-------------------------------------
Son birkaç haftadır Ayato aniden hem sizin hem de Subaru'nun aşk hayatına ilgi duymaya başladı. Evet, belki de beyaz saçlı çocuğa aşık olduğunuz belliydi ve belki de onun duyguları gizleme konusunda usta olduğunu fark etmek çok da zor değildi. Ancak kesin olan tek bir şey vardı; Ayato'nun üvey kardeşini seninle buluşturmaktan başka niyeti vardı.
Başka niyetlerin olsun ya da olmasın, umursamadın. Bu departmanda alabileceğiniz her türlü yardıma gerçekten ihtiyacınız vardı. Subaru'nun senden gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyordun ve bunu ona sormaya cesaret edemiyordun. Reddedilme korkusu zihninizde girdap gibi dönüyordu ve bu soruyu ona bizzat sorma düşüncesini düşünmekten bile sizi alıkoyuyordu.
Ayato senin bilgin olmadan Subaru'yla senin hakkında konuşurdu. Seninle ilgili duygularını boşuna kabul etmesini sağlamaya çalış. Sahipleneceği hiçbir duygunun olmadığı bir konu değildi. Senin gibi çok fazla duyguya sahipti. Aşk, şehvet, endişe, korku. Hepsi ona ağır geliyordu; her şeyden çok korku.
Bir gece tamamen beklenmedik bir şey oldu. Sen duş alırken yatak odanın kapısının altından bir not atıldı. Kâğıdı açarken merakınızın size galip gelmesine engel olamadınız. Üzerinde şunu okuyun:
{ Gece yarısı benimle bahçede buluş. Seninle bir şeyi tartışmak istiyorum.}
-Subaru
Mutluluk, gerçekte olmasını istediğiniz şeyin bu olmayabileceğini fark edene kadar vücudunuzda uçtu. Her ne kadar duyguları tartışmak için anlamı kurduğunu umsanız da bunun tamamen farklı bir şeyle ilgili olması çok daha muhtemeldi. Her iki durumda da, gidip kendi başınıza öğrenmenin buna değeceğini biliyordunuz.
Saatin gece yarısını vurmasını beklemek, katlanmak zorunda kaldığınız en zor şeylerden biriydi. Sadece bir saat sana günler gibi geldi. Ne kadar durdurmaya çalışsan da heyecan ve korku midenin içinde sarmalanıp çarpışıyordu. O gecenin ilerleyen saatlerinde olacağı kesin olan olaylar hakkında düşünmekten sizi alıkoyacak bir şey bulmak zordu.
Saat çaldığında ve saatin gece yarısı olduğunu bildiren yüksek sesli çan on iki kez çaldığında, siz zaten bahçede duruyordunuz. Vücudunun titremesini önlemek için kollarını kendine sıkıca sarmıştın. Saatin son zili çaldıktan hemen sonra Subaru da bahçede belirdi. Her zamankinden daha iyi giyimli görünüyordu ve yüzünde hafif bir kızarıklık vardı.
"Yani," diye mırıldandı, başını senden uzaklaştırıp sana bakmayı reddederken. "Ne hakkında konuşmak istemiştin?"
Kafa karışıklığı, hissettiğiniz diğer duyguların yerini hızla aldı. Bununla ne demek istedi? Konuşmak için sana ulaşan o değil miydi?
"Bana notu gönderen sen değil miydin?" sen sordun.
"Not?"
Sonunda cebinden notu çıkardığını gördüğü anda başını çevirerek sana baktı. Onu bir kez daha açarak içindekileri ona gösterdin ve onun şaşkın bakışlarına maruz kaldın. Yavaşça cebinden benzer görünümlü bir not çıkardı ve sana gösterdi.
Neler olduğu hakkında hiçbir fikrin yoktu ama şükür ki çözmek için zaman harcamana gerek yoktu. Subaru bu toplantının arkasındaki kişiyi zaten tanıyordu.
"Kıçını kaldır buradan, Ayato!" diye kükredi, elleri yumruk halindeydi ve etrafındaki en yakındaki şeye yumruk atmaya hazırdı.
Kardeşi kollarını kavuşturmuş ve dudaklarında bir sırıtışla yavaşça bahçeden dışarı çıktı. "Şimdi şimdi. Bu toplantıyı birbirinize olan gizli sevginizi ifade etmek için ayarlamak için elimden geleni yapıyorum ve bana böyle davranılıyor mu?
Onun sözleri karşısında hem sizin hem de Subaru'nun yüzleri utançtan kıpkırmızı oldu.
"Ne oluyor be?" öfkeyle sordun. Subaru hakkında onunla yaptığınız özel konuşmalardan çıkan sözcükleri fısıltıyla söylemekten başka bir şey yapmıyordu. Yardım etmek dediği şey bu muydu?
"İkiniz de bana teşekkür etmelisiniz. Sonuçta ben küçük kardeşimin tsundere alışkanlıklarını aşmasına yardım ediyorum," diye dalga geçti.
"Seni öldüreceğim!" Subaru çığlık attı, bedeni öfkeyle titriyordu.
"Bunu yapmaya çalışmadan önce, ikinizin buraya gelerek diğerinizin muhtemelen duygularını paylaşabileceğini düşünmenizin, ikinizin de birbirinize karşı bir tür güçlü duygu paylaştığınızı kanıtladığını unutmayın."
Subaru hala kızgın görünüyordu ama sen Ayato'nun söylediklerini düşünüyordun. Her ne kadar kabul etmek istemesen de o haklıydı. Planı ne kadar yanlış olursa olsun dahiyaneydi ve işe yaradı. Düşündüğünüzün aksine, bu kadar çok duygu beslediğiniz bu beyaz saçlı çocuk da bir şekilde aynı şeyleri hissetti.
Bir sonraki hamleni düşünmeden Subaru'nun yanına koştun ve ona sarıldın. Vücudu seninkinde gerildi, ilk başta ne yaptığını anlayamadı. Yavaş yavaş elleri gevşedi ve kollarını sana doladı. Ona baktığınızda ne kadar şaşkın göründüğünü fark ettiniz. Şok ama mutlu.
Şaşırtıcı bir şekilde başını eğdi ve geri çekilmeden önce dudaklarınıza küçük bir öpücük kondurdu. O gece yaşanan olaylardan nihayet memnun olduğunuzu gösteren bir gülümseme yüzünüzde belirdi.
Ayato, bahçeye doğru ilerlerken kıkırdayarak, "Bu arada, bir şey değil," dedi.
Ama ne sen ne de Subaru ona aldırış etmediniz. Subaru üvey kardeşinin yorumlarına nasıl odaklanabilirdi? Sonuçta o anda yapmaya odaklandığı tek şey, seninle geçireceği gecenin en unutulmaz deneyim olmasını sağlamaktı.
-----------------------------------
İki tane yazacaktım ama vaz geçtim çünkü güzel one shots bulmak çok zor. Bir tane bölüm atacağım derken 5-10 tane one shots okuyorum. Onlardan sadece 1-2 güzel çıkıyor (benim için) ben bir şey yayınlarken iyisini yapmaya çalışıyorum. Bunu okuyorken bunu gerçekten yaşıyor gibi hissetmek için. Bunların hepsi ingilizcedir.
Özür dilerim sadece 1 tane yazdım. Başka karekter iste ona yazayım...
Bu arada yeni kitabım Yandere Haikyuu göz atar mısın..
İstek karekter alıyorum..
Oy ve yorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONS
FantasyKitap biraz smut olucak bu benim hatam değil çünkü bunlar bi vampir