İki saate yakın yol aldıktan sonra, Jungkook yorulmuş, Taehyung da acıkmıştı.
Jungkook hem yemek yiyebilecekleri hem de Taehyung'un alışveriş yapabileceği bir yerde mola vermiş ve yaklaşık bir saatlerini orada geçirmişlerdi.
Tekrar yola çıkıp biraz yol aldıklarında şöför koltuğunda oturanın yorgunluğu diğerinin de dikkatini çekmeye başlamıştı.
"Çok yoruldun Kook. İstersen bir mola daha verebiliriz."
"Aslında yorgunluk değil de, sanırım bağ evinin temiz havası etkilemiş beni... ama sorun değil bir saatlik yolumuz kaldı zaten."
"Biliyor musun ilk defa araba kullanmayı tam olarak öğrenmediğim için kendime kızıyorum."
"Hey öyle düşünme sakın. Gerçekten sorun değil. Ama yine de sana en kısa zamanda öğretmeme izin vereceksin dönünce. Tamam mı?"
"Hıı hı."
"Hadi şimdi arkana yaslan ve manzaranın keyfini çıkar."
Playlistte rasgele sırası gelen şarkı ile Jungkook sesi biraz yükseltmiş ve yan koltukta yolu izleyen bedene hitaben konuşmuştu gözünü yoldan ayırmadan.
"Bu şarkıyı çok seviyorum. Söyleyen kişinin sesi seni anımsatıyor."
***Medyaaaa***
Taehyung gülümseyerek bildiği şarkıya eşlik etmeye başladığında, diğerinin yavaş yavaş sesi kıstığını farkedememişti. Şarkı ikinci tekrara döndüğünde artık aracın içinde Taehyung'un çıplak sesi duyuluyordu sadece.
"İşte şimdi daha çok sevdim... şarkıyı."
Öğlen güneşi en yakıcı halindeyken Yoongi'nin attığı konuma ulaşmışlardı. Lüks araç, alçak duvarlarla çevrili bakımlı bahçenin önünde durduğunda ilk inen Taehyung olmuştu.
Kendisini farkeden bahçedeki Jimin sevinç çığlıkları eşliğinde kapıya koşmaya başlamıştı.
"Taehyung! TaeTaemmm!"
Aslında, lüks aracı ilk farkeden Yoongi'nin oyun arkadaşı yan komşu olmuştu, ilgi alanı gereği, ama araçtan inen bedeni görünce evin verandasından hızla içeri girmişti orta yaşlı adam.
Jimin ve Taehyung bahçenin kapısında sarılmaya başlamış ve Yoongi büyük ön bahçeyi geçip kapıya ulaşana kadar sevgi gösterileri devam etmişti.
Herkes birbirine sırayla sarılırken Yoongi daha fazla dayanamayıp, Taehyung'u ne kadar özlediğini çeşit çeşit kelime ve hareket ile anlatan sevgilisine söylenmişti:
"Abartma istersen sevgilim bir hafta oldu yalnızca."
"Min Yoongi! Bu bizim için bir rekor demek kendine gel rica ederim.
Gülüşmeler Jungkook'un bagajı açıp diğerlerine seslenmesi ile kesilmişti.
"Yardım edin de bunları içeri taşıyalım."
"Ah evet. Sen dur Kook. Çok yoruldun zaten."
"Hahh yorulmuş-muş. Alt tarafı araba kullandı."
Taehyung'un Jungkook'u düşünüyor dahası bunu hareketlerine ve cümlelerine açıkça döküyor oluşu Jimin'in çok hoşuna gitmişti. Jungkook'un üzerine oynamasının nedeni de bundan başka bir şey değildi çünkü arkadaşının yorgun göründüğünü o da farketmişti.
Yoongi meyve sepetlerini alırken bagajda gördüğü manzara ile gözlerini kocaman açmış ama ses çıkarması küçüğünün engeline takılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ashes of Mine - Taekook
FanfictionYangınlarda kaybettiğini küllerde bulursun. Yeter ki vazgeçme! Başlangıç 10.11.2021 Bitiş 16.03.2023 - #1 uketae 12/02/22 - #1 soulmates 08/03/22 yeniden 30/11/22 & 13/03/23 - #1 bogum 13/03/22 yeniden 18/01/23 - #1 semekook 17/05/23 - #...