Yandere Kou Mukami Headcanons

110 7 0
                                    

🎤Kou aşırı korumacı, sahiplenici, yapışkan ve çaresiz Yandere'dir. Korkunç bir geçmişi vardı ve insanlara güvenme konusunda bariz sorunları vardı. Ama sevgilisi söz konusu olduğunda bu bir istisnadır. Onlara güvenebilir ve bu onu oldukça bencil olduğu kadar onlara karşı da son derece korumacı yapar. Bunları kendisi için istiyor, yanlarına yaklaşmasına izin verilen tek kişi kardeşleri. Çocuk her zaman onlara yapışacak, son derece mızmız ve ilgi ve şefkate muhtaç olacaktır. Sevgilisi için yumuşak bir Yandere ile aşk dolu bir Yandere karışımı. Sevgilisine gerçekten inanacak gücü bulduğunda, ona kesinlikle hayran oldu. Büyülü gözüyle birinin gerçek kişiliğini görebiliyordu ve bu onun ilk etapta sevgilisine güvenmesini sağlıyordu.


 🎤Ayrıca takıntılı. Bu adam, sevgilisiyle ilgili her şeyle hızla ilgilenmeye başlayacak. Manipülatif. Geçmişiyle suçluluk duygusuna kapılmakta ustadır ve aynı zamanda yakışıklı yüzünü ve çekiciliğini kullanarak sevgilisini parmağına dolayacaktır. Kan içtiğinde biraz sadist oluyor.


 🎤 Bahsedildiği gibi Kou, sevgilisine güven kazandıktan sonra çok bencilleşiyor ve sevgilisinin kendisi olmayan bir şeye veya birine ilgisinden daha çok küçümsediği birkaç şey var. Her ne ise, onların dikkatini geri çekmek için onu uzaklaştıracaktır. Gözler lütfen sadece onun üzerinde olsun. Bu kadar kıskanç olması çok saçma.


 🎤Kou, sevgilisine karşı ne kadar neşeli ve tatlı olsa da, düşmanlarına ve yoluna çıkan herkese karşı çok şiddetli ve zalim olabiliyor. Bunu, kurbanının acınası hayatına son vermeden önce önce onunla oynayacağı bir oyun olarak görüyor. Bu, başlamaya karar verdiği anda kazandığı bir oyundur. Kendisi bir yıldız olduğu için hayranlarının onu kıskanması ve sevgilisini taciz etmeye başlaması tehlikesi olabilir. Ve ah, Kou onlara bunun için acı çektirecek mi? Bir yandan da masum rolü mükemmel bir şekilde oynamaya devam edin.


 🎤Kou ilk başta sevgilisine normal bir şekilde kur yapmaya çalıştı ve inanın bana, birine nasıl doğru dürüst kur yapacağını biliyor. Ancak onları kaçırması için ya onları tehlikeye atan bir şeyin olması ya da uzaklaşmaları ya da başka birine çok fazla ilgi göstermeleri yeterlidir.


 🎤Kou çok iki yüzlü biri. Tehdit olarak gördüğü herkese karşı acımasız ve sadisttir. Ama sana karşı sadece tatlı ve sevgi dolu. O bir büyücü ve şımarık tarafta olacak, sık sık size küçük hediyeler getirecek veya aşk notları yazacak, hatta muhtemelen size bir aşk şarkısı ithaf edecek. Seni asla incitmez ve hayal kırıklığının başkalarından çıkmasına izin vermez. Uyurken mutlaka yanında olmanıza ihtiyacı var. Varlığınız onu rahatlatır ve bir noktada sizi kollarına alana kadar uyumayı reddeder, kabuslarına katlanmak istemez.

----------------------------

Kitabımı okudunuz için teşekkürler ama lütfen oy verip yorum yapsanız. Yorum yaparsanız hem konuşuruz sohbet ederiz. 

Kitabın durumu nasıl iyi mi kötü mü???

İstek alıyorum. Karakterin ismini yazmayı unutmayın...

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin