Kendimi tam anlamıyla derse kaptırmışken bir anda odamın kapısı açıldı Baekhyun oflaya oflaya koltuğa atladı "Nayeon ben bu konuları anlamıyorum."
"Çalışırsan anlarsın." dedim kafamı kaldırmadan. Baekhyun koltuğu çekiştirdi ve bana bakmaya başladı "Sen ne çözüyorsun?"
"Matematik." dite mırıldandım ve kalemi bıraktım "Ver bakayım ne çözemedin?"
Baekhyun bana tip tip baktı ve "Hiçbir şey." dedi.
"Aptal kankana uyup o kavga senin bu internet kafe benim diye gezeceğinize ders çalışsaydınız çözerdin ama neyse." dediğimde Baekhyun ofladı ve "Çözecek misin?" diye sordu. Gülümseyip "Ver kitabı." dedim ve göstereceği soruyu soracaktım ama sayfa bomboştu.
"Baekhyun gerçekten inekliğin gözlerimi yaşarttı." dedim ve güldüm "Bir iki soru atsaydın bari."
"Artık yeni bir sayfa açıyoruz Nayeon." drdi Baekhyun ve ayağa kalkıp masada duran bandanayı alıp kafasına taktı "Artık okuldan dönünce ders çalışacağım, derslerde de Sehun'la kavga etmeyeceğim. Bu sene açıkta kalırsam annemler beni çiğ çiğ yer."
"O bandanayla seni ciddiye alamıyorum çıkart onu." dediğimde kafasından bandanayı çıkarttı ve yanıma oturdu.
"Beni yedirtmezsin değil mi annemlere?" dedi Baekhyun. Kocaman bir kahkaha attım ve kafasına yumuşak bir şekilde vurdum "Benim puan fazla gelirse sana veririm merak etme."
"Kyungsoo'ya verirsin sen." dedi Baekhyun ve gözlerini devirdi "Çocuk bir geldi unutulduk."
"Sen enişteni mi kıskandın?" diyip güldüğümde Baekhyun tekrar gözlerini devirdi "Sen Dahyun'a laf etmiyorsun sanki."
"Ne zaman ettim ya?" diye yükseldiğimde Baekhyun kollarını birleştirdi ve gözlerini büyüttü "İlk çıktığımız gün beni okulun ortasında bıraktın diye ağladın durdun ya!"
"Bir kere orada ben haklıydım!" diye yükseldim "Hem mutsuzsun diye beni çıkartıyorsun hem de ortads bırakıyorsun."
"Aynısı senin başına gelse sen de beni bırakırdın." dediğinde "Hiç de bile!" diye yükseldim "Defol git çözmüyorum sorularını Sehun'a çözdürürsün artık."
"Tamam ya özür dilerim." dedi Baekhyun ve ben kollarımı trip atar gibi birleştirdikten sonra sarıldı "Bir daha olmaz söz."
"İyi adam ol." dedim ve kendi kitabımı kapatıp kalemi elime aldım "Bugün senin sorularından bana fırsat kalmaz."
...
"Aklıma ne geldi bakın." diye yanımıza atladı Momo "Üniversite sınavında kopya çeksek olur mu?"
"Geleceğimizi yakmak için mükemmel çözüm ." dedi Baekhyun ve sonra kafasını salladı "Ama beğendim."
"Gerizekalılar." dedim kendi kendime "Nasıl becereceksiniz onu?"
"Birimiz bir senesini yakıp sınava girmeyecek bize kulaklıktan soruların cevaplarını söyleyecek." dedi Momo. Alnımı ovuşturdum ve "Sınav yaklaştıkça aptal aptal şeyler bulmaya başladınız."
"Çözümü yok Momo, sen Japonya'ya ben Tayvan'a gidiyoruz üç ay sonra." dedi Tzuyu ve ofladı "Keşke size uyacağıma ders çalışsaymışım."
"Nereye gidiyorsun ya?" diye yükseldi Sehun bir anda. Tzuyu iç çekip ona baktı ve "Peri masalı bu kadarlıkmış Sehun." dedi.
"Bundan anca yaratık masalı olur." dedi Baekhyun, Sehun'a bakıp "Tzuyu bir daha düşün istersen."
"İki dakika sus." dedi Sehun ve Tzuyu'nin yanına oturdu "Üniversite kazanamazsan ciddi ciddi gidiyor musunuz şimdi?"
"Gidiyoruz." dedi Momo "Kazanamazsak falan diye ihtimallere gerek yok çünkü zaten o iş yaş."
"Yaş maş değil!" diye yükseldi Sehun ve ayağa fırladı "Artık dershaneden çıktıktan sonra kütüphaneye gidip sabahlara kadar ders çalışıyoruz."
