14.BÖLÜM

1.2K 79 50
                                    

Son bölümlerde oylar ve yorumlar çok azaldı 🥲🥲

"Kızım hadi kalk. Telefonun sabahtan beri zır zır çalıyor. Uyan da bak şuna artık. Hangi uşaksa bu kadar ısrarla arayan artık şaştum."

Annemin sesi ile güne başladığımda gülümsedim. Onun sesi beni hayata bağlayan en güzel şeydi.

"Annem hadi hazırlan seni kahvaltıya götüreyim."

Bugün cumartesi olduğu için annem yeni başladığı işine gitmeyecekti. Berat'ta deplasmana İstanbul'a gitmişti. O yüzden tüm günümü anneme ayırmaya karar verdim.

"Tamam kuzum."

Nihayet yataktan kalkıp komodinde duran telefonumu elime aldım. Berat'tan 4 Seda'dan ise 6 cevapsız arama vardı. Ben uyurken savaş mı çıkmıştı?

İlk önce Seda'yı aramaya karar verdim ve rehberde ismini bulup çaldırdım. İlk çalışta açtı.

"Gördün mü haberleri?"

Sorduğu ses tonuna göre gerçekten de savaş çıkmış olmalıydı.

"Görmedim hayatım ne oluyor Ya?"

"Whatsappa bak çabuk."

Telefonu suratıma kapattığında şaşırsam da hemen dediğini yapıp uygulamaya girdim. Bana attığı haber başlığı ile donup kalmıştım.

Trabzonun başarılı ortasaha oyuncusu Berat Ayberk Özdemir ifşa oldu

Haberin içeriğine girdiğimde ise karşıma Whatsapp konuşmaları çıkmıştı. Oldukça mide bulandırıcı konuşmalardı bunlar.

Kalktığım yatağa geri otururken resmen gözlerim kararmıştı.

Haberin ekinde duran diğer konuşmalara bakmadan telefonumu kapattım.

Sonunun böyle olacağı oldukça belliydi aslında. Benim tek hatam,onun beni seveceğine kendimi bu kadar inandırmış olmamdı. Başaramamıştım.

"Kızım ben hazırım."

Annem kapıdan bana seslenince gözümden bir damla yaş düştü. Beni böyle görsün istemezdim nitekim çok geçti. Kapı eşiğinden bakan annem ağladığımı görünce hemen yanıma geldi.

"Kuzum ne oldu bir anda?"

Sorularını yanıtsız bırakıp sadece boynuna sarıldım. Bir kaç dakika sonra tek kalmak istediğimi söyleyince alnımı öptü ve odadan çıktı.

Bense elime tekrar telefonumu alıp mesajlara girdim.

Berom❤️💙: Sevda haberleri gördün mü?

Berom❤️💙: Yemin ederim ki eski o konuşmalar

Berom❤️💙:Daha ben Trabzon'da bile oynamıyordum o zaman

Berom❤️💙:Lütfen aç telefonum

Berom❤️💙:Konuşalım iki dakika

Berom❤️💙:Güven bana Sevda

Mesajları görüldüde bırakıp yatağıma geri yattım. Derin bir of çekikten sonra tek istediğim düşünmeyi biraz olsun bırakabilmekti. Ama tek yaptığım tekrar tekrar haber sitelerini gezip yazılanları okumaktı.

Bir anda Berat'tan öyle soğumuştum ki resmen kış gelmişti benim için. Odam bana dar geldiğinde tek yapabildiğim üzerimi giyinip her şeyin başladığı yere gitmek olmuştu.

Ahşap köprünün üzerine oturup aşağı baktığımda gözümden de bir damla o karanlığa düşmüştü.

"Neden yaptın Berat ya?"

ölümün kıyısında/ Berat Ayberk ÖzdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin