2.0(Kaplanın şutu)

228 24 28
                                    

"Kabul etmek gerekirse turnuva başladığından beri sadece Hyuga ve Tsubasa'nın oyununu izledim. Ama en az onlar kadar yetenekli olan bir oyuncu var. Miva Wakabayashi." Toho okulundan gelen ve her maçı dikkatle izleyen kadın konuştu.

Yanında duran adam başını salladı. "Takımın en güçlü iki oyuncusu yokluğunda Wakashimazu'ya gol atmayı başardı. Bana kalırsa kimse Tsubasa dışında birinin ona gol atacağını beklemiyordu."

"Ayrıca maçlarda hem hücum hem de savunma yapıyordu. Gerçekten harika bir oyuncu." Genç kadın kızı izlerken dedi ve "bence onu okulumuza almalıyız." Diyerek ilave etti.

"Kesinlikle." Adam kadının dediğini destekledi.

İzawa elini uzattı. "Kalk bakalım ufaklık." Miva oğlanın elinden tutarak ayağa kalktı. "İyisin değil mi?" Kisugi yanına geldi.

"Endişelenicek bir şey yok merak etmeyin. İkinci yarının bitmesine sadece on dakika kaldı ve Meiwa beraberliği yakalamak için ellerinden geleni yapıcaklar. Sıkı savunma yapmamız gerekiyor. Savunma oyuncuları yerlerinden ayrılmayacak ve Wakabayashi'ye destek olucaklar. Em zorlu mücadele orta sahada olucak ve bize düşen Meiwa oyuncularını kaleden uzak tutmak." Tsubasa ve Misaki'ye baktı. "Siz bire bir mücadeleden uzak durun. Tam iyileşmeden durumunuzun daha kötü olmasını istemiyorum."
"Tamam."

"Bu bizim hayalimiz ve hayalimizi gerçekleştirelim Nankatsu!"
"Evet!"

Miva gerçek bir kaptan gibi davranıyordu. Kaptan değildi ama koçun da dediği gibi kaptanın boşluğunu doldurmalıydı. Harika koçumuz kaptanlığı benden almasa olurmuş yani.

"Tam bir kaptan gibi konuşuyor. Gerçekten harika." Genç kadın söyledi. Maçın sonucu ne olursa olsun Miva'nın Toho'ya gelmesini istediğinden emin olmuştu artık. Takımlarında istedikleri oyuncu Miva gibi biri olmalıydı.

Maçın bitmesine on dakika kalmışken Meiwa tüm oyuncularıyla birlikte hücuma geçti. Kaleye doğru başarılı bir şekilde geldiler. Hyuga'nın korkunç şutlarından biri daha geldi ama top İshizaki'nin müdahele etmesiyle Wakabayashi'ye gerek kalmadan kaleden uzaklaştırıldı.

Misaki kendisine doğru gelen topu kontrol etti ve Tsubasa'ya pasladı. Tsubasa rakiplerini geçerek hızla ilerliyordu. Çektiği şut Wakashimazu'nun harika hareketleriyle durduruldu. Bir şutu yakalamak için bu kadar olaya gerek var mı?

Maçın beş dakikası daha geride kaldı. Orta sahada top için büyük bir mücadele vardı. Nankatsu'dan Kishida ve İshizaki Hyuga'yı markaja almışlardı ve çocuk arkadaşlarına destek veremiyordu. Daha fazla dayanamayan Hyuga ikiliyi sertçe geçerek koşmaya başladı. Öfkeli kaplan kendi takım arkadaşının kontrolünde olan topu aldı ve koşmaya başladı. Pas ver dese yeterdi...

Hyuga savunma oyuncuları sertçe geçerek dümdüz koşarak kaleye doğru geliyordu. Çalım atmıyor. Bu durumda onu durdurabilirim.

Nankatsu kalesininin önünde kaleci Wakabayashi dışında sadece Miva vardı. Top ayağından çıktığı anda alacağım. Miva Hyuga'ya doğru geldiğinde Hyuga beklenenin aksine çalım atarak kızı geçti. Bunu tahmin edemediği için o an Miva'nın elinden hiç bir şey gelmedi. Hyuga şutunu çekti ve ne yazık ki Genzo bu sefer topu yumruklayamadı. Meiwa son dakikada durumu eşitlediğinde ikinci yarının bitiş düdüğü de duyuldu. Maç uzatmalara gidecekti. Nasıl göremedim?

Uzatmalar başlayana kadar on dakikalık ara verilmişti. Beşer dakikalık birinci ve ikinci yarıdan sonra skor yine değişmeşse her iki takımın şampiyon olucaktı. Koç Tsubasa Misaki ve Wakabayashi ile konuştuğunda üçü de uzatmalarda oynamak istediğini söyledi. Şu anda üçünün de bacağının durumuna bakılıyordu. Diğer oyuncularsa onlar için getirilen serin içeceklerden aldılar.

"Çok serinletici!" İshizaki içeceğini açıcakken annesi geldi. "Ryo bırak bakıyim onu." İshizaki'nin elindeki içeceği alıp kendi getiridiği çayı verdi.

"Ama anne-"

"Bu havada en iyi şey sıcak bir çaydır hadi iç onu." İshizaki'nin annesi dedi.

İshizaki konuşucakken Urabe araya girdi. "İshizaki annen onu senin için hazırlamış. Eğer içmezsen çok üzülür."

Konuşmaya Kisugi de katıldı. "Annen üzülürse maçı kaybedebiliriz." Dedi sırıtarak. İshizaki sinirli bakışlarla arkadaşlarına baktı. "Hoşunuza gittiyse neden siz içmiyorsunuz?"

"Çünkü çay senin için İshizaki."

"Tamam! İçeceğim işte."


° ° °


On dakikalık aradan sonra takımlar tekrar sahaya çıktılar. Meiwa'nın altın ikilisi Hyuga ve Takeshi hızla ilerliyordu. Tsubasa Hyuga'yı Misaki de Takeshi'yi markaja aldığında Hyuga bu uzak mesafeden şut çekti. Genzo bu şutu da son anda yumruklayarak çıkardı.

Takeshi topu 13 numaralı oyuncuya paslayarak oyunu tekrar başlattı. Oyuncu topu kale önüne doğru havalandırdı. Hyuga rövaşata vuruşuna hazırlandığında Genzo daha erken sıçrayarak o vuramadan topu yakaladı ve ikiside yere düştü. Hakem düdüğünü çalarak yanlarına geldi. "Kaleciye faul var."

Maç Wakabayashi'nin vuruşuyla devam etti. Meiwa oyuncuları topu alarak doğrudan Nankatsu kalesine doğru gönderdiler. Savunma oyuncuları şu an yerlerinden değildi. Kojiro ve iki oyuncu aynı anda sıçrayarak topa vurmaya hazırlandılar. "Beni böyle basit taktiklerle yenemezsiniz anladınız mı?!" Genzo topu daha erken yakaladı ve orta sahadaki Miva'ya pasladı.

Miva ve Tsubasa kaleye kadar harika paslaşmalarla ilerlediler. Wakashimazu harika bir haraketle Tsubasa'nın vuracağı topu yakaladı.

"Bunu Wakabayashi yapabilir miydi?" Sırıtarak konuştuğunda Miva gözlerini devirdi.

"Kaptan sana gönderiyorum." Kojiro pası yakalayarak tek başına ilerlemeye başladı. Nankatsu'dan Takasugi ve Kishida'nın müdahelesiyle topu kaybetti. Wakabayashi ileri çıkıp topa vurarak uzaklaştırdı. Misaki kendisine doğru gelen topu kontrol etsede hissettiği acı yüzünden hareket edemedi. Meiwa'dan üç oyuncu aynı anda kayarak müdahele ettiklerinde Misaki onlar alamadan topu Tsubasa'ya pasladı. Lakin duramayan üç oyuncu Misaki'nin ayağına vurdular.

Hakem top hâlâ Nankatsu'da olduğu için avantaja bırakıp oyunu durdurmadı. Miva hızla arkadaşının yanına koştu. Kız ağlamamak için kendini zor tutuyordu. "Misaki..."

"Siz...siz bunu ödeyeceksiniz!" Üç oyuncuya bakarak dedi.

"Bilerek yapma-"

"Susun!"

Tam o sırada Tsubasa uzun uğraşlar sonucu gol atmayı başarsada hakem golü saymadı. Nedeni ise ilk yarı bittiği içinmiş...Saçmalık

Rüya Takımı~Miva WakabayashiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin