15.Bölüm

61 4 0
                                    

Uyandığımda başım çatlıyordu. Dün geceye dair hiçbişey hatırlamıyorum. Yataktan kalktığımda elbisenin hâlâ üstümde olduğunu farkettim. Telefon çaldı ve arayan Alara...
"Birsu sabahtan beri seni arıyorum niye açmıyorsun ?"
"Sabahtan beri derken, yeni uyandım Alara."
"Dün geceden sonra normal canım "
"Ne oldu ki dün gece ? Ben bişey hatırlamıyorum."
"Dün gece başroldeydin nasıl hatırlamazsın prenses"
"Ne saçmalıyorsun sen ya ?"
Alara'nın hiç yapmadığı birsey telefonu yüzüme kapatmak... Dün gece Erdinç gittikten sonra yanıma Tuna geldi en Son onunla konuşuyorduk. Sonrası yok. En iyisi Alara ya gidip ondan öğrenmek. Hemen duş alıp odadan çıktım. Evde kimse yoktu.

Alara'ya geldiğimde ilkten yüzüme bile bakmadı. Sonra anlatmaya başladı. "Tuna senin yanina geldi. Bişeyler konuşuyordunuz. Sonra seni dansa kaldırdı. Baya eğleniyordunuz. En son kafami çevirdiğimde öpüşüyordunuz ve herkes sizi izliyordu. Görmek ister misin ?"
Bense şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum. Böyle bişey nasıl olmuş olabilirdi. Ben Erdinç'e bunu nasıl yapabilmiştim.
"Erdinç geri geldi mi ?"
"Hayır gelmesine gerek kalmadı zaten. "
"Nasıl yani ?"
Telefonunu çıkardı.
"Bizim görüntülerimiz. İnanmıyorum ! Bu görüntülerin sadece sende olduğunu söyle. "
"Malesef okulun dedikodu sitesinde."
Kendime inanamıyorum. Ya Erdinç gördüyse kim bilir ne düşünüyordur.
"Alara ben kendimde değildim biliyosun yoksa böyle bişey kesinlikle yapmazdım."
"Erdinç ne olucak Birsu? "
"O görmeden olanları ben anlatmalıyım."
Dedim ve çıktım. Biraz sahilde oturup ne yapabileceğimi düşünürken telefonum çaldı. Erdinç... Telefonu açtım.
"Dün gece için özür dilerim Birsu aptallık ettim."
"Erdinç... Konuşmamız lazım. Sahilde seni bekliyorum."
"Bişey mi oldu canım ?"
"Gelince konuşuruz". Telefonu kapattığımda düşüncelere dalmışken yağmur başladı. Erdinç'in geldiğini görünce kendimi topladım. Sırılsıklam olmuştu. Gerçi benim halim de pek normal sayılmazdı.
"Cafeye girelim aşkım sırılsıklam olmuşsun hasta olucaksın". Nasıl açıklayabilirdim bu durumu. Ben Tuna 'yla öpüştüm bil istedim mi diyecektim. Bi süre yüzünü baktım. Şaşkın şaşkın suratıma bakıyordu.
"Dün gece sen gittikten sonra çok içmişim. İnan böyle bişey nasıl oldu bilmiyorum. "
"Ne oldu ?"

HİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin