Yandere Yuma Mukami Headcanons

181 6 0
                                    

🌱Yuma sahiplenici ve aşırı korumacıdır. Buradaki adamların çoğu geçmişlerinden dolayı bu özellikleri paylaşıyor. Bu adamın istisnası yok. Geçmişini hatırlamıyor ve ancak diğer arkadaşları öldükten sonra erkek kardeşlerine sahip oldu. Bu özelliklere sahip olması haklı. Aşırı korumacılığı, sevgilisini kişisel vasisi gibi takip etmesi nedeniyle onu yapışkan biri haline getiriyor. Bunun iki avantajı var. Öncelikle s/o'sunu koruyabilir ve bu şekilde onları yakından takip edebilir. İkincisi, bunun gibi herkes sevgilisinin sınırlarının dışında olduğunu biliyor. Onun gözünde bir kazan kazan durumu.


  🌱Tsundere olması onu sert ve sadist ama aynı zamanda yumuşak bir Yandere yapıyor. Doğal olmayan duygularının farkında olan Yuma, ilk başta sevgilisini ne kadar sevdiğini hiçbir zaman itiraf etmez. Sevgilisiyle güvensizlikleri hakkında dalga geçiyor ve bu elbette onların duygularını incitecek, sevgilisinin kanını bayılacak kadar içtiğinden bahsetmiyorum bile. Bunu büyük olasılıkla öfkeli olduğunda yapıyor, bu yüzden bu konuda bu kadar agresif olmasına şaşmamalı. Yuma'nın niyeti bunu yapmak değil ama Tsundere, Tsundere'dir. Ama yine de kardeşlerinin onu kanepede uyurken ve sevgilisinin kollarında sıkışıp kalmış halde bulduğu anlar vardır.


  🌱Birinin, üzerinde tehditkar bir şekilde yükselen sevgilisinin yanına yaklaşabilmesi için cesareti olması gerekir. Keskin bir bakış, insanların geri dönmesini sağlamak için zaten yeterli. Eğer birisi cesaret ederse, bu adamın sabrının çok kısa olduğunu, hatta sevgilisi söz konusu olduğunda daha da fazla olduğunu unutmayın. Kardeşleri bile bu adamın kıskançlığından güvende değil. Öfkeye kapılmadan önce onu sakinleştirmeye çalışın çünkü bunu yapabilecek tek kişi sizsiniz.


  🌱Son derece güçlü ve yaklaşan herkesin kafatasını ezmeye hazır. Ve hiç merhamet göstermez, tehlike olarak gördüğü herkesin uzuvlarını koparır.


  🌱Belirtildiği gibi sabrınız çok kısa. Duygularını öğrendiğinde ilk başta normal bir şekilde onların kendisine aşık olmasını sağlamaya çalıştı, ancak sevgilisinin etrafındaki herkese karşı hızla öfkelendi. Ya onları kaçırıyordu ya da birçok insanı katletiyordu. Ve Ruki kesinlikle ikincisine karşıydı.


  🌱Yuma, bazen gerçekten zorba olsa da gerçekte senin için çok yumuşak bir insandır. En sevdiği aktivitelerden biri de sevgilisiyle bahçecilik yapmaktır. Bitkilerine dikkat eder ve sebzeleri konusunda size güvenmediğinden ilk dönemde siz onun sadece asistanı olursunuz. Ama eğer ona bir meyvenin olgun olup olmadığını anlayabileceğinizi kanıtlarsanız sizi ortağı yapacaktır. Umarım küp şekeri seviyorsundur çünkü Yuma bunları sana günlük olarak besleyecek ve senin de onu beslemeni istiyor. Büyük adamlardan harika kucaklaşan ayılar olur, bu adam için de aynı şey geçerli. Yani yumuşak bir ruh halindeyken tam bir kucak canavarına dönüşüyor.

--------------------------

Oy ve yorum atarsan sevinirim burada çok emek harcıyorum.

Ve istek alıyorum (oneshost.headcanons.reaction)...

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin