Ik schrik op uit me omhelzing met Lucas als Jasmin opeens vanachter het fietsen hok springt. 'Oh, jullie!' Glimlacht Jasmin. 'Wat zijn jullie schattig zeg! Zijn jullie een stel?' Vraagt Jasmin met ingehouden jaloezie. Ik grijns. 'Ja, we zijn bijna een jaar samen!' Zeg ik trots. 'Ja... wat leuk!' Zegt Jasmin. Ze schuift Lucas een beetje opzij. 'Lucas, wil je even weggaan? Meiden gesprek met Chelsea.' Glimlacht Jasmin. Lucas knikt. 'Ik zie je later wel Chels.' Als Lucas weg is begint Jasmin hysterie's te schreeuwen. 'Dus Lucas is JOUW vriendje? En dat heb je niet verteld!? EN IK HEB ECHT WEL GEZIEN DAT JE MIJ HEBT BESPIED!! Je weet nu zeker dat ik een wolf ben!' Ik knik rustig. 'Dat weet ik zeker Jasmin! En ja, Lucas is mijn vriendje, en je laat hem met rust hé?' Roep ik boos. 'Wat dacht je? Ik ben een super gevaar voor je!' Grijnst Jasmin gemeen. 'Ik ben de weerwolf, en jij het arm zielige meisje!' Ik loop dreigend een rondje om Jasmin. 'Oh, werkelijk? Misschien ben ik niet zo zielig! Als ik OOK een gevaar voor JOU ben!' Ik lach me tanden bloot. Jasmin doet een stap achteruit. 'Ah, w aan w!' 'Wat betekent dat?!' 'Duh! Wolf aan wolf! We bestrijden gewoon wolf vs wolf!' Roept Jasmin. 'Volgens mij is het vuur tegen vuur!' Lach ik spottend. 'Niet in mijn wereld!' Jasmin duwt me tegen een paar fietsen en springt er dan boven op. Ik geef Jasmin dan Een paar klappen, de ene na de andere! Als Jasmin me dan op me hoofd slaat, is het raak! Ik val plat op de grond neer. Ik word nog maar net opgevangen door Lucas die er opeens bij staat. 'Jasmin! Laat haar los!!' Schreeuwt Lucas. Ik hoor Lena en Dani ook nog schreeuwen. Maar dat is het laatste eigenlijk wat ik hoor of zie voor het helemaal zwart word voor me ogen...
Zwart, zwart, en nog een zwart!
JE LEEST
No Fear 2 (voltooid)
Werewolf(Bezig met het herschrijven van een betere versie, dus stay tuned) De school is weer begonnen. Na een hele vakantie bij de andere wolven, en natuurlijk mijn alles beste vriendin Dani. Het is wel spannend! Ik heb Jennifer niet meer gesproken sinds ik...