'Oké, dat doen we!' Zegt Quinty. 'Ja, maar eerst slapen!' Lach ik. 'Wil ik het weten?' Mokt Tommy. Ik glimlach.
-
De volgende ochtend op school, zie ik Jennifer met Jasmin praten. Nieuwe bestie's denk ik. Ik draai me om naar Sydney en Lena. Sydney is een aardig meisje die een klas lager zit dan ons. Zij word net als ik vroeger (of misschien nu ook.) gepest word. Maar ze is eigenlijk een best goede vriendin! 'Ik vind het best een rare situatie tussen jou en Luuk Chels.' Zegt Sydney. Ja, zij weet het ook! 'Noem hem geen Luuk! Ik wil zijn naam niet meer horen Right? Sydney en Lena knikken gehoorzaam. Ik zie dat Kevin, Lucas' beste vriend, op ons af komen. Ik draai me om. 'Chelsea...' zegt Kevin. 'Wat is er?' Zucht ik. Ik blijf met me rug naar Kevin staan. 'Je moet denk ik met Lucas gaan praten.' 'Het was een té gênant moment Kevin!' Zeg ik. Kevin knikt. 'Ja ik weet het! Maar Lucas heeft spijt.' 'Waarvoor? Volgens mij was IK de gene die wegliep.' 'Maar wáárom negeer je hem dan?' Roept Kevin uit. 'Sssst! Niet heel de school hoeft het te weten!' Sist Lena. Ik knik. 'Ik weet het niet. Ik denk dat ik het uit moet maken.' 'Wat?! Zeg je?!' Roept Lena. 'Je kan het niet uitmaken!' Zegt Kevin verbluft. 'Jawel, dat kan ik wel. En ik heb denk ik niet zoveel redenen om nog met Lucas samen te zijn.' Zucht ik. Ik ga aan een tafel zitten bij het raam. 'Oh ja? Noem er een!' Zegt Sydney. 'Ik kan er genoeg op noemen: 1: ik weet bijna zeker dat Jasmin er ooit tussen gaat komen. Ze is nog gevaarlijker als Jennifer om een speciale reden.' Zeg ik. 'Wat?' Vraagt Kevin. Ik buig naar Kevin toe. 'Ze is ook een weerwolf!' Ik zie Kevin's geschrokken gezicht en begin te lachen. 'Schokkend hé?' 'Maar over dat wat je zei: je laat Jennifer toch niet tussen jou en Lucas komen? Dat lukte Jenn ook niet.' Ik knik. 'Maar Jasmin is ook veel gevaarlijker als Jennifer, en er is nog een reden: ik heb vannacht nagedacht en toen mijn tante Sally zei dat mijn wolf toch sterker is dan normaal, denk ik dat ze bedoelde dat ik moet trainen voor Luna.' 'Luna?' Herhaalt Sydney vragend. Lena knikt. 'Ja Luna, het hetzelfde als de alpha maar dan een meisje.' 'Dus ik ga me wolven coach vragen of hij me verder wil trainen. En daar gaat veel tijd aan kwijt, dus ja...' zeg ik.Het is even stil.
'Ik ga het denk ik uit maken met hem.' Zucht ik. 'Dat meen je niet!' Zegt Lena. 'Toch wel! Jasmin heeft eindelijk haar kans bij Lucas.' Ik loop zuchtend weg. Ik hoor dat Sydney, Lena en Kevin nog na praten. Dat verwachte ik ook wel hoor!
Ik loop gehaast door de gang, als ik opeens tegen Jennifer op bots. 'Sorry Jennifer! Ik heb een beetje haast!' Zeg ik verontschuldigend. Ik wil doorlopen maar Jennifer houd me tegen. 'Staan blijven bitch!' Ik knik en blijf staan. 'Jasmin is mijn vriendin en ik wil niet dat jij haar dwarsboomt!' Sist Jennifer. 'Moest je dat van Jasmin zeggen?' Lach ik. 'Kop dicht! Ik weet dat ze een geheim heeft, en JIJ daar meer over weet. Ze wil alleen niks loslaten!' Zegt Jennifer boos. 'Duh! Zou ik ook doen. Je zou eens moeten werken aan je bescheidenheid en probeer ook eens moeite te doen voor je vrienden!' Zeg ik. Jennifer schopt boos tegen haar kluisje. 'Dit gebeurt er als je niet snel weg gaat bij Lucas, en niet voor goed hier weggaat!' 'Dit is een school! Doe eens ff normaal gek!' Roep ik. 'Jij zorgt maar dat er niks met Jasmin gebeurd! Of ik zal zodra ik iets weet voorgoed je leven verpesten! En ik ben echt bloedserieus!' Schreeuwt Jennifer.
Lieve, lieve lieve lezertjes! Love uuu! Ik ben super blij met dat jullie me boek lezen! Vinden jullie het leuk tot nu toe? Sorry voor de kleine foutjes als ze die je opmerken. Xxxxx srry voor het korte hoofdstuk. Love you! X Jintyyyy
JE LEEST
No Fear 2 (voltooid)
Werewolf(Bezig met het herschrijven van een betere versie, dus stay tuned) De school is weer begonnen. Na een hele vakantie bij de andere wolven, en natuurlijk mijn alles beste vriendin Dani. Het is wel spannend! Ik heb Jennifer niet meer gesproken sinds ik...