{Song of the Moon-Ayın Şarkısı}
~~~~~~~~~~~~~~~
Yine o ses vardı.
Shu haftalardır akademide duyduğu en güzel sesi, Kanato'nunkinden bile daha iyi duyuyordu.
Melodik ton alçaktan yükseğe doğru dans ediyordu. Sahibinin sesi R'lerini mükemmel bir şekilde yuvarlıyor. Uzun notalardaki ve tiz perdelerdeki vibratoları havada çınladı ve Shu'nun varlığı boyunca sakinleştirici bir ton bıraktı. Büyüleyiciydi.
Shu, bu sesin sahibinin kendisine ait olmasını istedi.
Sadece onun için şarkı söylemeleri için.
Tekrar okulun dışına çıkıp bir bankta kendine yer buldu ve gözlerini kapattı. Şarkıcının sesinin kulaklarına ulaşması uzun sürmedi. Bu kez soluklaşacak ve büyüyecekti, ama alışılagelmiş bir kreşendo ve alçalma gibi değil. Etrafta dolaşıyorlardı.
Shu onların melodik sesini ve melodisini dinlerken ses artık yavaş yavaş yaklaşıyordu.
Artık yüksek ve berraktı ama Shu'nun yakınında bile değildi.
Şarkıcı yukarıda çatıdaydı.
Sıkıntıya rağmen Shu onları istiyordu. Bunların kendisine ait olduğunu iddia edecek ve kendisi için şarkı söylemelerini sağlayacaktı.
Birkaç dakika içinde çatının tepesindeydi ve şarkıcının arkasına bakıyordu. Onların (h/c) saçlarının ay ışığındaki güzel görünümüne baktı ve rüzgârın saçlarını hafifçe esmesine hayran kaldı. Gecenin tadını çıkarmak için korkulukların kenarına nasıl oturduklarını görmek, oturdukları yerde aldıkları riski de gösteriyordu. Cesur ve güzel bir şarkıcı mı? Shu kesinlikle bunların kendisine ait olmasını istiyordu.
Şarkının son notası çalınca Shu arkadan ilerledi ve arkalarına doğru geldi; sesi fısıltıdan biraz fazlaydı.
"Oldukça yeteneklisin."
Sürpriz bir şekilde korkulukta dengeni kaybettin ve dengede kalabilmek için onu sıkıca tuttun. Birinin sizi dinleyip daha sonra size yaklaşmasını asla beklemediniz. Pek çok kişinin hayranlık duyduğu üçüncü yılı Shu Sakamaki'yi görecek kadar başınızı çevirdiniz.
"A-ah... Sakamaki-senpai..." Sen onun kadar yüksek sesle konuşmadın, hâlâ onun ortaya çıkmasından korkuyordun.
Senin gözlerinin içine baktı. "Sadece Shu. (e/h), öyle mi?"
Cevap olarak kafanı salladın. "Bu arada iltifatın için teşekkür ederim."
Shu, "bir şey değil" diye yanıt vermek yerine bir kolunu beline doladı ve seni gelin tarzıyla kollarının arasına aldı. "Sesin benim olacak. Bundan sonra sadece benim için şarkı söyleyeceksin."
Bunu duyunca kalp atışlarınız hızlandı. Ne oluyordu? Amacı seni kaçırmak mıydı? Bu olmamalıydı!
Direnmeye ve elinden kurtulmaya çalıştın ama işe yaramadı. Bu güç insanlık dışıydı. Shu Sakamaki neydi?
"Direnme, ötücü kuş..." diye fısıldadı Shu.
Rüzgar bir anda yanınızdan esti. Bir sonraki hatırladığınız şey terk edilmiş müzik odasında sarışınla birlikte olduğunuz, onun bir eliyle çenenizde vücudunuzun üzerinde gezindiğiydi.
"Benim için şarkı söyle. Bana yeni aşk şarkımızı söyle..."
~~~~~~~~~~~~~
İstek karekter alıyorum...
Oy ve yorum yapmayı unutmayın...
377 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONS
FantasyKitap biraz smut olucak bu benim hatam değil çünkü bunlar bi vampir