Yandere Mukami Kardeşleri Sevgilileri Kaçmaya Çalışıyor| Headcanons

130 11 5
                                    

----------------------

Ruki Mukami:

  📓Ruki, ona sürekli direnmenden nefret ediyor.

  📓Sonuçta kaçmaya çalışmanın size daha fazla acı getireceğini öğrenmiş olmalısınız.

  📓Eğer ilk kez kaçmaya çalışıyorsanız, bu kadar ağır bir şekilde cezalandırılmayacaktır.

  📓Seni boğacak ve dişlerinin kemiğine saplandığını hissedene kadar seni yeterince sert ısıracaktır.

  📓Ancak birden fazla kaçmaya kalkışırsanız, mutlaka ağır bir cezayla karşılaşırsınız.

  📓Seni bir zindana atacak, üzerine aşırı soğuk su dökecek ve seni orada bırakacak.

  📓Veya ateşte kızdırılmış bir ütüyü hassas teninize bastıracaktır.

  📓Size bir insandan çok bir nesne gibi davranacak ve ne kadar yalvarıp bağırsanız da durmayacak.

  📓Eminim ki bu cezadan sonra kesinlikle bir daha kaçmaya çalışmayacaksınız.

Kou Mukami:

 🎤 Sen ondan kaçmaya çalışırken Kou seni yakaladığında şakacı tavrını bozmaz ve sana ne yaptığını sorar.

  🎤Minik kedi yavrusu sahibinden kaçmaya çalışıyor.

  🎤Ne kadar tatlı.

  🎤Kou'nun cezaları ruh haline göre değişir.

  🎤Eğer durumu iyiyse, sizi yalnızca karanlık bir odaya koyarak cezalandırır ve kendisi için bir şey yapmadan oradan çıkmanıza izin vermez.

  🎤Eğer morali bozuksa seni zindana atabilir.

  🎤Veya sizi kedi gibi davranmaya zorlayabilir.

  🎤Bu arada sizi çok aşağılayacak ve sizinle dalga geçecektir.

  🎤Cezanız bittikten sonra bir süre sizi görmezden gelecektir.

  🎤Kendinizi çok değersiz hissetmenize neden olur.

 🎤 Belki ona karşı bir şeyler yaparsan kardeşleri seni getirdiğinde seni affeder.

  🎤Mesela ona kanını ver.

Yuma Mukami:

  🍬Diğer Mukami'lerden farklı olarak Yuma sizi kaçmaya çalışırken yakalarsa vurabilir, hatta yumruklayabilir.

  🍬Yuma seni yakandan yakalayıp odasındaki yatağına atacak ve seni yatağa zincirleyecek.

  direnirsen seni yenebilir.

🍬  Ağlamalarınız ve yakarışlarınız onu daha da kızdırır ve daha da tahrik eder.

 🍬 Yuma bir sapık gibi görünmese de, Laito kadar haklı olmasa da o bir sapık.

 🍬 Seni cinsel olarak cezalandırabilir.

  🍬Bunlar büyük hataların cezasıdır.

  🍬Küçük hatalarınız için sizi havaların en sıcak olduğu zamanlarda açlıktan, susuzluktan bayılıncaya kadar bahçede çalıştırarak cezalandıracaktır.

  🍬Yuma sana karşı yumuşak olabilir ama sadece ona direnmeyi bırakıp iyi bir kız olursan

Azusa Mukami:

  🔪Azusa ilk başta kaçmaya çalıştığını düşünmeyecek kadar masum.

  🔪Azusa cant bir yanderedir, o bir yandere olsa bile yalnızca sizin daha fazla ilginizi çekmek için kendine zarar verir.

  🔪Bir keresinde kendini iyi hissetmen için bıçağıyla seni kesti ama ağladığını görünce hemen durup yaranı yaladıktan sonra sardı.

 🔪 O zamandan beri seni bir daha asla incitmedi.

  🔪Seni ağlarken görmekten hoşlanmıyor, bu yüzden seni cezalandırmayacak.

🔪  Kardeşlerinden biri sizin kaçmaya çalıştığınızı söyleyince çok üzülür ve kendini kesmeye başlar.

  🔪Seni çok seviyor ve ondan ayrılmanı istemiyor.

🔪  Bu yüzden kardeşleri de senin gitmene engel olacak çünkü Azusa'nın üzülmesini istemiyorlar.

  🔪Kardeşleri seni getirdiğinde sana doğru koşuyor ve sana sımsıkı sarılıyor.

  🔪O kadar masum ki, belki de sensiz yaşayamayacağı için onu bırakmamayı düşünmelisiniz.

🔪  Onu bu kadar savunmasız ve saf gördüğünüzde kaçma arzunuz azalabilir.

  🔪Azusa seni çok seviyor ve sensiz yaşayamaz.

---------------------

İlk öncelikle bu kitapda yandere tema çok olacak çünkü bunlar vampir eğer animeni izlerseniz anlarsınız. O yüzden soft şeyler az olacak tabi onlar istekden ibaretler. Headcanons az yazmışım bu gün değişiklik olsun diye yazdım hem bu ilgimi çekti sevdiğimden burdada yayınladım..

İstek karekter alıyorum..

Oy ve yorum lütfen..

DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin