Dokuz Hayat [ Kou Mukami x Reader ] [ Oneshot ]

175 8 0
                                    

Ölüm mutluluk verici bir şeydi. İnsanlar, yaşanacak acı ve ıstırabın ardından yeni bir başlangıca dönüşeceğini asla anlayamadılar. Diğer tarafta, bugünün acısının, yarının güzelliğiyle asla boy ölçüşemeyeceği ve sonsuza dek süreceği bir hayat. Ancak sirenlerin zayıf işitme duyunuzdan çalmasıyla ve soğuk bir kucaklamanın gövdenizi tükettiğini hissettiğinizde, boğuk çığlık sesleri kulaklarınızda var olduğunda, tutarlı fısıltılar kulaklarınızda gürültü yarattığında bu durum paramparça oldu. "Eğer yaşarsan sana M. Neko-chan demeyeceğim," diye kulaklarınıza doğru hıçkırdı, yanağınızdaki hafif ıslaklık hissi dudaklarınızı araladı ve hafif çatlamış dudaklarınızdan acı dolu bir inilti kaçtı.

          Neredeyse bilinçsiz bakış açınızın dışından, yüzyılın büyük idolü sizin iyiliğiniz için ağlıyordu. Kou'nun yardım isteyen yoğun çığlıkları üzerine ambulans çağrıldı ve yardım geldi. "Benim yüzümden ölme" diye yalvardı. "Gitme, gitme." Yalvardı. Elbette bir bakıma Kou, kendisini çaresiz romantik bir insan olarak gören, pembe dizileri ve dramalarının gerçek olduğu bir dünya karşısında olması gerektiği gibi davranıyordu. Ama eğer donuk bir sessizlik olsaydı ve etraftaki insanlar olmasaydı, en büyük kardeşi için uluyor ve gecenin karanlığına kadar büyük küfürler ediyor olurdu. Hatta muhtemelen dişlerini boynunuza geçirecek, hatta kimsenin istemediği bir sahne yaratacak kadar ileri gidebilir.

          Bu eylemin ve derin düşünmenin hemen ardından, beyaz giyinmiş sağlık görevlileri sizi Kou'nun kollarından kurtarmak zorunda kaldı, bu sırada bir sağlık görevlisi talimat sözcükleri fısıldamak için onu geride tuttu. Eğer sakinleşebilirse, araca atlayıp sevgilisiyle birlikte hayata döndürülebileceği hastaneye gitmesine izin verilecekti. Sarışın sert bir hareketle sağlık görevlisine doğru başını salladı ama yüzü yapışkandı ve senin sonsuz sıcaklığını isteyen vücudunu kollarında tuttuğu için gözyaşlarıyla parlıyordu. Yavaşça ayağa kalkan genç adam bir nefes aldı ve ileri doğru bir adım attıktan sonra koşmaya başladı ve elinizi tutmak için yan tarafta tutulan bankta kayarken arabaya sürtünerek ilerledi.

          "Beni bırakma," diye yalvardı elinin tersini öperek ama cevap verebileceğin hiçbir şey yoktu. O gece değil.


  Bir zamanlar ağır olan göz kapaklarınız, uyku ve yorgunlukla dolu muhteşem güneşin ilk ışınlarıyla buluştuğunda, sandalyesine yaslanmış oturan genç idole baktığınız sabaha kadardı. Yüzü o kadar meleksi, o kadar huzurluydu ki, bu kez de sonsuza kadar çerçevelenmeyecek mükemmel bir heykeli mahvetmek istemezdiniz. Sırtınızı yataktan kaldırmaya çalışırken, tüm yüzünüz acıdan çarpık bir halde kendinizi geriye doğru yaslarken bunun imkansız olduğunu hissettiniz. Kou'ya baktığınızda onun uyandığını ve çocukça bir tavırla gözünü ovuşturmak için uzandığındaki bakışını fark ettiniz.

          Felaket taşıyan bir ses tonuyla, "Uyanmışsın," diye mırıldandı. O anda, bir zamanlar bir buzul kadar güçlü olduğunu düşündüğünüz şeyin buz küplerinden başka bir şeye dönüşmediğini gördüğünüzde, sabah havasının sessizliğini yırtan yüksek bir çığlık duyuldu. "Bunu bana neden yaptın?!" Öfke ve acı karışımı bir sesle bağırdı. "Seni ne kadar sevdiğimi bilmiyor musun? Benden şüphen mi var? Yoksa bunca zamandır bana yalan söylediğin gerçeği miydi?!" Eğer insan olsaydı, muhtemelen öfkesinin yoğunluğundan ciğerleri ağzından patlayacaktı.

          "Yalancılardan hoşlanmam." Dudaklarını takip etmek için uzandığında o kadar çabuk yumuşadı ki. Artık onun alevlenmesinin an meselesi olduğunu biliyordun. Bir anda çenenizi parmaklarının altına aldı ve yüzü zaten gözlerinizle buluşmak için orada olduğundan, ona bakmak için başınızı nazikçe çevirdi.

          "Neden?" Sesindeki ıstırabın, bir zamanlar hissettiğiniz ıstırapla kıyaslanabilecek kadar olduğunu sorguladı. "Mutsuz olsaydın," diye mırıldandı, başparmağı hüzünlü gözleriyle dudaklarını gezdirmek için uzanırken. "Seni mutlu edecek her şeyi verebilirdim." Sesi fısıltıdan biraz yüksekti. "Bir elmas, iki elmas, zümrüt, bir araba ki güzel ayakların kirli zeminde yürümek zorunda kalmasın, kıyafetler falan," öne doğru eğildi ve alnını yavaşça seninkine dayadı.

"Kou." Duygularınız gözlerinize dolarken sesiniz titriyordu. "Para beni mutlu edemez, para mutluluğu satın alamaz." Açıkladın.

          Sarsıntıya benzer bir hareketle geri çekilerek tısladı. "Peki seni ne mutlu eder?!" Sana bağırdı. "Bana o beyaz çamaşır saçmalığını söyleme, buna inanmayacağım!" O ağladı.

          Vücudunuza olan bağlarınızı kopartarak sırtınızı hastane yatağından kaldırdınız ve gözleriniz hafif bir rahatlama hissiyle duyguyu dökerken sizi içeri çektiniz. "Beni mutlu ediyorsun." Ona fısıldadın. "Sürekli çalışıyordun ve kendimi o kadar yalnız hissettim ki, sadece seni istedim.... Seni özledim ve artık beni istemediğini düşündüm-"

          Öpücük sırtınızı yatağın ince yastığına bastırmak için iterken dudakları, herhangi bir kameranın yakınlaştırmaya çalışacağı bir şekilde sizin dudaklarınıza bastırıldı. Gözleriniz onunla buluştuğunda dudakları sizinkilerden çekildi ve unutulmaz bir bakışa kilitlendi.

          "Benimle konuşabilirdin, ben de seninle birlikte olmak için yaptığım birkaç planı iptal ederdim. Bunu yapmak zorunda değildin. Ve bunu bir daha yapma." Yanağını nazikçe okşarken mırıldandı.

          "Bunu bir daha asla yapma." Ondan bir burun çekme sesi geldi.


  "Seni beni terk edemeyecek kadar çok seviyorum," diye bir kolunu sana doladı ve seni yakalamasaydı, kaybetmeye birkaç santimetre kaldığın sıcaklığın tadını çıkarmaya çalıştı. Sadece yoğunluktan dolayı bayılmıştın ve o sana biraz çarptığında hafif bir yara almıştın. "Sen benim mavi gökyüzümsün," diye mırıldandı. "Sen olmasaydın, dünyam tek renkli gri olurdu. Beni asla bırakma. Bana mavinin ötesindeki her rengi gösterdiğinde değil."

-------------------------

Merhaba ben geri döndüm. 2024 yılınız kutlu olsun!! 

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin