Düzenlendi.
"Schester geçen yıl şampiyon olduğumuzda final maçı yaptığımız Roland takımındaydı. Hatırlıyor musun?"
Alman oyuncular hakkında önemli bilgileri yazan ve bunu yaparken kardeşinden yardım isteyen Genzo sordu.
"Hah?" Kız uykulu gözlerini kırpıştırarak açtı.
"Hadi git uyu artık." Dedi Genzo.
"Yok uykum yok benim." Sesinden bile uykusu olduğu anlaşılan kız dedi.
"Sen bilirsin." Genzo tekrar tabletine doğru döndü. Sahada maç sırasında fark ettiğin önemli bir şey var mı peki?"
"Ehmm instagram'da takipçi sayısı 1
200.234 kişi olmuş." Yarı uykulu şekilde ne dediğini tam anlamaz hâlde cevap verdi."Twitter hesabında ne kadar takipçisi var? Söyle onu da ekleyelim. Bunlar önemli şeyler sonuçta." Genzo ironiyle konuştu.
"Ben bir ara bakıp söylerim sana." Soruyu ciddiye aldığında Genzo şaşkınlıkla kıza doğru döndü.
"Miva, git uyu artık. Ne dediğini bilmiyorsun belli ki."
"Hayır."
"Margus hakkında önemli bir bilgin var mı peki?" Diye tekrar sordu. Kızdan ses gelmeyince tekrar kıza doğru döndü.
"Hayır, hayır, hayır." Dedi ayaklanıp yanına giderek. "Gidip yatağında uyu lütfen. Hem, ben nerede uyuyacağım?"
Kız homurdanarak diğer tarafa doğru döndü.
"Kime diyorum ben?" Miva'nın kalkmaya pek niyeti yokmuş gibi gözüküyordu. Genzo söylenerek kardeşini kucağına aldı.
Kardeşini odasına götürüp yatağına yatırarak üzerini örttü. "İyi geceler Miva." Odadan çıkıp kendi odasına doğru gitti.
Ertesi gün final maçından önce genç takım sahada antreman yapıyor, aynı zamanda alman oyuncular hakkında Wakabayashi'nin hazırladığı önemli bilgilere bakıyorlardı.
"Burada alman takımının oyuncuları hakkında herşey var neredeyse." Dedi İshizaki.
"Hepsini tek tek ezberlemeniz gerekmiyor. Ama eşleşeceğiniz oyuncu hakkında bilgileri öğrenmeniz iyi olur."
"Wakabayashi, acaba burada neden kalecileri hakkında bir bilgi yok?" Matsuyama sordu.
"Deuter Muller. O gerçekten çok sıradışı bir kalecidir."
"Sıradışı bir kaleci mi dedin?"
"Evet. Gerçeği söylemek gerekirse ben onunla hiç karşılıklı oynamadım. Bu kaleci Almanya'da da pek meşhur değildir aslında." Wakabayashi bilgilendirdi.
"Beni iyi dinleyin. Buraya kadar gelmeyi başardınız ve eğer final maçını da kazanırsanız Dünya şampiyonu olucaksınız."Mikami
"EVET!""Şimdi size ilk on birimizi sayıyorum. Forvetler: Hyuga, Miva ve Nitta. Orta saha: Tsubasa, Misaki, İzawa ve Sawada. Savunma: Matsuyama Jito ve İhsizaki. Ve kalede...Genzo Wakabayashi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Takımı~Miva Wakabayashi
MaceraKaptan Tsubasa hikayesidir. • • • Başarılı kaleci Genzo Wakabayashi'nin kardeşi Miva aynı abisi gibi futbolu çok seviyordur. İlk kez Nankatsu Shutetsu maçında Shutetsu takımında oynamıştır. O günden sonra yeteneklerini fark etmiştir...