Bahsedilen elbiseyi yukarıdaki gibi düşün. Ben şahsen böyle düşündüm...
Özet: Sen sana emredileni yaptın ve ona sırtını döndün. Arkana yaklaştı ve korseyi beline sardı. Başladıktan sonra kurdeleleri bağlamaya başladı ve sonra hiçbir uyarıda bulunmadan bir tanesini geri çekti. Kahin gücü rüzgarı ciğerlerinizden dışarı attı ve sizi neredeyse ikiye katladı. Reiji kendi kendine kıkırdayarak sırıtıyor ve ardından aynı sertlikte bir kurdele daha çekiyor. Nefesin kesildi ve içgüdüsel olarak elini karnının en çok yanan yerine koydun. Zar zor nefes alabiliyordun.
~~~~~~~~~~~~~~~
"Reiji, ben-bu çok dar." Sudan çıkmış balık gibi nefessiz kaldığını söylemiştin. Adını ağzından çıkarırken ne kadar ahlaksız göründüğünün farkında değildin. Reiji onun tek tepkisinin başka bir ipek kurdeleyi çekerek seni göğsüne geri itmek olduğunu umursamıyor gibi görünüyordu.
"Bu güzel elbiseyi giymek istiyorsan acıya katlanmak zorundasın canım" diye kulağına fısıldadı. "Üstelik bu zaten oldu, şimdi çabuk davran ve elbisenin geri kalanını giy."
Konuştuğu her kelimede, narin teninizin altındaki nabzınızın hışırtısını duyabiliyordu. Çok kolay davrandın ve ikiniz de bunu biliyordunuz. Senden uzaklaştı. Düşebileceğinizi hissettiniz, dizlerinizi zayıflatanın korse mi yoksa kendisi mi olduğunu anlayamıyordunuz.
Giydiğiniz elbisenin son katını aldınız. Sonunda dans etmek için giyindin. Ne kadar muhteşem olduğunu söylemesine gerek yoktu. Bunu gözlerinde görebiliyordunuz, kırmızı ışık saçıp her santiminizi taradılar. Dudakları bir gülümsemeyle bükülerek iyi zevkine iltifat etti.
"Doğru kıyafeti giydiği sürece herkesin iyi görünebileceğini söyledikleri doğru. Bu elbise sana çok yakışmış."
Onun formuna bakışını izlerken yanaklarına bir kızarıklık yayıldı. Derinlerde onun sadece mükemmel bulduğu elbise olduğunu biliyordun ve o olmadan her zamanki kadar içler acısı durumdaydın. Ama sen onun sana gösterdiği ilgiyi sevdin, yüreğin hafifledi. Tekrar konuşmadan önce artık kuru olan boğazını öksürerek temizledi.
"Ne olursa olsun... Dans etme zamanı. Elini tutabilir miyim?"
Her iyi Viktorya dönemi beyefendisinin yapacağı gibi size elini uzattı. Hiç tereddüt etmeden aldın, soğuk mermer ellerini avuçlarının altında hissettin. Parmakları inceydi, tırnakları keskindi, narin elinize düşen bir örümceğin bacaklarına benziyorlardı.
Ona dokunmaktan korkmadığın için biraz hayal kırıklığına uğradı, ancak bu sabah ne kadar itaatkar olduğunu umursamadı. Seni tekrar bırakmadan önce sadece bir saniyeliğine sana yakın tuttu. Seni balo salonuna ışınladığını görmek için etrafına baktın. Onun ne olduğunu aylardır bilseniz bile güçleri sizi hâlâ şok ediyordu.
"Şimdi buraya gel" diye emretti, sen de dikkatle takip ettin. "Yerleştirmeyle başlayacağız. Sen elini omzuma koyacaksın, benimki ise senin bel hizanda olacak." Sen itaat ettin ve o devam etti. "Basit bir vals üç adımdan oluşur." Sizi her adıma yönlendirirken saydı.
Konuyla ilgili ne kadar bilginiz olduğunu bile sormayarak, sessizce zekanıza hakaret ettiğini biliyordunuz. Birine ne kadar nazik davranırsa onu o kadar değersiz bulduğunu, zekasına karşı umutsuz bir tavır takındığını zamanla öğrenmiştin. Onun öfkesi yalnızca sizden yüksek beklentilerinin yarattığı hayal kırıklığından kaynaklanıyordu.
"Bir valsde kaç adım gerektiğini biliyorum Bay Sakamaki." Ona umursamaz bir ses tonuyla, meydan okuyan tabiatının geri gelmesinden önce asla çok uzun süre boş boş oturamayacağını söyledin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONS
FantasyKitap biraz smut olucak bu benim hatam değil çünkü bunlar bi vampir