32 - Final

42 6 1
                                    

7 yıl sonra;

"Denilenlere göre bu tepeden etrafı birlikte seyreden aşıklar bir daha asla ayrılmazmış." diyip Kyungsoo'ya baktım gülerek. O da güldü ve "Keşke daha önce çıksaymışız da bu tepeye korku yaşamasaydım bugünlere kadar." dedi.

"Arkadaşlık ilişkilerinde bile, yedi yılın aşan ilişkiler asla bitmez derler. Biz bugün tamı tamına yedi yıldır çıkıyoruz." dediğimde Kyungsoo elimi tuttu "Yedi yıl veya daha az fark etmez, bizimkinin ömürlük olduğu kesin bence."

"Yani, bana aptal aptal işler yapıyorsun demeyi biraz daha sürdürseydin yedi günlük bir ilişkimiz dahi olmayacaktı." dedim ve gülüp saçlarımı kulağımın arkasına attım "En azından akıllandın."

"Şansın var ki Baekhyun'a araba çarptı." dedi Kyungsoo. İçim ürperircesine bir ses çıkarttım "Ay hatırlatma, hayatımın en kötü bir haftasıydı."

"Sonuçta ne Baekhyun'la bir daha kavga ettin, ne de sonsuza kadar bensiz kaldın." dedi Kyungsoo. Gülümsedim ve diğer elini de tutup ona döndüm "Gerçekten... Seni ölene kadar böyle yaşlı nine olduğumda bile seveceğim. Böyle yürüyemez hale gelince de aynı evin içinde görüntülü konuşuruz artık."

"Sen yürüyemezsen ben de yürüyemem üzüntüden beraber ölür gideriz artık." dedi Kyungsoo ve kocaman bir kahkaha attı "Sonuçta ölene kadar beraberiz yani merak etme."

Gözlerine adeta kendi gözlerimin titrediğini hissederek baktım ve gülümsedim "Teşekkür ederim, yüzyılın en mükemmel sevgilisi olduğun için."

"Asıl ben teşekkür ederim, bu hayatsız adamı hayata geri kavuşturduğun için." dedi Kyungsoo kocaman gülümsemesiyle. Sımsıkı sarıldım ona ve gözlerimi kapattım mutlulukla. Sonrasında da doğrulup hızlıca manzaraya bakmak için ileri yürüdüm. Kyungsoo da yanıma geldi ve öylece bakınmaya devam ettik.

Fakat bu aşırı romantik anımızı Sehun'un bağırışları böldü..

"NİKAH ŞAHİDİ YOK NAYEON!" diye bağırdı Sehun. Kafamı kaldırdım ve "Ne demek nikah şahidi yok ya!?" diye yükseldim.

"Kanka şimdi biliyorsun Baekhyun'un çok fazla arkadaşı, seveni her ne haltı varsa işte herkes olay çıkarttığı için şu an belli bir nikah şahidimiz maalesef ki yok." dedi Sehun tek nefeste. Elimi sertçe alnıma vurdum ve elbisemin önünü takılmamak için tutup yürümeye başladım hışımla "Gerçekten evlenmesi bile sıkıntılı. Hani eğer ben olmasaydım bu çocuk kendi kendine yemeğini bile yiyemezdi. Bırak ablalığı, annem kadar annelik yaptım gerizekalıya. Yemin ederim ki sinirlerimle oynuyor."

Böyle söylene söylene düğünün yapıldığı yere indim. Daha doğrusu, kaosun tam orta yerine!

"Yeter!" diye yüksek bir sesle bağırdım. Ben bağırınca herkesin dikkatini çekmiştim.

Seneler geçip gitmişti, ama senelerin bizden tam anlamıyla götürmediği şey kreş çocuğu gibi davranmalarıydı...

"Nikah şahidi Sehun olacak bitti." dedim kesin bir sesle. Herkes itiraz ediyordu ama kulaklarımı tıkattım söylenme bitene kadar. Sustuklarında da "Arkadaşlar, bu çocuk mal olabilir evet... Zaten sorunumuz da bu! Başkası olur dersem ölene kadar beni nikah şahidin yapmadın diye Baekhyun'u yer. O yüzden Sehun olacak."

Baekhyun ve Dahyun beş yıl boyunca ayrılmadan çıktılar. Bu beş yılın sonunda da aptalca bir kavga edip ayrıldılar. Tabii Baekhyun yürüyen bir drama queen olduğu için yataklara falan düştü sonra da barıştılar.

Şimdi de evleniyorlar.

Aslına bakacak olursak hala aklım almıyor. Şaka gibi... 25 yıllık hayatının yüzde doksanını beş yaşını aşamamış zeka yapısıyla geçiren aptal ikizim evleniyor... Kesinlikle çok garip.

Kyungsoo'nun yanına dönmüştüm ki annem ve babam evlenen çocukları Baekhyun değilmişçesine Kyungsoo'yu çapraz sorguya almışlardı.

Last Smile || KyungyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin