postacie

83 8 3
                                    


Blacha - mały urwipołeć, który chodzi wszędzie za małym pierdkiem, ma wielkie gały i jednego włosa na głowie.

Klapsacz - podrywa wszystkie dziewczyny. Na lekcjach udaje pijanego, jednego razu chciał się powiesić ale lina mu pękła. Większość ludzi go nienawidzi i pali papierosy.

Wampir z krainy Oz - jest zbuntowana,ma fajne czarne włosy (często nosi kokardki)

Kładziarz - ma fajne buty,bnie umie grać w koszykówkę. Jest dość normalny, farbuje się.

Zboczek - chlopak który ma dojść w następnym roku do naszej klasy, zaprzyjaźnił się z klapsaczem (niedobrze) jest zboczony i wysyła nudesy swojego kolegi.

Lucyfer - piękna babka, gardzi historią, wymyśla trudne sprawy. Ma romans z Sianem (jej mąż który nawet o tym nie wie), potajemnie podkochuje się w starej lampucerze i kocha jej szlafrok.

Knopers z kokosem - ma obsesję na punkcie knopersów, zawsze na lekcji się drze. Lubi się bić z Klapsaczem.Lubi bawi się w strażaka Sama

Wielkolud - jest najmądrzejszym chłopem z naszej klasy. Kupił sobie kaktusa na allegro za 50 zł i przyniósł go do szkoły. Jest najwyższy. Często nosi krzesła na plecach.

Gordona - wspólnik Lucyfera. Nienawidzi matmy i starej lampucery. Kocha makaron i wygląda jakby była z Ameryki.

Mimilia - siostra małego pierdka, przyjaźni się z Kwoką. Zawsze nosi karty UNO żeby nikt się nie nudził. Lubi taco.

Krasula - stara dobra krowa. Kocha Kubusia play'a. Nie ma włosów.

Fernando - bawi się w grabarza, raz sam się pochował. Ma trzy koty.

Kwoka - jest ciapowata. Potajemnie śni o zboczku. Często wkurza wszystkich dookoła. Ma prywatnego ratownika na basenie ponieważ w niewytłumaczalny sposób często się topi.

Wawrzyn - często miewa mokre sny o Nathanielu. Jest dziewczyną małego pierdka chociaż o tym nie wie. Ma córkę Marylę której przebiła ucho szkolną igłą.Kocha herbatę i gorąca czekolada,zawsze się śmieje w nieodpowiednich momentach. Nienawidzi niemieckiego i wszystko co z nim związane.

Rajdowca Kubica-kujon klasowy który nigdy nie daje zadań domowych.Lubi bić Wawrzyna.Mały pierdek ją gnębi i rzuca w nią rzeczami,zawsze pyta czy jej fryzura wygląda dobrze.Kocha wszystkie wody z zup i wielbi rudych ludzi.Często słucha Maryli Rodowicz.

Mały pierdek-jest zakochany w Wawrzynie.Lubi udawać pterodaktyle. Podpala maseczki,nienawidzi większości nauczycieli.Często robi nieodpowiedzialne rzeczy i lubi być bed bojem bo jak sam powiedział wawrzyn na to leci.

Smażony boczek-jest a-społeczny,lubi bić Wawrzyna po głowie,na wszystkich przerwach ogląda piraci z Karaibów.Zawsze ma ze sobą popkorn który je na geografii.Często krzyczy.

Dziennik WawrzynaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz