Witch Reader Headcanons | Mukami Brothers

109 4 0
                                    

---------------------

Mukami Hanesi:

"O kişiden" emir aldıktan sonra muhtemelen sizi kaçıracaklar. 

Eğer beklentilerini karşılayabileceklerse, kardeşlerin daha da güçlenmesi gerekiyor. 

Eğer "o kişi" bunu başarmanın yolunun bir cadıdan beslenmek olduğunu söylüyorsa? 

Oldu bil.

Güçlerinizin ve yeteneklerinizin parlamasını bekleyebileceğiniz yer burasıdır.

Dürüst olmak gerekirse, onlara bir şekilde bir tür güç "armağan edeceğinizi" ummalarıyla ilgili olabilir. 

Örnek: Kısa vizyonlarla geleceği görebiliyorsanız, kanınızı içtikten sonra da bunu görmeyi umarlar. 

Bu senin onların cadısı olduğun ve bunun kader olduğu anlamına geliyor, değil mi? 

Onları senin kanın seçti.

Ruki:

- Reiji gibi o da sizden çalışmanızı ve becerilerinizi geliştirmenizi bekleyecek.

- Sen pek hayvan değilsin, daha çok hizmetçi gibisin. 

Onların cadısı olarak görevlerinizi sorgusuz sualsiz veya başarısız olmadan yerine getirmeniz bekleniyor.

- Sonuçta Ruki, yerini hatırlamanı sağlayacak çok yaratıcı yollar bulabilir.

- İlk suç için boşaltılıp zindana kilitlenmek yeterli olacaktır.

- Peki ya iyi performans gösterirsen? 

Bu iyi bir ustanın işaretidir.

- ... Belki zamanla bu yeteneklerden bazılarını kazanır?

"Tekrar." 

Aldığınız emir neredeyse imkansız görünüyordu. 

Efor ve konsantrasyon nedeniyle alnınız terden süzülüyor. 

Yemek odasında otuz mum vardı ve hepsini aynı anda yakmak gerekiyordu.

Ruki senin gücünden şüphe duymuyordu. 

Ne münasebet. 

Sadece büyü yaparken daha hassas olmanı istedi. 

Kitabının sayfalarından sana baktı. 

Alevleri söndürecek bir rüzgar çağırmak için yumruğunuzu sıktınız. 

Bu işin kolay kısmıydı...

Enerjinin ileri doğru akmasına izin vermeden önce ellerinizi birbirine sürttüğünüzde parmak uçlarınızda ısı ortaya çıktı. 

Yutkundun ve titreyen ışıkların her birine baktın... yirmi sekiz tanesi.

Buçukluk kitabını hızla kapattı. 

"Tekrar." 

Yumruğunu bir kez daha sıktın ve alnındaki teri sildin, uzun bir gece antrenmanına hazır oldun.

Yuma:

  - Yuma ile kesinlikle yeşil/bahçe cadısı olma konusunda daha fazla yönlendirmeye sahip olacaksınız. Bilmen gereken her şeyi sana öğretecek. Bitkilerinizi nasıl yetiştirirsiniz, onlara nasıl bakım yaparsınız, kurutursunuz ve gelecekteki iksirler için nasıl saklarsınız?

  - Bahçesinde size yer açacak ve ihtiyacınız olan her şey için gerekli malzemeleri sağlayacaktır.

  - Yuma bahçe işlerine çok dikkat ediyor. Yeşil başparmağınız yoksa, birkaç haftalık koçluktan sonra yeşil başparmağınız olmasını bekleyin.

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin