----------------
Shu Sakamaki:
Kurbanlık gelin olmadığın sürece derse bile gitmeyen birinin sana aşık olması mucizedir.
Muhtemelen seni müzik dersinde şarkı söylerken görmüştür.
Sana aşık olmaya başladığında değer verdiği arkadaşı öldüğü ve senin de ölmeni istemediği için seni ondan uzak tutmaya çalıştı.
Tabii senden uzak durma kararı seni bir erkekle görene kadardı.
Shu kıskandığında asla tembel değildir.
Seni bileğinden tutup kimsenin göremeyeceği bir yere sürükleyecek ve kanını emecek.
Onun bir vampir olduğunu bilseniz de bilmeseniz de birinin kanınızı emmesini istemezsiniz, değil mi?
Korkmuş yüzün, yalvarışların onu daha da tahrik ediyor.
Seni kaçırması muhtemel.
Konuştuğun adamın ölü olduğunu biliyorsun.
-----------------------
Reiji Sakamaki;
Eğer Reiji'nin dikkatini çektiysen muhtemelen sınıfın ondan sonra en zekisi sensin.
Zeki kadınlardan hoşlanıyor.
Duruşunuz, yürüyüşünüz, bakışınız, görünüşünüz, giyiminiz, konuşmanız vs.
Gerçek bir hanımefendi gibiydin.
Çiftlerin birbirini kıskanması hoşuna gitmiyordu ama bir erkeğin seninle flört ettiğini görünce sinirleniyordu.
Seninle flört eden çocuğun ertesi gün 'gıda zehirlenmesinden' ölmesi ne kadar 'tesadüf'.
Seni hemen kaçırmayacak, uzaktan kontrol edip kendine aşık etmeni sağlamaya çalışacak.
Reiji bir beyefendi, ona aşık olmak hiç de zor değil.
--------------------------
Ayato Sakamaki:
Muhtemelen görünüşün ve büyük göğüslerinle Ayato'nun dikkatini çekmişsindir.
Seni gördüğü an senin o olduğunu anladı.
Bunun farkında olup olmamanız önemli değil.
Kabul etsen de etmesen de, sen onunsun.
Siz ikiniz beden eğitimi dersindeyken tanıştınız
Ayato 'yanlışlıkla' sana top attı
seninle sohbet başlatmak için sadece bir numaraydı.
Böylece Ayato'yla ilişkiniz ilerledikçe ikiniz de arkadaş oldunuz.
Bir gün senden kendisine takoyaki yapmanı istedi ve sen de bu isteği reddedemedin.
Sen takoyaki yaparken yavaşça arkandan yürüdü ve omzunu ısırdı
Korkmuştun, vampirlerin gerçekleşeceği aklının ucundan bile geçmemişti ve o bir vampir bile olsa bunca zaman birlikte geçirdiğin birinin sana bunu yapacağını bilmiyordun.
Ona çok güvendin.
Hemen kaçmaya çalıştın ve ona seni bırakmasını söyledin ama sen ondan daha zayıftın, kaçacak gücün yoktu.
Saçından tutup başını geriye doğru eğdi ve kanını daha sert içmeye başladı.
Çok fazla kan içmek seni bayılttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONS
FantasyKitap biraz smut olucak bu benim hatam değil çünkü bunlar bi vampir