27.04.2022

11 3 0
                                    

Zaczęło się od tego że stara lampucera włączyła,, gwiazd naszych wina"
W pewnym momencie zaczęła płakać i zakochała się w głównym bohaterze.
Gordonie wypadł telefon na ziemię i Wawrzyn chciał go zdeptać.
Wielkolud Kolumb chciał spalić Lucyfera na stosie.
Gordona zauważyła że stara Lampucera potrzebuje przeszczepu rzęs.
Wawrzyn całował kartkę z napisem ,, Nathaniel" a później maczała pędzel w 7up'ie i malowała obrazek,bo nie chciało jej się iść po wodę.
Stara lampucera zaczęła warczeć na Gordone(dosłownie,wawrzyn się przestraszył)
Kubica,Syrena i Wawrzyn mieli próbę flagowych i Syrena wyobrażała sobie,że Wawrzyn żyje w epoce kamienia przez co zaczęła się śmiać.
Na lekcji wf'u mieliśmy zastępstwo z Joluszką ,Lucyfer,Grodna,Kubica i wawrzyn grały w harmonijkę i państwa miasta przez co bez przerwy je uciszała.
Małego pierdka nie było w szkole bo był w energylandii i gdy poszedł na hyperiona wysłał zdjęcie Wawrzynowi,gdy jego włosy stały dęba.
A gdy mieliśmy WDŻ pierdkowi zachciało się rozmowy i zadzwonił do Kubicy,pani przez następną połowę lekcji przeżywała to,że nie mamy wyłączonych telefonów.
Na matematyce stwierdziliśmy że pani surówka nienawidzi kwoki,ponieważ nie mogła zorbić jednego zadania.
Na angielskim graliśmy w wisielca.

Dziennik WawrzynaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz