D/L ONESHOT- Kanato x Reader

468 16 15
                                    

3 aydır Sakamaki konağında yaşıyorum. Şaşırtıcı bir şekilde Kanatodan hoşlanıyorum. Onu tanımayan herkes için oyuncak ayıyla konuşabilen psikopattır. Bana göre o sadece annesi yüzünden her şeyi mahveden biri. Gerçekten ondan gerçekten hoşlandım ancak birisiyle çıkmak isteyip istemediğini bile bilmiyordum. Sesi beni bu düşüncelerden ayırdığında mor vampiri düşünüyordum.

"Y/N benimle bir yere gelmeni istiyorum"

•Zaman atlama•

Birkaç dakika sonra ikimizi bir mezarlıkta buldum.

"Kanato burada ne işimiz var?"

  Mezarlara bakarak sordum. Kanato bir mezara doğru yürüdü ve Teddy'i üstüne koydu. Ardından bir çakmak çıkarıp Teddy'i ateşe verdi. Şok oldu ve kafam karıştı. Her yere taşıdığı ayıyı neden yaksın ki? Doldurulmuş ayı küle döndü ve gülerek bakti.

"Y/N neden bu kadar şaşkınsın? Bunun ne anlama geldiğini bilmiyor musun?"

Kafamı salladım ve Kanatonun daha çok gülmesine neden oldum.

"Gerçekten aptalsın. Birlikte olabilicegimize inanılıyor. Sonsuza kadar."

Benim olduğum yere yaklaştı ve iki elimi de tuttu. Eğilip kulağıma bir şeyler fısıldadı.

"Sana sahip olabildigim için Teddy'ye ihtiyacım yok."

Sonra yanağıma bi öpücük kondurup boynuma ilerledi. Kanato boynuma yumuşak bir şekilde öpüp ısırmaya başladı. Mor vampir ben bayilmamim eşiğine gelene kadar kanımı içmeye devam etti. Ancak bayılmadan önce Kanato boynundan çekildi ve dedi ki

"Seni her zaman seveceğim evcil hayvanim." 

------------------

Ehm hello nasılsınız bölüm nasıl oldu bu benim ilk oneshodum du. Ama bu benim değil bi tumbl hesabından bulup ingilizceye çevirdim çünkü hoşuma gitdi.....

Istek verirsen sevinirim.😊😊😊😊

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin