bir hayalet okuyucu kitlesi var sınırım çünkü bir iki kişi oy veriyor sadece bu üzücü.
Haftada bir kaç bölüm atmaya çalışıyorum hem bu kitaba hem de diğer kitabıma.
Okuduğum kitaplardaki yazarlar da aynı şeyden şikayetçi, oylar iyi hissettiriyor yalan değil.
Oy veren herkese teşekkür ederim. Vermeyenin de canı sağolsun derim.
Yorum yapıp görüşlerinizi de benimle paylaşırsanız çok sevinirim.Keyifli okumalar 🥰
.38.
Filmin kalan kısmını Taehyung'un lezzetli kahveleri eşliğinde izleyip bitirdiklerinde önce, eğlenmeye doyamamış olan Jimin'in önerisiyle Tabu, sonra da sessiz sinema oynamışlardı.
Tabu oynarken Yoongi'nin teklifi ile takımlar Jimin-Taehyung, Yoongi-Jungkook şeklinde olmuş; sessiz sinemada ise sevgilimi istiyorum ben diyerek Jimin'i yanına çekmişti Yoongi.
Yoongi her fırsatta Jungkook ve Taehyung'un yakınlaşması için ortam yaratmaya çalışıyordu son zamanlarda ve bu takım işi de tamamen bu nedenle çıkmıştı başının altından.
Jimin ise yaklaşık üç saat boyunca süren iki oyunda da bir kez daha aşık olmuştu Yoongi'ye.
Tabu oynarken, anlatma sırası Taehyıng'a geçtiği her seferinde Jungkook kontrol etmişti yasaklı kelimeleri Taehyung'un elinde tuttuğu telefondan. Hem aynı koltukta dip dibe oturmuşlar hem de zaman zaman telefon ekranını kontrol ederken neredeyse el ele tutuşmuşlardı.
Taehyung kendini oyuna kaptırdığında, yanındaki beden rahatça kokusunu içine çekmişti ona farkettirmeden. Bu durum en çok onları keyifle izleyen Yoongi'nin hoşuna gidiyordu tabi.
Sıra sessiz sinemaya geldiğinde ise YoonMin çifti Taehyung ve Jungkook'a adında bolca aşk geçen filmleri anlattırmıştı karşılıklı olarak.
Hatta en sonda Taehyung 'P.S: i love you'u anlattığında Jungkook heyecanla "seni seviyorum" diye bağırmıştı.Dördü de yorulduğunda saat gece yarısını çoktan geçiyordu.
Jimin iki oyunda da kazanan takımda olmayı başarmıştı.
"Bence tartışmasız gecenin kazanı benim, TaeTae sabah beni kaldırma yani" diyerek kendi ödülünün ismini koymuştu. Yoongi ise "bana uyar öğlene kadar sevgilime sarılarak uyuyabilirim" dediğinde hiç beklemediği bir karşılık almıştı ama.
"Bebeğim maalesef sen bu gece Kook'un bacaklarına sarılarak uyuyacaksın sanırım."
"N- ne neden nasıl yaaa?"
Taehyung yatak odasına gidiyordu o anda ama arkasında dönen konuşmayı duyabilmiş ve aklına gelenlerle alt dudağını ısırmaya başlamıştı.
"Yoongi hyung'un Jimin ile yatmak istemesi çok normal, ama onlar birlikte yatarsa ben Kook ile mi yatıcam. Hyung ve Kook böyle mi düşündüler..."
Evde başka bir oda yoktu. Annesinden başka geleni olmazdı Taehyung'un. Jimin sık sık onda kaldığında yatak odasında birlikte yatarlardı zaten, annesi geldiğinde ise Jimin orda kalacaksa salondaki -eski- koltuklarda karşılıklı yatarlardı.
Şimdi mantıklı olan Jimin ve Taehyung'un yine yatak odasına birlikte yatması, diğer ikisinin de salonda uyumasıydı. Ama Yoongi'nin sesli dile getirdiği şey garip bir ortam oluşmasına neden olmuştu.
Taehyung, işin içinden çıkamayacağını anlayınca yatak odasında salona seslendi;
"Jimin yardım eder misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ashes of Mine - Taekook
FanfictionYangınlarda kaybettiğini küllerde bulursun. Yeter ki vazgeçme! Başlangıç 10.11.2021 Bitiş 16.03.2023 - #1 uketae 12/02/22 - #1 soulmates 08/03/22 yeniden 30/11/22 & 13/03/23 - #1 bogum 13/03/22 yeniden 18/01/23 - #1 semekook 17/05/23 - #...