Lief dagboek,
Het is echt super lang geleden dat ik geschreven heb! Tè lang eigenlijk. Ik ben blij dat ik het heb bijgelegd met Dani, en dat mijn vijand nu mijn vriendin is. Echt gek hoe het allemaal kan lopen! Ik heb mijn wolvencoach gezegd dat ik toch liever niet die taak als Luna wil hebben, en hij werd helemaal niet boos. Ik ben wel opgelucht dat ik nu niet elke week meer hoef te trainen. Dankzij Jasmin, die trouwens het weer goed heeft gemaakt met Levi. Jammer genoeg begonnen Jase en ik niet heel goed, maar we zijn nu echt hele goede vriendinnen! Ik, Lena en Jasmin gaan soms met z'n 3en het bos in wat super gezellig is!
Ook ben ik blij dat ik het toch niet heb uitgemaakt heb met Lucas. En dat ik het ooit überhaupt uit wilde maken hoeft hij natuurlijk niet te weten! ☺️Ik heb ecbt super veel geleerd van mijn belevingen met Daan en Jasmin. De mensen waarvan je denkt dat ze arrogant zijn, kunnen juist de liefste mensen ter wereld zijn. Zoals Jasmin, ze was dan eerst heel gemeen maar dat kwam alleen omdat ze met de verkeerde personen omging. (Jennifer dus.) en de mensen waarvan je denkt dat ze heel aardig zijn, zijn misschien weer juist de bitches! Jasmin leek heel zelfverzekerd, maar dat was de buitenkant. Ze was echt heel erg verdrietig toen Lucas haar negeerde, maar ik ben blij dat ik mijn vriendin kon helpen erover heen te komen. Jasmin enLucas zijn echt super goede vrienden!
(hoe veel keer heb ik het woord "super" nu niet gebruikt?! 😂)
Ik ben gewoon heel erg blij!
Ik heb geleerd dat je de mensen waar je om geeft soms allleen maar hoeft te vertrouwenom te weten dat ze je opvangen als je valt. En dat echte vriendschappen nooit zomaar overgaan, hoe groot en lang de ruzie ook is, op een moment komen ze weer naar je terug om 'sorry' te zeggen.
Ik wil mijn vrienden never nooit meer kwijt! En ik houd super veel van ze, net zoveel als van Lucas!Chelsea
Omg! Het einde😱 ik had niet veel inspiratie meer, dus moest ik het boek wel beïndigen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik denk erover na om no fear DEEL 3 te maken!!!!!!!!! Jippie!! Ok, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik hou van jullie mijn schatjes!!!
En ik hoop dat jullie hetzelfde denken als Chelsea: dat je soms de mensen om wie je geeft alleen maar hoeft te vertrouwen om te weten dat ze je opvangen als je valt. Vrienden zijn overal te vinden, maar dat zijn echte vrienden niet. Wees zuinig op je bff (als je die hebt.) misschien klinkt het stom, maar het is zo! 😊 ik ben trouwens bezig met het bijwerken van no fear 1 en nu dan ook 2, dus als je iets ziet wat niet klopt, comment please! Love u, misschien komt no fear 3 wel binnenkort.Xxxxxxxxxx Jinthe
JE LEEST
No Fear 2 (voltooid)
Werewolf(Bezig met het herschrijven van een betere versie, dus stay tuned) De school is weer begonnen. Na een hele vakantie bij de andere wolven, en natuurlijk mijn alles beste vriendin Dani. Het is wel spannend! Ik heb Jennifer niet meer gesproken sinds ik...