13.Bölüm

92 6 0
                                    

Odama çıkıp yatağımda uzandım. Erdinç hâlâ mesaj atmamıştı. Partiye gitmek istediğimden de emin değilim. Gitsem ne giyeceğim onu da bilmiyorum. Alara'ya mesaj attım.

" Sanırım alışveriş yapmamız gerekiyor."

Alara :

" Elbiselerin arasında kayboldum. Yine birşey bulamadım. Sanırım benim de yardıma ihtiyacım var. "

Şu an Alara'nın durumunu gözümde canlandırabiliyorum.

Tam uykuya dalıcağım zaman telefondan gelen mesaj sesinden nefret ediyorum!

Erdinç :

" Benim güzel sevgilim pencereden bakabilir mi acaba ? "

İnanmıyorum ! Buraya gelmiş. Pencereden bakınca bana gülümsemesi bütün sinirimi yok etmişti. Fısıltıyla

" Hemen geliyorum " dedim.

Aynada kendime çeki düzen verdim ve anneme görünmeden dışarı çıktım. Arka tarafa gittiğimde orada bekliyordu. Yanına gittiğimde birbirimize o kadar sıkı sarılmıştık ki öylece kalmak istiyordum.

Erdinç :

" Seni çok özledim."

" Bende sevgilim. Ama fazla duramam gitmem gerekiyor. "

Birbirimizden ayrıldık. Erdinç suratını hemen astı.

" İzin alsan bi yerlere gitsek. O güzel yüzüne biraz daha bakabilsem ? "

" Bende çok isterdim ama abim gidicek o yüzden gelemem. Hem 2 gün sonra parti var. Birlikte geçirebileceğimiz uzun zamanımız olucak. Ama şimdi gitmem gerekiyor. "

" Seni seviyorum. " diyerek yanağıma küçük ama etkisi büyük bir öpücük kondurdu ve hemen yanından ayrıldım.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde karşıma abim çıktı. Yüreğim ağzıma geldi.

" Abi ödümü kopardın. "

" Bu halde dışarda ne yapıyordun ufaklık ? "

" Alara'nın kitabı bende kalmıştı onu almaya geldi. Bu arada bana ufaklık deme sevimsiz şey. "

" Alara ne zamandır kitap uğruna kapıya gelir oldu ufaklık ?"

Uzun bir off çekerek odama gittim. Ve 5 dakika önce olanları düşündüm.

HİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin