•Ruki Mukami x Reader|Punishment from Your Master•

81 6 6
                                    

{Efendinizden Ceza}

Hafif Smut. Eğer rahatsızsan okuma.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   Esnemeni gizleyerek dersin konusuna odaklanmaya çalıştın. Oda öğrencilerle doluydu ama profesör az önce sunduğu konuya örnek olarak bir video gösterdiği için ışıklar kısılmıştı. Notlarınızdan daha fazla nokta yakalamaya çalışarak filme baktınız ama bakışlarınızın solunuza kaymasına engel olamadınız. Ruki kalemini döndürüp arkasına yaslanırken gözleri senin de izlemen gereken filme takılı kalmıştı.

  İkinizin üniversite çalışmaları daha bu dönem başlamıştı ve Ruki ile birçok dersi paylaşabildiğiniz için daha mutlu olamazdınız. Maalesef konsantrasyonunuza bir iki şey yaptı. Ne zaman onun mis gibi kokusunu hissetsen ya da fırtınalı deniz gibi gözlerine bakmayı unutsan, ders çalışmak aklından uçup gider, seni hararetli düşüncelerle baş başa bırakırdı. Artık kalemiyle oynarken çenesini eline dayamış, vücudunun her hücresine özlem duyduğun ilgiyi sana veremiyordu.

  Ve belki de bu daha iyiydi.

  Sonuçta ders çalışmak için buradaydın.

  Yine de koltuğunuzda biraz dolanmaktan kendinizi alıkoyamadınız ve sonunda size bir bakış atmasına neden oldunuz. İçini çekerek kalemini indirdi ve notlarınızın üzerinde gezdirip sadece birkaç kelime yazdı.

  "Ne kadar yaramaz bir hayvancılık. Eğer düzgün çalışmıyorsan ustanın seni cezalandırması gerekir."

  Bunun üzerine Ruki tekrar videoya odaklandı ve sizi karışık duygularla kıvranırken bıraktı. Saçlarınızın düşmesine ve karıncalanan yanaklarınızın kaplanmasına izin veriyorsunuz, dönen zihninizin sizi ele geçirmesine izin vermiyorsunuz.

  Dakikalar saatler gibi geliyordu. Hayal gücünüzde resimler çizilirken dudaklarınızın arasından minik bir hırıltı geçti. Hatıralar. Çok fazla. Çok kirli. Ayak parmaklarını ayakkabılarının içinde kıvırdın, hafifçe yerinde kıpırdadın. Durum yoğunlaştıkça filmdeki sesler de yükseldi... muhtemelen. Emin değildin. Artık değil.

  "Aferin, bu seni tahrik etti mi?" Sözcükler Ruki'nin ağzından öyle alçak bir sesle çıktı ki, muhtemelen onu kimse duyamazdı. "Sen gerçekten o kadar ahlaksız bir hayvansın ki, bir an bile konsantrasyonunu koruyamıyorsun."

  Ruki'nin gözleri hareketsiz kalmasına rağmen hareket ediyordu. Kararmış bakışları ama neredeyse parlıyordu.

  "Sanki cezalandırılmayı istiyormuşsun gibi." Soğuk bir el dizinizin üzerinde kaydı. "Öyle değil mi?"

  Başını salladın, saçların alev alev yanan yüzünü gıdıklıyordu.

  "Efendine karşı dürüst olmamak. Bundan hoşlanmıyorum." Ruki elini çıplak uyluğunda kaydırdı ve eteğinin eteğinin altına kaydı. "Ne kadar da velet. Haa... sen bir avuç insansın." Parmakları önceki gece teninde bıraktığı ısırık izinin üzerinde gezindi. Hala üzgün. Sen irkildin ve dudaklarında bir gülümsemenin oluşmasına neden oldun. "Bu acıttı mı... yoksa iyi mi hissettirdi?"

  Yuttun. Odun yığını içinizin derinliklerinde tutuşup sizi bunaltıcı bir bataklığa çevirdiğinde cevap vermenizin imkânı yoktu.

Parmaklar uyluklarınızın arasında dolaşmaya devam ederek zaten zonklayan kavşağa ulaştı. Artık Ruki'nin senin durumunun kokusunu rahatlıkla alabildiğini çok iyi biliyordun. Yine de kaleminizi sıkarak yüzünüzü düz ve ağzınızı kapalı tutmak için mücadele ettiniz.

  Kıvrımlarınızı kaplayan kumaşın üzerinde tüy kadar hafif bir hareket.

  Sen kıvranırken omurgandan aşağı ürpertiler indi ve hafif bir kasılma yaşadın. Sessiz ses dudaklarınızdan çıktığı anda rakamlar durdu. Kalçalarını biraz salladın ama bu hiçbir işe yaramadı. Yine de külotunuzun bağcıklarının nemli sıcaklığınıza nasıl yapıştığını hissedebiliyordunuz. Ruki'nin parmak uçlarında şehvetinin sıvılarını sızdıran ince kumaş.

  Hiçbir şey söylemedi.

  Hareketsiz kaldın, nefesini düzene sokmaya çalıştın. Gelecekteki sesleri önlemek için dişlerinizi alt dudağınıza bastırdınız.

  Bir süre sonra başka bir kayma kapılarınızı takip ederek dantelleri hassas teninize itti. Sürtünme. Neredeyse çok fazla. Ama sen ses çıkmamasına dikkat ederek dudağını ısırdın.

  "Ne güzel bir gidiş-"

  Titredin, içini çektin.

  "Hmph."

  İkinizin arasında sessizlik devam etti, videodaki yüksek sesli konuşma kulaklarınızdan silinip gitti. Bunu yapabilirsin. Yapabilirdin.

  Odaklanmaya çalıştın. Sınıfta böyle bir şey yapmamalısın. Çalışmalar kritikti ve umursamadığınız bir durum değildi. Sadece yanınızdaki vampir altınızdaki sandalyeyi ıslatarak sizi yaktı.

  Ve aniden...

  ...soğuk bir parmak külotunuzun üzerinden geçerek nemli, ısınmış kıvrımlarınıza battı. Kaleminiz not defterinizin sayfası boyunca süzülerek bu ders sırasında formüle etmeyi başardığınız kelimelerin üzerine dengesiz bir çizgi çizdi.

  Bir kıkırdama.

  Bunu duyduğunuza yemin edebilirdiniz ama parmak daha derine doğru kıvrılarak girişinize bastırırken tüm tutarlı düşünceler beyninizden silinip gitti, bu sırada Ruki'nin başparmağı külotunuzun bağcıklarını daha iyi dokunabilmesi için nabız gibi atan incinizi ortaya çıkarmak için daha da kenara itti.

  Bir daire hareketi.

  Tekrar.

  Ve yeniden.

  Elini ağzına bastırdın ve ne olduğunu anlamadan parmakların yanağını kazmaya başladı. Diğer parmak nemli derinliklerinize doğru süzüldü, iç duvarınıza doğru kıvrılarak uyluklarınızı titretmeye yetti.

  Ruki gözleri videodan hiç ayrılmadan devam etti. Başparmağı zonklayan tomurcuğunuzun üzerinde giderek artan bir hızla dans ederken parmağını içeri ve dışarı kaydırıyordu. Kimsenin sana dikkat etmeyeceğini ümit ederek çaresizce nefes nefese kaldın. Bu bir felaketti, asla yapmamanız gereken bir şeydi ama şimdi... şimdi, içinizde gerilim biriktikçe, her tarafınıza ışıltılar göndererek düşünmeyi imkansız hale getirirken, giderek daha fazlasını arzuluyorsunuz. Oda görüş alanınızda karardı ve patlayacakmış gibi hissettiniz.

  Ve tam o sırada...

  ...parmaklar seni terk etti.

  Serbest kalmak için haykıran nabız gibi atan sıcaklığınızdan kayıp gidiyor, hasret incinizi son dokunuşunu yapmadan bırakıyor. Parmaklar uyluğunuzu takip edip daha da uzaklaşırken dantel kıvrımlarınızın üzerinde süzüldü ve son soğukluk kalıntısı da sizi terk ederken eteğinizin kenarını biraz salladı.

  Ruki elini kaldırdı ve parmaklarıyla kısa bir süreliğine dudaklarına dokundu. Nefes alıyor, üstlerini yalıyor... ve sonra kalemini alıp notlar almaya başlıyor.

  Zihniniz dönüyor, bedeniniz serbest kalma ihtiyacıyla atıyor, gözleriniz Ruki'nin az önce yazdığı şeye takılınca sandalyenizin arkasına ağır bir şekilde yaslandınız.

  "Bu senin cezandı. Şimdi, günün geri kalanında uslu bir kız olun, böylece efendiniz sizi arzuladığınız şeyle ödüllendirebilir."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

İlk defa böyle şey yazdım. Utanç dan yerini dibine giricem...

Lütfen oy ve yorum yapmayı unutma. Burada emek harcıyorum...

Yoksa yeni bölüm yok...

İstek karekter alıyorum...

831 kelime...

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin