Sekiz

837 72 15
                                    

Büyüyen gözlerim ile baktım hekimbaşına. ''B-baba mı?'' Hafifçe gülümsedi. ''Nabzı çok net değil ama duyuluyor. Daha çok küçük olmalı.'' Yatakta hala yatan Baekhyun'a döndü. ''Küçük olmasına rağmen güçlü etkiler bırakmış. Size benziyor olmalı.'' 

Gözlerim sevinç gözyaşları ile dolarken sıkıca sarıldım hekimbaşına. ''Bana hayatımın en güzel haberini verdiniz. Tanrım, baba olacağım.'' Saçlarımı karıştırdım ve geniş odanın içerisinde bir kaç adım attım.

''Hamileliğin ne gibi belirtileri olur?'' diye sordum hızla. Bir kaç saniye düşündü karşımdaki adam. ''Ani ruh değişimleri, fazla duygusallık. Mide bulantısı baş dönmesi hatta bay Byun'un başına gelen gibi bayılma.''

Gözlerimi kendime duyduğum öfke ile kapattım. Ona bağırmış, neler söylemiştim. ''Aptal kafam'' diye mırıldandım kendi kendime. Sonrasında ise hızla döndüm yaşlı adama geri. ''Onun için bir beslenme düzeni hazırlayın lütfen.''

Tam bir şeyler diyecekken Baekhyun'un kıpırdadığını gördüm. Dikkatim hızla ona döndü. ''Güzelim'' yaklaştım ve dizlerimin üzerine çöktüm yatağın hemen yanına. Elini ellerimin arasına aldım ve dudaklarıma götürdüm. 

Gözlerini araladığında güzel gözleri gözlerim ile buluştu. Yutkundu, ''Chanyeol, neredeyim?'' Hafifçe gülümsedim. ''Bayıldın sevgilim, bende seni hekime getirdim.'' Kaşları havalandı, o sırada ettiğimiz kavga aklına gelmiş olacak ki ''Benim tavırlarım Jongin yüzünden değildi Chanyeol yemin ederim ne aklımda ne de kalbimde onun tek bir kırıntısı dahi yok.'' diye kendini açıklamaya çalıştı.

Yaklaştım ve hızla öptüm dudaklarını. Kafası az önce kaldırdığı yastığa geri düştüğünde yavaşça ayrıldım güzel dudaklarından. ''Hamilesin.'' diye fısıldadım sonrasında dudaklarına doğru. Gözlerimi gözleriyle buluşturduğum da çok şaşırdığını görebiliyordum.

Burnumu burnuna sürttüm. Elim yavaşça karnını okşadı. ''Bizim bebeğimizi taşıyorsun. Bizim canımızdan bir canı.'' Gözlerini kapattığında ağırca süzüldü bir yaş güzel gözünden yanağına doğru. 

''Seni seviyorum Chanyeol.'' diye mırıldandı kısıkça. ''Seni çok seviyorum.'' tekrar doldu gözlerim tutamadım kendimi. Burnumu boynuna sürttüm yavaşça. ''Bende sevgilim. Bende seni çok seviyorum.''

Baekhyun'un anlatımından

Dolan gözlerim ile büyük aynanın önünde duruyor ve hala şişmemiş olan karnımı inceliyordum. Acaba ne zaman şişmeye başlardı? Arkamdan gelip sarılan Chanyeol ellerini ellerimin üzerine koydu gülümseyerek.

Hamile olduğumu öğreneli üç gün olmuştu. Chanyeol ile kalmaya başlamıştım. Yemeklerim, bakımım ile çok fazla kişi ilgilenmeye başlamıştı. 

Kendimi cidden garip hissediyordum.

Hamileliğim sarayda çok büyük bir şok etkisi yaratmıştı. Chanyeol bugün Kral babası ile görüşmeye gidecekti. Yanağıma uzun bir öpücük verdi. ''Benimle gelmek ister misin?'' Hızla büyüdü gözlerim. ''Gelmeli miyim?'' Hafifçe güldü. ''Babam torunun diğer babası ile tanışmak ister değil mi?''

''Üstelik kardeşim duyduğunda deli gibi mutlu olacaktır. Lisa ile de tanışırsın. Seni çok sever bence.'' Başımı hafifçe salladım. ''Sen nasıl istersen Chanyeol, bende tanışmaktan çok memnun olurum.''

Bir saatin sonunda ikimizde hazırlanmış, atlı arabaya binmiş gidiyorduk. Heyecandan ellerim buz gibi olmuştu. Ve hafiften terliyordum ama çok mutluydum. Bir ailem olacaktı. 

Chanyeol ben ve bebeğimiz. Çok güzel bir aile olacaktık. 

Büyük saraydan içeri girdiğimizde yüzüme küçük bir gülümseme yerleştirdim. İkimiz birlikte yemek salonuna doğru ilerliyorduk. Elime uzanan sıcak el ile bakışlarım Chanyeol'un bakışları ile buluştu. 

Gülümseyerek tuttum elini. 

Büyük kapıdan geçip yemek salonuna girdiğimizde eğildim ve hızla selamladım ikisini de. Karşımda Ateş krallığının Kralı ve prensesi duruyordu. Ben ise hala prensinin elini sıkıca tutuyordum.

Hafifçe gülümsedi Chanyeol. ''Merhaba kral babam ve canım kardeşim. Sizi,'' bakışları beni buldu.

''Baekhyun ile tanıştırmak isterim. Kendisi, benim gelecekteki eşim ve çocuğumun babası olacak olan kişi.'' 

(Buraya geçirirken bir bölümü yanlışlıkla sildiğimi belirtmek isterim. Hikayede büyük bir kopukluk olmuyor sadece küçük bir tartışma yaşanıyordu ve bu sayede hamile olduğu öğreniliyordu. Yeniden yazsam eskisi gibi olmazdı. Üzgünüm 💖)

Signet/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin