Toen ik vanochtend wakker werd, was het nog als een hele gewone ochtend. Heb me tanden gepoetst (weerwolf tanden zijn super easy schoon te houden! Jippie!) heb me aangekleed en ben samen met mijn nichtje Lena naar school gegaan. Maar nu is het écht! Ik sta weer voor de ingang van de High school, het lijkt helemaal te zijn veranderd in die paar maanden! Ik heb veel vragen gekregen over waar ik was toen ik mijn wolf's leven leiden. Ik stap de aula in met Lena en Dani aan me zeiden. Mijn aller aller beste vriendinnen slash een super wolven power nichtje. Hoofdstuk 2 van mijn nieuwe leven is begonnen!
'Chels! Chels! Wacht nou ff!' Hoor ik ineens iemand roepen. 'Lucas!' Ik draai me om en ren op Lucas (mijn super lieve en knappe vriendje) af. 'Wat lang geleden!' 'TE lang!' Voegt Lucas toe. Hij omhelst me stevig. Dan hoor ik Dani flink kuchen. 'Uche! Uche!' Ik draai me om. 'Sorry maar we moeten naar de les!' Grinnikt Dani. 'Oh ja! Da's waar!'
-
Tijdens de les (geschiedenis) kan ik me hoofd er niet echt bij houden. Waarom?: 1. Geschiedenis 2. Het is saai! 3. Ik heb veel aan me hoofd 4. De dingen die in mijn hoofd vliegen zijn teveel om op te noemen! 5. Het zijn leuke dingen! 6. Met nadruk op 5!
'Chelsea!' Roept de docent wiskunde dan opeens. Ik schrik uit me gedachten. 'Sorry, ik hoorde u niet.' Verontschuldig ik me. 'Dat is te merken ja!' Grinnikt Jennifer. Lucas kijkt fronsend in Jennifer's richting die al met een knal rood hoofd naar beneden zakt. 'Jennifer, ik vroeg niet of je iets wilde zeggen!' zegt de docent. 'Maar mevrouw, het is geschiedenis! Waarom zouden we moeten leren over iets wat al lang gebeurd is?! Aan toekomst les hebben we tenminste wat!' Zegt Jennifer. 'Jenn heeft gelijk! Waarom zouden we daar iets over moeten leren als het allemaal helemaal niet nuttig is?ik bedoel: je gaat toch niet ineens een gesprek houden over de Franse Revolutie in de supermarkt of zo?' Roept Jim. 'Ja geschiedenis is stom! Ik bedoel; het is geschiedenis! Allang voorbij!' Zegt Jennifer. 'Ja net als wij tweetjes Jenn! Geschiedenis!' Lacht Lucas. Jennifer word op nieuw rood. 'Ik vind geschiedenis ook niet interessant.' Zegt Dani. 'Ik ook niet!' Zeg ik dan maar. 'Oh ja?' Zegt de docente. 'Wat hebben jullie gisteren gedaan?' 'Vast iets leuks, want toen was het nog vakantie!' Zucht Jim. Jennifer haalt haar schouders op. 'Één ding weet ik zeker: ik zag er toen net zo knap uit als nu!' Glimlachend pakt ze een spiegel uit haar tas. 'Geschiedenis!' Roept de docente. 'Elke keer dat je een fout maakt in het verleden, gaat dat van je kansen in de toekomst af.' Legt de docentes uit. Ik knik begrijpend. 'Ja, bijvoorbeeld: mijn vader zijn vriend is bij justitie geëindigd, en dan word het moeilijker om een baan te vinden.' Zegt een van Lucas' vrienden. 'Precies Marcus!' Zegt de docentes. 'Dus als ik er vandaag niet zo mooi uit zie als morgen, gaat dat van mijn 100% knapheid procenten af?' Vraagt Jennifer. Ik zucht geërgerd. Je kan soms echt wel merken dat ze een zo'n typisch high school blondje is, een GEMENE niet zo intelligente, aan beauty verslaafde bitch... Ik heb niks tegen blonde mensen, want Lena is ook blond, en zij is super slim!) 'ja zoiets Jen!' Zegt Lena. 'Maar ze hebben het over "geschiedenis schrijven" hoe doen wij dat?' Vraag ik. 'Jullie zijn eigenlijk de toekomst, dus als jullie wat goeds doen voor in de toekomst, is dat weer geschiedenis!' Glimlacht de docentes. 'Hé bah! Dus dan word dat stomme geschiedenis boek NOG dikker!' Zucht Jim verveeld.
*trrrrring!*
De bel. 'Jullie kunnen gaan, het uur zit erop.' Ik pak me tas en loop samen met mijn vriendinnen het lokaal uit.
-
'Zo wéér wat geleerd!' Lach ik als ik, Lena en Dani het lokaal uit lopen. Lena knikt. 'Jullie zouden geschiedenis moeten schrijven met jullie "wolf" !'Stelt Dani voor. 'NEE!!' Roepen ik en Lena dan beslist. 'Géén wolf! Weet je niet meer wat mij is overkomen door mijn wolf-vorm te tonen?! Ik wil niet weer in tien duizenden reservaten terecht komen! Of meegenomen worden, mishandeld, EN...' roep ik aan een stuk door. Lena slaat snel haar hand voor me mond. 'Sssst, joh! Niet zo hard Chelsea!' Sist Lena. Ik begin te lachen.
-
De volgende les begint dan: wiskunde. NOG saaier als geschiedenis! Al heeft de docente me deze keer wel over troffen. Ik ga naast Kevin zitten. (Kevin is Lucas' beste vriend, en dus eigenlijk ook mijn vriend. Hij is heel aardig, en we trekken veel op samen. Eigenlijk, als ik niet al op Lucas was, was Kevin wel mijn vriendje!
de docent wiskunde heeft ons jongen meisje gezet. Kinderachtig toch?! Ik zie Dani naast Marcus gaan zitten. Ze zitten al 2 jaar naast elkaar, en al die tijd vinden ze elkaar al leuk. En DIT jaar hebben ze sinds kort pas verkering! (Had ik beter niet moeten onderhandelen als bff eigenlijk?) Kevin geeft mijn schrift aan me. We moeten zeker veel doen. Dat stomme bord verklaart het!
In zit in de klas als de docent wiskunde binnen komt, met... een nieuw meisje! Het valt me nu al op dat het een ECHTE beauty girl is! Misschien wel Jennifer 2.0! (Nee toch?! Dat zal toch niet?!) haar outfit is tot de puntjes netjes, en chique. Ze heeft een wijd kort rokje aan met panter print, en daar op een schattig shirt met knal roze net jasje. Ze heeft witte enkellaarsjes aan met loei hoge hakken (dat ze daar op kan lopen! Ik moest altijd hakken van tante Sara aan, nou, daar kon ik nog geen 2 km mee afleggen!) ze heeft ook knie kousen aan, en in haar prachtige langen blonde krullen zit een diamanten diadeem met aan de zijkant een witte roos. (Ik gok zomaar dat die diamanten echt zijn.) 'jongens, dit is Jasmin!' Zegt de docente. Ik zak wat naar beneden. Tegen NOG zo'n beauty kan ik niet op. Ik zie van uit me oog hoeken Kevin haar al bewonderen, net als een paar andere jongens. Ik gluur voorzichtig of ik Lucas ook zo overdreven zie kijken, maar Lucas kijkt gewoon verveeld wat om zich heen. (Mooi zo!) Dani en Lena hebben er blijkbaar ook niet veel moeite mee. (Ja duh! Dani en Lena zijn ook super knap! Ze doffen zich dan niet zo uit als Jennifer en haar bestie's, maar beauty's zijn ze wel!) Lena draait aan een pluk van haar haren. Het lijkt of ze helemaal geen oog voor Jasmin heeft maar ik zie gewoon dat ze iets merk waardigs aan Jasmin heeft gevonden. Ik bekijk Jasmin nog eens goed. Er valt me helemaal niks op, als opeens... WACHT! Dat is het! Haar ogen! Als je goed kijkt heeft ze dezelfde speciale glinstering in haar ogen als wolven! (Wat als Jasmin van hetzelfde ras is als Lena en ik?!) Jasmin kijkt mij en Lena strak aan. Het valt me ook op dat ze met haar mond dicht lacht. (EN DAT ZE DE HELE TIJD NAAR LUCAS ZIT TE GLIMLACHEN!!) 'Jasmin, ga maar voorlopig naast Lucas zitten, Tara is weg dus dat kan dan wel.' Zegt de docente. Jasmin knikt en heupwiegend gaat ze naar haar plekje toe. Ik kijk haar geërgerd aan. Hoe durft ze?! 'Gaat het wel Chelsea?' Vraagt Kevin. Ik schud mijn hoofd en draai me hoofd om naar Kevin. 'Nee! Nee! Die trut, eh.... JASMIN zit met MIJN vriendje te flirten!' Sis ik. 'Jasmin? Chelsea, je kent haar net 5 minuten. Geef haar een kans!' Lacht Kevin. 'Maar ze lijkt gewoon zo'n... bitch! Zo'n knappe girl die alleen maar aan make-up en beauty denkt...' zeg ik. 'Nee! Nu omschrijf je Jennifer!' Grinnikt Kevin. 'Maar Lucas dan! Ik heb altijd dat meisjes proberen bij Lucas te komen!' Zucht ik. 'Misschien is Jasmin anders.' Probeert Kevin. Ik zucht weer eens diep. 'Geen zorgen, het komt goed! En je weet: Lucas houd van JOU!' Zegt Kevin. 'Dat is waar.' Zeg ik. Ik draai me weer om. Misschien heeft Kevin gelijk, maar het zit me toch niet helemaal lekker... zeker niet dat ik denk dat ze ook een wolf is...Wauw! Hoofdstuk 1! Ik ben blij dat je ne verhaal wil lezen! En ik zou het super cool vinden als je deel 1 ook wil lezen. Xxxx veel leesplezier ik update zo snel mogelijk!
JE LEEST
No Fear 2 (voltooid)
Werewolf(Bezig met het herschrijven van een betere versie, dus stay tuned) De school is weer begonnen. Na een hele vakantie bij de andere wolven, en natuurlijk mijn alles beste vriendin Dani. Het is wel spannend! Ik heb Jennifer niet meer gesproken sinds ik...