•|Reiji Sakamaki x Reader|Nightmare Not Reality•

99 6 3
                                    

{Gerçek Değil Kabus}

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aptalcaydı ve biliyorum ki beni gördüğünde bana zavallı diyecek, hatta belki onu rahatsız ettiğim için beni 'cezalandıracak' ama onu kontrol etmeden duramam.

  Görüntüler zihnimde canlandı. Onun kısır gözleri. Her zaman duyguları gizlerler ama boş ve içi boş görünürler. Aynı ona benziyorlardı, ölü.

  Mantıklı yanım bunun sadece bir kabus olduğunu, hiçbirinin gerçek olmadığını fısıldıyor ama diğer yanım bunun yardıma ihtiyacı olduğuna dair bir işaret olabileceğini söylüyor.

  Bunu umursamam bile beni şaşırttı. Yaptığı onca şeyden sonra, yaptığı onca şeyden sonra. Hala umurumda.

  İlk başta yapmadım. Başlangıçta ondan ve kardeşlerinden nefret ediyordum. Onlarla mücadele etmememin tek nedeni Yui'nin vücudundaki tüm kan damlalarının çekilmesiydi.

  Ancak sonunda Reiji günümün saatlerini çalışma odasında veya odasında geçirmemi sağladı. Bana her şeyi ve her şeyi öğretmek istiyordu. Hata yaptığımda verdiği cezalara hayrandı ama sonrasında beni çok yakından tuttu.

  Bu, Kimlik Belirleme'den ya da daha yaygın olarak bilinen Stockholm Sendromundan başka bir şey değildi.

  Onun her bakımdan iyi olduğuna inanmam sadece beynimin başa çıkmaya, beni kurtarmaya çalışmasıydı. Küçük yanım beni güvende tutmaya ve delilikten uzak tutmaya çalışıyor.

  İpek elbisemi elime alırken aklım hızla çalışıyor. Kremsi beyaz kumaş vücudumu gevşek bir şekilde sardı. Kendime sahte bir rahatlık sağlamak için onu yaklaştırdım.

  Odamdan çıkıyorum. Odasına doğru yürürken sakinleştirici bir nefes alıyorum. İhtiyacım olan son şey nefesimin kesildiğini duyması. Derin nefes almak titremeyi durdurmama da yardımcı oluyor.

  Odasının kapısına gelip hafifçe vuruyorum. Kapıya iki kez vurmanın ondan en iyi tepkiyi aldığını buldum. Ancak onu uyandırdıktan sonra herhangi bir tepkinin harika olacağından şüpheliyim.

  Sessizce duruyorum. İçeriden bir şeyler duymayı umarak dikkatle dinledim.

  Yapmıyorum.

  Kapı aniden açılıyor. Olabildiğince sakin bir şekilde yukarıya bakıyorum. Mutlu olmadığını biliyorum. Gözlerine baktığımda bariz olan daha çok görülüyor.

  Aşağıya bakıyor ama konuşmuyor. Önce benim konuşmamı istiyor. Biliyorum.

  Biliyorum.

  Derin bir nefes alıp kollarımı kendime doladım. 

 "Seni uyandırdığım için özür dilerim... Senin için endişelendim..."

  Reiji bakmaya devam ediyor.

  "Tamam, sen, şey, tuhaf davrandığımı düşünüyorsun. Sanırım bu sorun değil ve muhtemelen bunu söylediğim için zavallı olduğumu düşüneceksin, ama," diyorum, sözlerimin üzerinde tökezleyerek.

 "Seninle ilgili bir kabus gördüm ve sadece iyi olduğundan emin olmak istedim. Çünkü ne kadar aptalca görünsem de, seni önemsiyorum ve sadece senin iyi olduğunu bilmeye ihtiyacım var."

  Ellerim yeniden titremeye başladı ve o da bakmaya devam etti. Genellikle bir şeyler söylerdi. Şimdiye kadar bir şey söylemesi mi gerekiyordu? Sağ?

  Titrek bir şekilde iç çekiyorum. 

 "Eh, sen iyisin, o yüzden sanırım ben de gideceğim... Hoşçakal."

  Ona hafifçe el salladım ve gitmek üzere döndüm.

  Hızla önceki yerime geri çekildim.

  Reiji her zamanki bakışıyla bana bakıyor. Mor gözleri hala karanlıkta parlıyor.

  "Birinin sözünü bu kadar aniden kesmek ve sonra da bu kadar nahoş bir şekilde ayrılmak kabalık." Gerçekçi bir şekilde belirtiyor.

  "Kaba olmaya çalışmıyordum." Fısıldadım.

 "Yaralanmadığından emin olmak istedim."

  "Senin acıklı göründüğünü söylerdim ama bunun zaten açıkça farkındasın." Kapıyı daha geniş açtı. 

 "İçeri gel, kanepeye otur."

  "Evet efendim. Teşekkür ederim."

  Odaya geçiyorum. Reiji kapıyı kapatır. Kesin adımlarla yürüyorum ya da en azından deniyorum. Beni izliyor, her zaman izliyor. Direkt kanepenin kenarına oturuyorum. Kanepeye doğru yürüyüp yanıma oturuyor.

  "Doğru oturmuyorum." Fısıldıyorum.

  "Sen değilsin." O yanıt verir. "Ama senin aklın kırık. Değil mi?"

  "Sadece bir kabustu... Kabuslar gerçek değil." diye mırıldandım.

  "Değiller" diye kabul ediyor. 

 "Fakat senin aklın zayıf. Söylesene, seni bu kadar korkutan ne gördün? Hım?"

  Ölü mor gözler. Gevşek bir vücut. Mükemmel bakımlı saçlar ve kıyafetler artık birbirine karışmış ve yırtılmıştı.

  'Onun ölümünü defalarca gördüm.'

  Ona baktım. Gözlerim yaşlarla dolmuştu ve onun ne düşünmüş olabileceği umurumda değildi.

  "Seni gördüm... öldüğünü gördüm." Başka bir şey söyleyemedim.

  Ellerimi gergin bir şekilde kucağımda birleştiriyorum.

  "Bunun seni neden bu kadar rahatsız ettiğini anlamıyorum." Kafa karışıklığı içinde belirtiyor.

  "Çünkü umursuyorum!" diye bağırıyorum. 

 "Çünkü bir nedenden dolayı artık seninle konuşamama ya da seni görememe düşüncesi beni strese sokuyor ve birinin seni incitmesi düşüncesi beni korkutuyor çünkü senden ne kadar nefret etmek istesem de nefret etmiyorum! Çünkü çay takımları ve çay tatları hakkında konuşabileceğim tek kişi sensin ve bana yeni şeyler öğretiyorsun, harika kokuyorsun ve her şeyi kafa karıştırıcı derecede mükemmel bir şekilde yapıyorsun, bu da sana başkalarından daha çok hayran olmamı sağlıyor." İç çekiyorum. 

 "Çünkü ben aptalım, seni kaybetmek istemiyorum."

  Reiji gözlüğünü düzeltiyor ve sadist bir kahkaha atıyor. 

 "Ne kadar sevimli... Ancak aklın işleri ne kadar çarpıtırsa çevirsin benden asla kurtulamayacağının farkındasın." Beni yakınına çekiyor. 

 "Gitmek istesen de gidemezsin. Bununla birlikte hiçbir fantezi seni benden alıkoyamaz.

  "Elbette öyle umuyorum..."

~~~~~~~~~~~~~~~~

Bu bir istekti umarım sevmişsindir...

Beğendiysen oy ve yorum yapmayı unutma...

Reiji ile ilgili yine bölüm var. Bunu sevmediysen belki diğerini seversin...

İstek karekter alıyorum. Yorum atarsanız hemen cevaplarim...

İstek atarsan o gün içinde veya 1-2 günün içinde isteğini yerine getiririm...

742 kelime...

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin