10

71 9 2
                                    

'Chelsea!' Hoor ik opeens iemand roepen. Het is Lena! Lena sluit de deur en rent op me af. 'Chelsea! Het spijt me zó!' Roept Lena. 'Je hebt gelijk! Ik had jou moeten steunen ik...' 'Lena... het is goed!' Zeg ik geruststellend. Lena omhelst me stevig. 'Why that?' Vraagt Lena. 'Luister nou even!' Lach ik. 'Ik ga die training volgen!' 'Training?' Vraagt Lena verbaasd. 'Jep, ik ga voor Luna trainen!' Roep ik blij. Het is even stil. 'Geweldig. GEWELDIG!!' Roept Lena blij. 'Dat is zo cool Chels!!' Samen rennen we naar de woonkamer en springen op de bank. 'Heb je me het trouwens al vergeven Chels?' Lacht Lena. Ik knik. 'Ik kan nooit lang boos zijn op jou!' Roep ik lachend. Maar of ik er ook zo over denk over Dani en Lucas?
-
De volgende ochtend op school, loop ik haastend naar de meisjes wc. Ik denk dat ik Lucas voorlopig wil ontlopen! Ik wil net naar de wastafels lopen als ik Jennifer en Jasmin hoor praten. Snel verstop ik me achter het muurtje. Waar zouden ze het over hebben?!
'Dus je hebt het?' Vraagt Jennifer. Ik zie Jasmin knikken. 'Alles waar je om vroeg!' Jasmin pakt een soort zakje uit haar tas en geeft het aan Jennifer. 'Verder regel jij het maar hoor!' Zegt Jasmin. Jennifer giechelt kwaadaardig. 'Oh, oh! Arme Chelsea! Ik heb zó met haar te doen!. Als deze groene verf zo in haar gezicht beland!' Lacht Jennifer sarcastisch. Jasmin lacht hard mee. 'Jij bent echt geweldig! Wat zou ik zonder jou moeten?' 'Nee, wat zou ik zonder JOU moeten?! Jij bent aan dit geweldige spul gekomen!' Zegt Jennifer lachend. 'Kom je? De volgende les begint zo en ik wil dan dit klaar hebben.' Snel ren ik onhoorbaar de wc uit. Als dat was wat ik denk wat ik hoorde, dan heb ik écht een GROOT probleem!! Snel loop ik naar Lena en Sydney. 'Jullie móeten me helpen meiden! Jenn en Jasmin zijn iets vreselijks van plan! Ik hoorde ze net praten in de wc.' Hijg ik. 'Wat hoorde je?' Vraagt Sydney geschrokken. 'Iets met groene verf.' Zeg ik. Dan schrik ik me ook rot als er opeens iemand zijn armen om me heen slaat! 'Hey Chelsea! Alles goed?' Vraagt Lucas. Ik duik naar beneden uit Lucas' omhelzing. 'Ja, prima!' Zeg ik. Lena geeft me een stomp. 'Waarom zeg je niks over Jennifer?' Sist ze. 'Dáárom niet! Ik wil niet dat Lucas zich druk gaat maken.' Fluister ik. 'Daarbij doet hij moeite en IK wil het deze Week nog uitmaken!' Lena knikt. 'Hebben jullie zin om morgen mee te gaan naar: Café Hey? Stelt Lucas opeens voor. 'Ik ook?' Vraagt Lena verbaasd. 'Als het vijfde wiel?' Lucas lacht. 'Ik, Chelsea, jij en Jim!' 'Wie?!' Roep ik. 'Eh... ja! Dat was even een puntje wat ik je nog moest vertellen.' Stamelt Lena. 'Ik en Jim hebben... iets?' Ik begin keihard te lachen. 'Grapje zeker?' Lena schud haar hoofd. 'Hij was degene die het vroeg! Ik kon toch geen nee zeggen?!' 'Dat is simpel: nee!' Fluister ik lachend. 'Ik kan hetzelfde over jou en Luuk zeggen hoor Chels!' Sist Lena boos. 'Daarbij, is het me eerste vriendje. Na Henry uit de 1e klas. En als het uit is, staan ze vast in de rij!' 'Ja klopt, wie wil nou niet verkering met een weerwolf tienermeisje?' Lach ik sarcastisch. Lena kijkt me boos aan. Ik draai me weer om naar Lucas. 'Dat lijkt me... super? Ik bedoel: super!' Zeg ik snel. 'Sydney, heb je ook zin om mee te gaan?' Vraagt Lucas. 'Nee Dankje, ik heb al wat te doen met Dani. Daarbij heb ik geen date.' Zegt Sydney. Dani?! Tja.... Dat ik geen vrienden meer ben met haar, betekent niet dat Dani ook niet haar vriendin Meer is. Als ik me opeens iets te binnen schiet! De reden DAT ik naar Lena en Sydney rende was omdat: Jennifer en Jasmin een streek met me uit gingen halen! Ik bedenk me geen moment en ren naar me mentor om te zeggen dat ik "me niet lekker voel", zo kan ik op ze minst niks over komen.
-
Als later Lena, Jim en Lucas ook thuis zijn open ik de groepschat.

Chelsea: hoe laat wilden jullie bij café Hey zijn?

Lucas: als Jim en ik jullie dan komen ophalen ofz?

Jim: als jullie nou om 6 uur klaar staan? En daarna nog even naar de bios ?

Lena: mij best! Ik vind het okaaayyy

Chelsea: eh... Lucas, ik wil je eigenlijk nog iets zeggen op de privé chat. Vóór het mis loopt.

Lucas: tuurlijk babe ;)❤️

Ik wil net op de privé chat gaan met Lucas als ik een sms van Lena krijg.

Lena: je gaat toch niet zeggen dat je het Lucas op een CHAT ging zeggen over dat ene hé?

Chelsea: uuuuh... ik kan ook naar boven lopen om het tegen je te zeggen? 😊

Lena: 😒 Chelsea!! Ik meen het! Nu niet! Dit is niet het goede moment

Chelsea: maar ik wil hem niet kwetsen! + het is nooit het goede moment! :-(

Lena: wacht nou maar even tot volgende week en je moet je concentreren op je training 😘 ik regel het wel!

Chelsea: je hebt gelijk :-) ik ga dit fixen! Xx

Lena: fix iT Felix😂 xxx see yuu laterrr

Ik open de chat met Lucas.

Lucas: dus wat wilde je zeggen?

Chelsea: nee Lm (laat maar) het kan w8 (wachten) :-)

Lucas: nee vertel maar! ;-) nu ben ik nieuwsgierig!!

Chelsea: het is ECHT niet belangrijk Luuk! Laat nou zitten! 😋

Lucas: okeeee! Wees geen hater en check je laterrrrrrrs!

Chelsea: bye xxxxx spreek je later nog wel miss (misschien)

Lucas: doei xxxxx👌

Ik zucht en plof neer op de bank. Waarom kan ik Lucas niet gewoon alles zeggen? Lena heeft wel gelijk, iets belangrijks zeggen doe je face to face en niet via een chat! Ik vind het ook heel laag als iemand het uit maakt via een simpel sms-je. Ik neem de trainingssessie voor morgen nog Een keer door en ga daarna nog even naar Quinty voor dat ene met Tommy. Ik heb het erg druk!
-
Later lopen ik en Quinty door het wolvenreservaat van Lucas' vader. 'Dus dit is de kooi waar jij en Tommy in zaten?' Vraag ik aan Quinty. Quinty knikt. 'Die andere zijn Selina, Jeffrey en mijn beste vriendin: Sammy.' Stelt Quinty de rest voor. Ik aai over Quinty's kopje en open de deur van de kooi. Het valt me op dat de drie wolven een totaal verschillende vacht hebben en uitstraling. Selina is wit bruinig en heeft een zachte lieve glinstering in haar ogen, en Jeffrey heeft een wat zwart achtige vacht met felgroene kille ogen, en Sammy is spierwit met lieve blauwe ogen. Haar oortjes zijn nog klein en staan verder uit elkaar dan die van Selina en Jeffrey. Ik kniel neer bij Selina die meteen begint te snuffelen. Ik aai voorzichtig tussen haar oren. Sammy en Quinty zijn blijkbaar blij elkaar te zien. Opeens hoor ik dat er iemand in de kooi binnen stapt. 'Wat doe jij hier? Wegwezen! Dit is een privé terrein!' Hoor ik opeens een boze mannenstem. Ik spring op en draai me geschrokken om. 'Oh Chelsea! Jij bent het!' Zegt de man opgelucht. (De vader van Lucas.) 'het spijt me meneer, ik wilde even bij Quinty's vrienden kijken.' Zeg ik. 'Vinden Quinty en Tommy het wel een beetje leuk bij jou?' Vraagt Lucas' vader. Ik knik. 'Ze zijn echt super lief! Alsof ze een soort huisdieren zijn!' 'Ze zijn in ieder geval beter af als hier. Als ik meer geld in het reservaat kon besteden...' bromt Lucas' vader. Het is even stil. 'Ik wilde even iets aan u vragen.' Begin ik dan maar. 'Ik denk dat Tommy opzoek is naar zijn mate en ik wilde vragen of u me wilde helpen. Ik vind het best wel sneu voor hem.' Lucas' vader denkt na. 'Selina!' Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Selina zou perfect zijn voor Tommy.' Zegt Lucas' vader. 'Sorry meneer, maar het zijn dieren. En dus geen kandidaten van Een datings show.' Zeg ik. 'Neehee! Ik weet het zeker! Selina zal perfect voor hem zijn. Als jullie in staat zijn haar er ook nog bij te doen.' Zegt Lucas' vader vragend. Ik denk even na. Ik hen wel veel aan mijn hoofd, en dan is dit probleem alvast opgelost. 'Oké, ik vind het goed!' Lucas' vader geeft zo snel mogelijk de spullen en papieren van Selina aan mij. (Hij wil denk ik wel héél snel van haar af!) 'oké, eh... dank u! Zeg Lucas dat ik ben geweest goed?' Zeg ik. En snel met Selina en Quinty naar huis.
-
Nadat ik thuis alles aan tante Sally en Lena heb uitgelegd ga ik moe naar bed. Morgen training én een date! Ik ben echt benieuwd wanneer ik alles aan Lucas kan op biechten! Want zo kan dit dus écht niet verder!

Lieve lievelings mensjes!!! Love uuu Thanks voor het lezen van mijn boek. (Nogmaals😏) ik hoop you like iT. Kennen jullie trouwens fix iT Felix uit de film wreck iT Ralph of hoe je dat ook speld 😂. Ik ben niet de spellings koninging hoor :-D. Ik weet niet of ik verder nog iets moet zeggen, behalve dan srry voor dat snelle stukje over Tommy's mate. Het werd anders een beetje te veel gebeurtenissen voor in het verhaal! Srry xxxxx Jinthe.

No Fear 2 (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu