-----------------------------------
Sakamaki Hanesi:
Diğer kurban gelinlerinden farklıydın. Kokusunu senden alabiliyorlar. Bir tatlılık dalgalar halinde üzerinizden akıyor ve bu şekilde koklamak sizin hatanız.
Bazıları etrafınızı sarıyor ve görebildiğiniz tek şey, her açıdan sizi kazmayı bekleyen keskin dişler. Kalbin kulaklarında güm güm atıyor ve onları itiyorsun. Fiziksel olarak... zihinsel olarak... ruhsal olarak. Aynı enerji parmaklarınızın ucunda çıtırdamadan önce, en yakındakileri geri itip biraz mesafe kazanmanız yeterlidir.
Duruyorsun ama sırtın duvara dayalı. Yakındaki bazı nesnelerin yüzdüğünü görmek onlar için olduğu kadar sizin için de şok edicidir. Yakındaki bir pencerede, cam boyunca örümcek ağlarını ören bir çatlak var.
Çocuklar incinmekten çok şaşkına döndüler. Onlar vampir. Onları gerçekten uzaklaştırmak için bundan daha fazlası gerekecek. Aksine, böyle bir güç onların seni daha da çok arzulamasına neden olur.
Shu Sakamaki:
- Cadıların yüzyıllar önce öldüğünden emindi. Toplum içinde belirsizlik içindeydiler, hiçbir yere ait değillerdi. İblis dünyası için fazla zayıftı ve bu tür bir güce sahip olmayan insanlar için bir korku nesnesiydi.
- Ve sende çok vardı.
- Size aile kütüphanesinin unutulmuş bir bölümünde vakit geçirme şeklinde bir veya iki cilt verecek. Potansiyelinizi kullanmak için sizi doğru yola sokacaktır.
- Peki ya büyülerinizi çok yüksek sesle okursanız ve uykusunu bölerseniz? Karamsar ve huysuz bir Shu'yu bekleyin.
- Peki ama senin kanın?
- Bir tat için her şeye değdi.
Olabildiğince sessiz çalışıyordun. Bütün hafta boyunca durmadan üzerinde durduğunuz hedef, önünüzdeki yastığın havada kalmasını sağlamaktı. Ne kadar deneseniz de rahatsız edilmeden masanın üzerindeki konumundan sizinle alay ediyormuş gibi görünüyordu. Bunu denediğin son yastık patlayıp tüy yığınına dönüştü. Büyünüzü sessizce mırıldandınız ve o tanıdık enerji kıvılcımının parmaklarınızın ucunda canlandığını hissettiniz. Neşeli bir şekilde yastık kaydı ve tembelce yükselmeye başladı. Bileğinizi yutan el yüzünden tüm konsantrasyonunuz bozuldu.
Yastık, öncekine benzer bir tüy yağmuruna dönüştü ve çalışma alanınızı darmadağın etti.
"Çok gürültülüsün." Sen onun kucağına çekilmeden önce Shu'nun sana söylediği tek şey buydu. Siz okurken birkaç saattir sandalyede dinleniyordu. Sana mırıldandığı şey yeni bir şey değildi. Rahatsız edicisin, gürültücüsün, umutsuz küçük bir cadısın, değil mi? Tüm bunları duyduktan sonra Shu'nun, kendisi yapamayacak kadar tembel olduğu halde onunla ilgilenmeniz dışında neden size katlandığını merak ediyorsunuz. Ve sonra seni neden ısırdığını hatırlıyorsun.
Cildinizin delinmesi kulaklarınıza çok gürültülü gelse de, sarışının ısırıkları yavaş ve bir şekilde düşündüğünüzden daha az acı verici. Zamanını alıyor. Shu'nun baygın yutkunmaları kütüphanenin sessizliğini dolduruyor, nefesinizin nefes alışı, başlangıçtaki acı hafiflediğinde ve yerini çok daha iyi bir şeye bıraktığında eriyip coos'a dönüşüyor.
Uzaklarda onun kulaklıklarından şarkı söyleyen kemanların olduğu bir bulutun üzerindesin.
Ve sonra başınız dönüyor. "Şu." Göğsüne dokunursun. "Şu... Yapamam." Dilin bağlı ve sersemlemiş bir halde, sözlerin arasında takılıp kalıyorsun. Kendini geri çekiyor ve dilini yavaşça sallayarak yaranı kapatıyor. Kanınızın ona verdiği hız inanılmaz ve her yutkunmada gücünün arttığını hissedebiliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS ONE SHOT/HEADCANONS
FantasyKitap biraz smut olucak bu benim hatam değil çünkü bunlar bi vampir