"Dedi dershanenin en kötü sınıfındaki Sehun." dedim ve kıkırdadım. Sehun somurtup bana bakınca ağzımı kapatır gibi yaptım ve etrafıma bakınmaya başladım.
"İlk gerçek aşkımı kaybedecek kadar aptal değilim gitme ya." dedi Sehun, Tzuyu'ye ağlamaklı bir sesle.
"Bizi burada isteyen sevgilimiz de yok ki." dedi Momo ve alnını ovuşturdu "Ben defoluyorum o zaman."
Sana somurtarak Momo'ya sarıldı ve "Sen gidersen ben kiminle oda arkadaşı olacağım gerizekalı?" diyip somurttu.
"Çalışmaktan başka çaremiz kalmadı ama aramızda biraz olsun çalışan tek adam Nayeon çalışamayız ki biz." dedi Baekhyun.
"Dur dur." dedi Jennie bir anda ve hepimizi susturdu "Kyungsoo geçen denemede birinci olmuştu."
Bir anda hepimiz kenarda sessiz sessiz telefonuna bakan Kyungsoo'ya döndük. Hissetmiş gibi kafasını kaldırdı ve hepimizin ona baktığını görünce yüzü "Ne?" der gibi bir hal aldı.
"Bize ders çalışmayı öğretsene." dedi Sehun.
Kyungsoo "On iki senedir okuyoruz zaten." dediğinde Baekhyun ayağa kalktı ve Kyungsoo'nun yanına gidip omzuna elini attı "O iş öyle değil kanka, biz senelerdir kopyayla yaşıyoruz. Okumuyoruz yani. Biraz Nayeon okuyoe o da biraz yani."
"Ee on iki senedir beceremediğiniz şeyi ben nasıl becereyim?" dedi Kyungsoo. Baekhyun adeta bir bebek gibi mızmızlandı ve ayaklarını yere vurdu "Adam haklı arkadaşlar."
"Sonuç olarak gidiyoruz yani." dedi Tzuyu. Sehun omuz silkti ve "Ben de geliyorum o zaman dedi."
"Nereye be!?" diye yükseldş Baekhyun da "Ben sıkılırım burada gerizekalı!"
Tzuyu, Baekhyun'a sinir bir ifadeyle baktı ve Sehun'a dönüp çemkirdi "Sehun, Baekhyun mu ben mi?"
"Anan mı baban mı dedi resmen oha." diye mırılandığımda Kyungsoo "Nayeon." dedi sessiz olmaya çalışarak.
Ona döndüğümde Kyungsoo "Bunlar hep böyle mi?' dediğinde gülerek kafamı salladım "Emin ol normal halleri."
"Aşkım şimdi sen kalbimin-"
"SEHUN!"
...
Baekhyun tarafından yine satıldıktan sonra eve yine tek başıma yürüyordum ki "Nayeon!" -veya her ne demeye çalıştıysa arkamdaki kişi- bağırışla arkama döndüm.
Kyungsoo peşimde koşturuyordu. Durdum ve iki elimi kaldırıp "Sakin ol ne oldu?" dedim.
"Al." dedi ve elindeki çiçekleri uzattı Kyungsoo "Dün seni ağlattığım için. Özür dilerim."
"Tüm paranı çiçeklere dökmesen mi?" dediğimde Kyungsoo gülümseyip kafasını iki yana salladı "Önemli değil. Cidden çok aşık olduğum bir sevgilim olursa hep papatya alacağım diye anlatıyordum bizimkilere." dedi Kyungsoo ve iç çekti "Onların acısını unutturan birine alacağımı düşünmezdim o zamanlar ama böyle oldu."
"Teşekkür ederim." dedim ve çiçek buketini iyice sımsıkı tuttum "Evdekiler kurumadan yenisini alıyorsun odamda yerleri oldu artık." dediğimde Kyungsoo gülümsedi yine "Hep alırım ben. Ama şimdi gidiyorum kursa geç kalacağım." dedi ve el sallayıp uzaklaşmaya başladı
Ben de biraz uzaklaşmıştım ki tekrar "Nayeon!" diye seslendi. Arkama döndüğümde uzaktan ne kadar nefret ettiğini bilsem de ellerini kafasında birleştirip kalp yaptı ve "Seni seviyorum!' diye bağırdı.Güldüm ve "Ben de!" diye bağırıp ben de kendi yoluma uzaklaşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Smile || Kyungyeon
FanficIm Nayeon Kyungsoo'yu hayata geri bağlamaya yemin etmişti. Onun yüzünden arkadaşları da...